
c00k
Pasjonat-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O c00k

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Gliwice
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
451 wyświetleń profilu
-
Ja też w B5 miałem wygłuszenie, w ETCE w B6 jak widać wyżej jest też, ale jak dobrze pamiętam to w ETCE do B7 szukałem i już nie ma.
-
Jak zwykle szybko i sprawnie. Dzięki jeszcze raz
-
Dzisiaj byłem pytać w ASO o wygłuszenie do B7 1.8T i są 3 maty ale każda do TDI. W ogóle nie jest przewidziane wygłuszenie do benzynowych. Czy ktoś z Was zakładał mimo wszystko do 1.8T w B6/B7?
-
Wielkie dzięki za udaną transakcję. Znowu bez zastrzeżeń ...co niestety ostatnio nie można powiedzieć o konkurencji.
-
Podepnę się pod temat. W moim niedawno zakupionym B7 są już chromy wokół szyb, ale stan ich jest delikatnie mówiąc fatalny. Dolna ich część jest już praktycznie biała co śmiesznie wygląda, "chrom" jest już wytarty. Górna część listew (łuk nad szybami zaczynając od lusterek do okolic początku małej bocznej szybki) jest w stanie praktycznie bardzo dobrym. Zarówno prawa jak i lewa strona samochodu wygląda podobnie. Dziwi mnie różnica materiałów użytych na górną i dolną część. Czy ktoś z Was też tak ma? Będę je musiał wymienić. Instrukcję jak wymienić na drzwiach znalazłem, ale pytanie czy trzeba demontować tylną małą szybkę w sedanie (mały trójkącik)? Temat z mojej strony nieaktualny Znalazłem odpowiedź w innym wątku. Widzę że to normalne że u niektórych schodzi ten chrom. Całe szczęście że przy sedanie nie trzeba demontować szybki trójkątnej
-
jak to zawsze z objawami bywa, gdy ich trzeba na zawołanie to ich nie ma:decayed: O filmiku nie było mowy, próbowałem nagrać ale zawsze jak telefon w ręku to cisza (to samo u mechanika). Natomiast przyczyna najprawdopodobniej wyszła sama na jaw. Otóż przy jednej z wizyt u mechanika zostały wymienione zestawy naprawcze zacisków w przednich kołach, bo ponoć hamulce nie odbijały do końca. Już przed samą wymianą objawy zdarzały się praktycznie codziennie. Po wymianie nagle cisza No powiedzmy prawie cisza bo były może ze 2 parkowania z bardzo delikatnym buczeniem i czasami słabo słyszalne tarcie hamulców, a zrobiłem już może z 2,3 tyś km. Moja teoria: przy parkowaniu naciska się delikatnie hamulec, puszczając go klocki nie do końca odbijały i tarły o tarcze. W momencie tarcia powstawał rezonans wywołujący owe buczenie (w stylu hamującego Ikarusa) Teraz hamując przy dojeżdżaniu do skrzyżowania nie ma aż tak bardzo słyszalnego tarcia klocków o tarcze. Wcześniej szczególnie po nocy masakra. Jak ma ktoś inne teorie bądź spotkał się z czymś podobnym chętnie wysłucham:naughty:
-
Poszukuję kompletu tulejek do tylnych wahaczy w B5 quattro AEB. Te dolne w zwrotnicy mam już wymienione więc interesuje mnie reszta. Ile mniej więcej za tą "resztę" Najlepiej coś dobrego (i najlepiej cos troszke tańszego od Lema - no chyba ze nie ma )
-
Witam Problem z tego co widzę po przeszukaniu forum jest odosobniony. Kilka miesięcy temu pojawiło się sporadyczne buczenie (raz na kilkanascie dni). Ostatnio występuje to częściej. Przejdę do rzeczy: przy parkowaniu czyli jak auto się toczy ok 5km/h wjeżdżając np w jakieś miejsce parkingowe już przy wyprostowywaniu kół następuję takie bardzo głośne 1-2sek wycie i to tylko jak jadę na luzie. Wspomaganie cały czas jest, płyn się nie pieni. Na postoju kręcąc kierownicą jest cisza. Może ze 2 razy zdarzyło mi się też te buczenie kiedyś podczas jazdy na wprost dojeżdżając do świateł. Jakiś czas temu wymieniłem już płyn bo myślałem że stary - dalej to samo. Najgorsze jest to że jak jade do mechanika to jest cisza Kręciłem przy nim w miejscu i powiedział że na pewno to nie pompa. Więc co to może być? Spotkał się ktoś z czymś takim? ---------- Post dopisany 21-10-2012 at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany 11-10-2012 at 15:13 ---------- odpowiedzi wyczerpujące... zauważyłem ostatnio ze przy lekko przyciśniętym hamulcu buczało natomiast jak kręciłem bez hamulca to cisza
