Witam.
Probowalem dzis zrobic dynamiczne logi i pojawil sie dziwny objaw.. obroty rosly do okolo 3500 jak widac po logach a pozniej siadala turbina:/ Chyba... przestawala gwizdac i obroty nie chcialy rosnac dalej! Po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu wrocilo wszystko do normy.. ale ponowna proba i ta sama akcja.
Samochod jest niedogrzany wiec pewnie termostat do wymiany ale to raczej nie ma nic wspolnego!
Spotkaliscie sie z czyms takim?
Pozdrawiam!!
Thursday 26 July 2007 20:38:22
038 906 019 CG 1.9l R4 EDC 0000SG 1366
Group A: '001
Engine speed Injected quantity Spec. Inj. duration Coolant temp
TIME 790-870 3.0-9.0 3-8 °Ck. 80-110°C
MARKER STAMP /min mg/R CF °C
0,8 1512 24,7 10,7 78,3
2 1659 31,6 13,3 78,3
3,2 1911 51,9 19,9 78,3
4,4 2205 51,9 20,4 78,3
5,6 2478 51,9 20,9 78,3
6,81 2751 51,9 21,9 78,3
8 2961 51,3 22,9 78,3
9,2 3129 48,6 22,9 78,3
10,4 3297 39,3 19,9 78,3
11,6 3276 0 -1,5 78,3
12,8 2499 0 -2 78,3
Group B: '003
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%
STAMP /min mg/R mg/R %
0 1428 850 436,1 4,8
1,2 1554 850 519,4 4,8
2,4 1722 850 690,9 4,8
3,6 2016 850 975,1 4,8
4,8 2310 850 965,3 4,8
6,01 2583 850 955,5 4,8
7,21 2835 850 916,3 4,8
8,4 3045 850 911,4 4,8
9,6 3234 850 886,9 4,8
10,8 3318 850 784 4,8
12 3234 330 470,4 4,8
Group C: '008
Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF
TIME 2850-3150 65-70 47-51 47-60
STAMP /min mg/R mg/R mg/R
0,4 1470 69,7 46,9 23,9
1,6 1596 69,7 48,9 28,5
2,8 1806 69,7 51,1 47,2
4 2100 69,7 51,9 50,8
5,2 2394 69,7 51,9 47,8
6,41 2667 69,2 51,9 52,4
7,6 2919 68,1 51,6 51,6
8,8 3108 67,3 50,8 50,5
10 3213 66,7 49,7 49,7
11,2 3360 20,6 49,4 40,1
12,4 3150 0 50,2 19,2