Skocz do zawartości

wadzio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wadzio

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wadzio

0

Reputacja

  1. ok dzisiaj kupilem nowy w ASO.Poprzedni sprawdzalem w dwoch sklepach i byl ten sam a w serwisie Audi jest inny przedewszystkim cenowo 3razy drozszy
  2. Witam .Ostatnio podjolem sie uszczelnienia zimeringa na wale korbowym od strony rozrzadu.W sklepie kupilem uszczelniacz po rozebraniu wszystkiego i dokopaniu sie do zimeringa mialem problemy z jego wyjeciem nowy naszedl na wal bardzo scisle na poczatku wydawalo mi sie ze jest za maly ale wszedl .Poskladalem wszystko odpalilem silnik no i porazka cieknie jeszcze gorzej jak przed wymiana. Co moze byc przyczyna jaki numer moze ktos ma jakie wymiary powinny byc tego uszczelniacza stary zniszczylem przy wyciaganiu.Jakies porady jak zakladac czy on ma byc zalozony na walku w tym samym miejscu co byl wczesnie bo trzeba go moze troszke wyciagnac by nie pracowal tam na wale gdzie stary tylko troszke dalej.Ja wciskalem go na poczatku recznie potem docisnolem go kolem od paska i dobilem lekko na okolo.Nie podobala mi sie srednica zewnetrzna tak jakby troszke zbyt mala. HELP
  3. Jaki powinien byc numer kompresora bo cos mi sie wydaje ze w moim aucie kompresor nie jest ten co powinien numer jaki mam na kompr. 8E0 260 805BA Autko to audi a4 b6 awx avant. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest mozliwa wymiana tylko kola pasowego w komresorze bo stare jest wyszczerbione? [mod]na temat turbosprężarki z AWXa-jest sporo postów na Forum[/mod][br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 21:16_________________________________________________ale mi chodzi o sprezarke klimatyzacji???
  4. ok usunalem blad czujnika hamulca i n239 ale wyskoczyl mi teraz blad zaworu egr n18 i nie moge sobie z tym poradzic.Auto niedawno kupilem niezly byl balagan z przewodami podcisnieniowymi ,wszystko polaczylem na nowo ,okazalo sie ze zawor klapy gaszacej byl zaslepiony ja go udroznilem nie wiem czy ok ale nawet z bledem n18 autko smiga niezle.Moze ktos wie czy to padl czujnik czy cos moze byc zle podlaczone ,kostki sprawdzalem.
  5. wracam dzisiaj sprawdzilem bezpiecznik w puszce gdzie miesci sie sterownik i znalazlem przepalony bezpiecznik 15 wyeliminowalem bledy ale jeszcze zostaly dwa i migajaca kontrolka swiec te co zostaly to 19561[n239]i16955 stop.Czy ten czujnik stopu moze powodowac miganie swiec .Dodam ze ze stopem jest wszystko ok
  6. ok to teraz od czego zaczac naprawe co jeszcze sprawdzic ewentualnie co wymieniac?te bledy wystapily nagle wszystkie razem ???[br]Dopisany: 01 Styczeń 2010, 19:26_________________________________________________ to stalo sie nagle podejrzewam problem elektryczny spr bezpieczniki i kabelki bo cos mi sie tam nie podoba auto naprawiane po rozbiciu i niektore wiazki kabli sa sztukowane. Ktore bezpieczniki sa za to odpowiedzialne i gdzie one sa ???
  7. bledy 17957 . 16955. 17849 . 19561. 17978 brak mocy silnik odpala po 3 4 obrotach silnika , lampka od swiec mruga czy ktos moze mi napisac od czego zaczac naprawe.
  8. Abs dziala esp tez ale mam ciagle blad 1826 ?
  9. Czesc witam wszystkich klubowiczow, pozdrawiam Wadzio :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...