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
c00k odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Wielkie dzięki za ekspresową przesyłkę. Wiedziałem że szybko będzie ale że na drugi dzień kurier mi puka do drzwi?! szokkk -
zapłaciłem za sprzęgło, dwumas, olej do skrzyni biegów + robocizna 2300zł
-
Zgadzam się z ks Jestem świeżo po wymianie sprzęgła z dwumasem. Moje objawy były bardzo podobne. Zero uślizgu sprzęgła przy przyspieszaniu ale ruszanie ...koszmar. Przy jeździe w korkach miałem wrażenie że silnik wyskoczy spod maski przez to ciągłe ruszanie. Na co dzień w normalnym ruchu nie przeszkadzało mi to aż tak, no ale ciągłe ruszanie za ruszaniem dawało mu w d... a mnie krew zalewała Pomagało na samym początku lekkie przypalenie sprzęgła n 3 , 4 biegu i przez jakiś czas dało się dalej normalnie jechać. No ale było już coraz gorzej i gorzej więc postanowiłem wymienić dziada. Dzisiaj CUD-MIÓD aż chce się jeździć, Zero szarpania, telepania, rzężenia. Polecam od razu wymienić dwumas jeżeli jeszcze nie był wymieniany, a pewnie nie był. Zrobisz teraz sprzęgło i za 40-50 tyś góra, dwumas będzie do wymiany. U mnie praktycznie nie było oznak zużycia (czyli przy gaszeniu albo zapalaniu auta dziwne metaliczne stuki itp) tego elementu ale po wyciągnięciu dopiero było widać jego stan. A po wymianie mogę stwierdzić że to co wydawało mi się normalne i zwaliłbym raczej na leciwe poduszki po silnikiem czy skrzynią okazało się właśnie dwumasem, czyli np. w momencie kiedy rozrusznik "załąpał" i silnik budził się do pracy było takie lekkie "telepnięcie" na boki, do tego na wolnych obrotach teraz nie czuje pracy silnika a wcześniej można było wyczuć delikatne drgawki całej budy i lewarka skrzyni. Ja założyłem komplet Sachs'a mimo że dużo osób na forum polecało Luk'a. Postanowiłem że zaufam mechanikowi, w końcu był na jakichś szkoleniach jeśli chodzi o sprzęgła a poza tym sam miał złe doświadczenie z Lukami i kategorycznie odradzał tą firmę. Dzisiaj mogę powiedzieć że był to strzał w 10:D Teraz nic tylko siedzieć w aucie i śmigać po mieście:P:P Sorry za tą powieść ale przez to mi lepiej;) i to co mnie męczyło od tak długiego czasu może przestanie i męczyć innych;)
-
Pare osób polecało Sonaxa - kupiłem, sprawdziłem ...się zawiodłem , mniej więcej to samo co przy K2 - tłuste szybki. Odmraża chyba skuteczniej. Najlepiej chyba kondon na całe autko i problem z glowy
-
jeśli już mowa o odmrażaczach, kto poleci jakiś sprawdzony nie zostawiający tłustych plam i zacieków na szybie? Mam K2 i totalna porażka (odmraża dobrze ale po kilku użyciach przez szyby widok nie najlepszy )
-
[B5 AEB] Ile powinno być wlane oleju do mojego auta.
c00k odpowiedział(a) na fellini1470 temat w Audi A4 B5
mi weszło trochę więcej bo ok 3,1L pod maxa ale też to nie jest ilość "w normie" -
[B5 AEB] Ile powinno być wlane oleju do mojego auta.
c00k odpowiedział(a) na fellini1470 temat w Audi A4 B5
widzę że mój przypadek nie jest odosobniony Mar.S jest to Twoja pierwsza wymiana oleju w tym aucie?