Skocz do zawartości

miechoo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O miechoo

  1. no wlasnie cos mi te wymiary nie wygladaly na takie same w obwodzie.tu nie chodzi tylko o jazde w zakreetach ale o jazde rowniez z wyprostowanymi kołami [br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 22:23_________________________________________________tez takie mialem
  2. tu nawet nie chodzi o obcieranie bo haczyk jest w czyms innym.z uwagi na naped quattro wszystkie opony najlepiej jakby byly o takich samych rozmiarach gdyz mozesz uszkodzic sobie naped.kolo o mniejszym profilu bedzie krecic sie szybciej niz te o wiekszym na drugiej osi a to z kolei doprowadzi po jakims czasie do uszkodzenia napedu.oczywiscie nie jest powiedziane ze wszystkie musze byc takie same ale do dobierania opon przod-tyl sluza specjalne kalkulatory.poszukaj w sieci takowego.przerabialem ten temat w mojej poprzedniej esce i skonczylo sie tak ze zakupilem 4 opony o takich samych rozmiarach i podobnej glebokosci bierznika.pozdro
  3. wlasnie sprawdzilem ET i wynosi ono 32...niezbyt pocieszajace
  4. czyli to bedzie efekt takiego stozka?bo opona bedzie wezsza napewno.nie pamietam dokladnie jakie tam jest ET ale jesli bedzie wystawac felga zbyt duzo to taki efekt bylby jedynym ratunkiem zeby to jakos wygladalo
  5. wiec i ja podlacze sie po temacik.mianowicie mam felgi 18' 8,5 przod 9'5 tyl.w jakiej konfiguracji mam dobrac opony zeby sie zmiescilo i dobrze wygladalo?dodam ze mam obnizone zawieszenie
  6. tez sie podlacze bo mam podobnie jak wy z tym ze u mnie wyczuwalny jest lekki opor prz kreceniu w lewo ale tylko przez moment pozniej kiera idzie dobrze.opor czuc na samym poczatku krecenia bez wzgledu na to czy sie rozgrzeje,czy krece fajera w obie strony do oporu itp czyli stale jest wyczuwalne.bede wdzieczny(jak pewnie wszyscy z tym problemem) za jakies rozwiazanie
  7. witam wszystkich jako nowy user
×
×
  • Dodaj nową pozycję...