Skocz do zawartości

BRUNO

Pasjonat
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O BRUNO

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DEUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie u mnie dzieje sie podobnie. Włączam P i po jakimś czasie jak wracam do auta to wyskakuje mi N i komunikat ostrzeżenie. Zrobiłem scan VCD i wyskoczył bład jak na foto czyli 20779 - czujnik trybu pracy ( P/N/D) skrzyni biegów. Czy to ten czujnik o którym piszecie? Jak jest z wymianą ? Ogarnie to sam człowiek czy lepiej serwis? może macie jakieś orientacyjne dane co do kosztów?
  2. Dzięki Janusz ale nie to mnie interesuje. Chce wymienić fabryczne małe MMI na coś bardziej rozbudowanego
  3. A pytanie mam czy jest jakaś różnica w tym co piszą że roczniki od 20216- 2020 a innym opisem 2017-2020 ?
  4. Witajcie czy montował ktoś z Was wyświetlacz z Androidem zakupiony z Aliexpress? Może coś polecić sprawdzonego ? Jaki rozmiar montowaliście? 12,3 " czy czy 10,25' ? o ile ktoś z Was montował
  5. Szanowni . Wyskoczył mi taki błąd. Jak się tego pozbyć ?
  6. Czy montował ktoś z Was coś takiego: https://tinyurl.com/4trezzf4 Jak to działa w naszych autach ? Jakiś problem z montażem? na co zwrócić uwagę przy zakupie ?
  7. To jest wina akumulatora. Też tak miałem. Doładuj aku lub wymień. Ja u siebie założyłem jakiś tani szajs aku i też tak się działo. Po wymianie na markowy problem zginał.
  8. A powiedzcie w kwestii lusterek jeszcze co może być że po włączeniu grzania momentalnie robią się gorące po czym sie rozłączają i nie grzeją. Nadmienię że żadnych błedów nie ma. Oczywiście też mam zamienniki jutro zmierzę oporność ale dziwi mnie to że grzeją chwilę po czym się wyłączają. temat rozwiązany ( chyba:)) . założone oryginalne wkłady . Rezystancja oryginałów 6,2 Ohma . Zobaczymy rano jak działaja bo póki co przy 11 stopniach grzeją fajnie
  9. Szanowni Mam pytanie. Przy szybkim ruszaniu lub gwałtownym przyśpieszaniu dochodzi dziwny dźwięk- dziwne stukanie , chrobotanie z lewej strony, nawet przy powolnej jeździe na nierównościach. Myślałem że to coś w zawieszeniu ale nie. Zawieszenie jest OK. Mieliście coś podobnego ? może to sławna oprawa łożyska półosi ?
  10. Wymiana prosta sprawa ale dobrze jest obejrzeć ten zaworek pod mikroskopem jak wyglada sitko
  11. Jeszcze raz zweryfikuje przewody odłączę przewód od sterownika i podłączę nowy zobaczymy czy to coś pomoże.
  12. Taki błąd pokazuje.
  13. Wiesz co nie pamiętam teraz w każdym razie mam dwa wkłady jeden nowy drugi oryginał i oba mają podobne. Napięcie na przewodach jest pulsacyjne tzn raz jest raz nie .
  14. Sprawa ogrzewania lusterka strona kierowcy. Przewody sprawdzone od lusterka do sterownika poprawione styki więc generalnie powinno być wszystko oki wkład zmierzony oporność poprawną mało tego kupiony drugi wkład i lipa dalej nie grzeje . Za to dziwna sytuacja napięcie po włączeniu ogrzewania powinno być stale a ono dziwnie pulsuje że raz jest raz nie. Vcds pokazywał zwarcie ale sprawdzony cały układ i nic..... Macie jakiś pomysł? Zamówiłem już drugi sterownik ciekawe czy coś pomoże .
  15. Chyba nie wszystkie . Moja z 2016 roku nie ma poprawionego softu, ciągle dzwonią z Audi żebym się podjechal do serwisu na zmiane softu. Teraz też na piątek mnie umówili na zmiane softu w MMI niby maja wgrać jakiś najnowszy, dodatkowo coś z kimatyzacja maja robić jaka kacja serwisowa i jakaś wtyczka Plug in . Odrazu im podziękowałem za zmiane sofu dot silnika. reszta spoko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...