Skocz do zawartości

szakal.aw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szakal.aw

Osiągnięcia szakal.aw

0

Reputacja

  1. Witam was, Upal 33stopnie asfalt 54.. korek 1,5godziny stania.. potem przyspieszam do 150 i zaczynam tracic moc przerywa jak przy braku paliwa. chwile pozniej jak sie zatrzymuje szarpie jak by szedl na 3garach.. Silnik kreci pompa paliwa nie podaje paliwa a iskry rowniez nie ma. nie odpalał jak podałem mu preparat na spirytusie do wlotu powietrza. dzis podpiełem pod komputer.. kilka błedów 18010 napiecie zasilania silnika 30 za niskie... 515 czujnik halla g40 16518 sonda lambda brak zmian napiecia błedy skasowane. i sie nie pojawiały.. odpiąłem akumulator i na nowo odczyt błedów.. teraz tylko 1810 napięcie zasilania silnika 30 za niskie.. test wyjsc pompa paliwa dziala.. podaje paliwo na wtryski.. iskry brak.. czy to moze byc komputer silnika? jak to sprawdzic? czy moze cewka zaplonu? tylko jak i ja sprawdzic? ja mam osobna kopułe z fajka + cewke +moduł na module cewju sprawdziłem na wł. zapłonie jest 12v czy ktos ma jeszcze jakis pomysł? Audi A4 B5 ADP 1,6benzyna pozdrawiam szakal.aw
  2. Witam mam nadzieje ze tutaj dobrze trafie z tematem Kupilem rozrzad Boscha 1 987 949 170 - 0N6 pierwsze pytanie gdzie mozna przeczytac date produkcji? ile moze lezec taki rozrzad tu jest najlejka przy kodzie 1106 251 na odwrocie pisze do Audi A4 1.6 kw74 11.94-10.96 ja posiadam model Audi A4 1.6 ADP kw74 rocznik 1997 czy to bedzie pasowac? czy Boscha sa dobre do tego rolke ruville gdzie mozna sprawdzic numery orygninalne z boscha..?
  3. mi tez bierze olej i wogole to myslalem moze o wstawieniu silniejszego silnika zeby tyle nie palil da rade? jaki to koszt zakupu mocniejszego silnika? teraz mam ADP 1.6 z196tys
  4. sprawdz czy talerz maly wewnatrz sprzezyny w mcphersonie nie ociera o sprezyne.. najlepiej przy opuszczonym samochodzie latarka poswiec czy u gory tam gdzies nie ociera..
  5. ja do tego uzywam klucz od gumowki, flexy.. i sciskacz stolarski idzie rewelacyjnie pozdrawiam
  6. no wlasnie jeszcze nie mialem podlaczonego.. dopiero bede mogl w poniedzialek wtorek.. tylko ze ogolnie to ta wersja nie wiele moge zrobic.. dlatego pytalem o jakie wy macie i gdzie moge odblokowac wszystkie funkcje..
  7. Imo odpada.. nic sie nie pali.. VAGa chcialem wlasnie podlaczyc.. tylko mam wersje testowa i tam wszystko nie wchodzi.. wiecie moze gdzie lub jak moge aktywowac pelna? i na jakim kanale i menu wtedy mam sprawdzic ta temperature.. ?
  8. wtryski wszystkie po dokrecane? ostatnio mercedesa robilem kopcil jak smok .. do tego nie mial mocy.. wtryski i recyrkulator spalin byl walniety.. ale to VAG powinno wszystko wykazac..
  9. Witam kolezanki i kolegow.. dwa dni temu zatankowalem po korek na Shellu PB95 odrazu po tym juz przy pierwszym starcie odrazu nie chcial odpalic. jak auto postoi jakies 2 godzyny to odrazu pali.. natomiast jak krocej to sie dusi przy odpalaniu. jak juz zapale.. i jade a potem nawet na pare sekund wylacze silnik i znowu mam problemy z odpalaniem za 1-5razem.. dopiero jak troche odczekam odpali. informacje dodatkowe paliwa zalalem 55litrow.. PB95 na shellu podejrzewam paliwo ALE przeciez w ukladzie paliwowym jest tez benzyna wiec by nie zdarzyl zassac nowej benzyny?
  10. dzieki.. wymienilem znowu tarcze i hamulce.. po poltora roku!! szlak mnie poprostu trafil ale ok.. teraz klocki Boscha i Tarcze polskie Mikado podobno malo jest na nie reklamacji.. zeby bylo odrazu na wesolo.. to zlamala sie ten bolec samo ustawiany na szczece ten z gumkami.. oczywiscie pod koniec dnia.. musialem rozwiercic i nowe odrazu.. zobaczymy jak to teraz na tych pojdzie.. pierwsze 300km od rana przejechane.. pozdrawiam..
  11. koledzy mam takie pytanie bo chce wymienic plyn hamulcowy.. mam silnik ADP 1,6l mogl by mi ktos wrzucic jakas fotke gdzie dokladnie sie odpowietrza uklad i jak to robic? jest na to osobna jakas sruba czy na wezykach? jak to zrobic..
  12. tak jak w temacie.. musze wyciagnac silniczek szyberdachu czy musze caly sufit rozbierac?? zamyka i otwiera sie normalnie tylko na koncu silniczek nie przestaje sie krecic.. jakas zabatka przeskoczyla czy co to by moglo byc?
  13. odswierze troche temat z pytaniem.. ja zalozylem niestety klocki firmowe FOTY Kager.. na poczatku byl spokoj.. nie przegrzewalem wlasnie zeby zapobiec temu efektowi.. teraz nie dosc ze piszcza to tak jak by sie zrobil na nich rand na tarczach rowniez. wiec musze znowu wymienic i tarcze i klocki? bo wydaje mi sie ze zle beda hamowac bo nie beda mialy calej powieszchni hamowania przez ten uskok na tarczy.. zgadza sie?
  14. tam jest taka zaslepka myslalem ze przez ja sie popuszcza ale moge sie mylic.. jak bede wymieniac plyn przyjrze sie temu blizej..
  15. aha w ten sposob dzieki za podpowiedz.. na wiosne wezme sie za calkowita wymiane plynu hamulcowego to wtedy bedzie wszystko na cacy.. bo faktycznie przydalo by mu sie juz nowy.. wiec przy wymianie klockow zawsze zanim zaczne wciskac to odkrecam mala plastikowa zaslepke wciskam pedal i dociskuje tłok po zamontowaniu wszystkiego uzupelniam braki.. tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...