Skocz do zawartości

winipanda

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O winipanda

Informacje

  • Imię
    Winicjusz
  • Miasto
    Olszyna

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia winipanda

0

Reputacja

  1. Witam. Powracam do tematu. Nie było mnie w kraju 2 miesiące. W tym czasie dużo jeździłem autem i problem z notlaufem nie wystąpił. Nie wiem do tej pory jaka byla przyczyna wcześniejszych problemów. Parę razy musiałem rozruszać sztangę.Ale na mój laicki rozum to był psj wcześniejszego właściciela. Jak się później dowiedziałem mało nim ostatnimi czasy jeździł.Auto dostało konkretnie po zaworach i miejmy nadzieje, że problem już nie powróci.Pozdrawiam wszystkich miłośników Audi.
  2. Powracam do swojego tematu. Więc tak autko było u mechanika. Problem z notlaufem rozwiązany. Przyczyna problemu okazała się błaha: nieszczelność wężyków podciśnienia w okolicach zaworu N75 i tych innych. Mechanik okazał się być rzetelnym fachowcem. Za naprawę zawołał niewiele. Przejechałem narazie 300km ale żadne niemiłe objawy nie wystąpiły. Widać nie zawsze problem z notlaufem musi wiązać się z czyszczeniem turbiny i inymi drastycznymi rozwiązaniami. Może mój przypadek był tylko taki, ale w tej dziedzinie nie jestem ekspertem.
  3. Dzięki koledzy za podpowiedzi w moim temacie. Na dzień dzisiejszy jest tak, że po niedzieli jestem omówiony z podobno bardzo dobrym specem w tej dziedzinie.Zobaczymy. Niestety nie mam czasu żeby sam się pobawić w sprawdzanie szczelności układów. kolego Sztomel mialeś racje że węzyk w takim układzie nie ma wpływu na prace silnika Okazalo sie ze na zimnym silniku sa te same objawy co z podpietym wezykiem.Reasumując mam nadzieje ,że wizyta u mechanika rozjasni sytuacje. Oczywiscie dam znać jak sie cos zmieni.
  4. Witam wszystkich. Mam nietypowy problem z doladowniem turbiny. Auto kupiłem niedawno Audi A4 1.9 tdi moc 96kw silnik AVF. Przeczytałem wiele tematów związanych z tz "notlaufem" ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Zobrazuje to na zdjęciach: -na pierwszym zdjęciu waz od podciśnienia jest wpięty tak jak ma być fabrycznie do gruszki, która steruje przepustnica powietrza dolotowego(membrana jest porządku) i podczas jazdy powstaje klasyczny notlauf. -na drugim zdjęciu waz od podciśnienia jest wypięty i zaślepiony śrubką i w takim układzie auto hula bez mniejszych problemów Dodam jeszcze, ze został wyczyszczony zawór EGR i rozruszana sztanga od turbiny. Mechanicy u których bylem drapią się tylko po głowach i wymyślają niestworzone rzeczy. Znaleźli tylko błąd 17965 i wykasowali.No i skasowali oczywiście za diagnozę. Proszę o pomoc. Mam nadzieje, że coś poradzicie.
  5. Witam wszystkich miłośników Audi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...