Skocz do zawartości

Mqluke

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mqluke

Osiągnięcia Mqluke

0

Reputacja

  1. Witam właśnie dostałem poczta mały moduł AUX który podłączyłem z tylu do portu zmieniarki CD dodam tyle za samochód fabrycznie nie ma zmieniarki. podłączając moduł nic to nie dało. w instrukcji napisane jest żeby przytrzymać przycisk CD dopóki nie pojawi się cd1-6 zmieniarki. ale nic się nie dzieje. gdzieś na necie znalazłem PDF mówiący i tym ze trzeba zmienić jakiś kod 56 bit 0 na 1. czy w tym może być problem aby uaktywnić opcje zmieniarki CD? foto radia > http://mq.ath.cx/concert/ foto modułu aux http://mq.ath.cx/aux/ THX [br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 09:28_________________________________________________ok ujmę to inaczej w tym konkretnym zestawie nie ma zmieniarki jak nadmieniłem wcześniej wiec możliwe ze trzeba użyć oprogramowania VAG-COM? aby ja uaktywnić.tego nie jestem pewny oto tabliczka znamionowa radia zakładam ze emulator zmieniarki jest porządku wiec wydaje mi się ze obsługa CDC jest elektronicznie wyłączona w tym radiu. niewykluczone ze będę musiał jechać do serwisu aby mi to włączyli czy ktoś mógł by coś zasugerować? dzięki wielkie
  2. witaj sprawdzalem olej na ganecie, nie ma nic takiego jak galareta na nim. sprawdzalem 3-4 raz i jest ladny ciemny plyn ktory jak najbardziej wyglada jak olej 100%, nie ma takze zadnych oczek w zbiorniku z plynem chlodzacym! ani zapachu spalin. jest porostu czysty! coraz bardziej zaczynam sadzic ze wyciek moze byc zewnatrzny i jak jeden z forumowiczow nadmienil nie kapie bo moze odparowywac w polaczeniu z wysoka temperatura
  3. temperatura silinka jest jak najbadziej w normie i nigdy nie wyskoczy wyzej jak 90C. szybko tez silnik sie chlodzi na postoju jak jest wlaczony nie ma zadnych oznak zeby olej dostawal sie do obiegu z plynem chlodniczym poniewaz w zbiorniku jest on idealnie rozowy jutro w nocy go wezme i zrobie rundke 100km po obowodnicy jedyna rzecz jaka udalo mi sie wypatrzec w srodku ktora wyglada na wysmarowana, czarna i bruda jest na zdjeciu ponizej. znajduje sie z prawej strony silnika bardziej z tylu
  4. nasuwa mi sie pytanie, niedawno wymieniany byl rozrzad wraz z pomna wodna - czy mogli panowie cos spartolic zw z tym co moglo poniekad doprowadzic do tego ? dzieki
  5. ok wiec zajrzalem na szybko pod maske i zdjalem korek na korku cos co wyglada i ma konsystencje smaru wiec to pewnie ta maz 2 fotki pytanie: jak bardzo zle moze teraz byc woz nadal na gwarancji, dodam ze robie nim dziennie ostatnio do 10km
  6. nie rozumiem. co ma korek do wlewu oleju i 'kisiel' do wycieku plynu
  7. witam all, jest problem - po tym co się orientowałem to może być dość poważny i kosztowny w usunięciu problem. w ciągu 3 miesięcy od kupna (ronczik 2007) dolałem już 2x płyn do chłodnicy po tym jak 2 razy zaświeciła się kontrolka ze mało - patrze pod maskę i rzeczywiście mało! za 1 razem myślałem ze to normalne uzupełnienie ale jak jakieś 3 tyg później zaświeciła się drugi raz poruszyło mnie to. coś kapie spod spodu pisze tak bo kompletnie zielony jestem! zapewne problem ten jest znany wielu wiec bym był wdzięczny ze jakieś wytyczne. dodam z 2giej strony ze zasugerowano mi ze to może być problem z uszczelka która może okazać się do wymiany... Dzieki za ew sugestie! L.
  8. Witam Moj drugi post po powitaniu Otoz wlasnie nabyslimy rocznik 2007 B7 BRD tj quattro 170ps 125KW i wlasnie odnosze wrazenie ze przed oddaniem mi samochodu cos kombinowano przy sprezarce. Chcial bym sie dowiedziec jaki model sprezarki powinien byc z tym silnikiem zamontowany i jak moge sie upewnic jaki mam w tym momencie Dzieki
  9. Witam wszystkich mam nadzieje ze uzyskam tu odpowiedz na pytanie ktore mnie nurtuje od dluzszego czasu. Jest to poprostu dylemat nad zakupem ktory planuje dokonac w nast tyg ale napisze moze otym w innym dziale. Czy moze tu tez moge??? Pozdr all Luke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...