Skocz do zawartości

oławiak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O oławiak

  1. super, dzięki bałem się trochę wybijać bo myślałem że są wkręcone na całej długości, teraz parę dni będę psikał WD nim się za to ponownie wezmę
  2. Wczoraj zabrałem się za wymianę wahaczy górnych tylnych po obu stronach, i szło całkiem fajnie, śruby przy tulejach ( te dalej i wyżej) odkręciłem w moment, nakrętki tych długich śrub też odkręciłem ale mam mega problem z odkręceniem tych długich śrub. Oczywiście WD-40 był w ruchu ale nic to nie dało, proszę mi powiedzieć czy one są wkręcone czy tylko włożone i można je wybić po odkręceniu nakrętki? Biłem młotkiem w klucz ale to nic nie dało poza obrobieniem główki
  3. Witam, nie wiem czy się komuś przyda, ale może
  4. Faktycznie cholernie wciągająca zabawa, już zmarnowałem ponad dwie godziny
  5. Też miałem problem z listwami, ale po namowie kolegi oczyściłem i przykleiłem je klejem do luster, już parę miesięcy jeżdżę i nie mam z nimi problemu a wyglądają jak zamontowane oryginalnie
  6. z tym schowkiem pod kierką to dobry pomysł, zapomniałem o nim, a nie miałem gdzie zamontować radia. Czasami dobrze mądrego posłuchać
  7. miałem się dogadać z gościem ale stwierdziłem że może będzie chciał się wyprzeć mimo oświadczenia i wezwałem policję.
  8. na ten przykład powiem o swoim przypadku. Miałem szkodę 29 kwietnia zgłosiłem 30 do alianz a wczesniej juz poczytałem tu na forum i na innych ze sa problemy z nimi, szkoda była z OC sprawcy. A tu o dziwo już 4 maja rano był rzeczoznawca wycenę mimo tego co mówił mi mój mechanik ze będzie niska bo mała szkoda, wyliczyli dobrze do przyjęcia, zatwierdziłem i dwa tygodnie po stłuczce pieniądze wylądowały na moim koncie. Wiec albo miałem szczęście albo z OC jest inaczej.
  9. kółko 210 ori, regulator zamiennik amerykanski 180, chiński 140 zł, robota 120, reszta nie wiem ile, całość tyle niestety wyszło a nie miałem czasu szukac na allegro.
  10. No i już wszystko jasne, regulator do wymiany, komutator, łożyska ogólnie wszystko łącznie z kołem pasowym całość 630 zł z robotą w plecy
  11. Witam, mam pytanie dotyczące przełącznika zespolonego świateł i kierunkowskazów, orientuje się ktoś czy jest różnica między przełącznikiem z B5 1995-1999 a B5 1999-2000 po drugim lifcie? muszę taki zakupić i nie wiem czy przypasuje.
  12. zalałem WD-40 i nie zadziałało mam nadzieję że nie przez to przestały działać światła mijania i świeci się kontrolka akumulatora (brak ładowania), ale dziwnie sie zbiegło w czasie
  13. Witam, chciałbym wznowić ten temat, dziś rano miałem podobną sytuację jadąc włączyła się kontrolka akumulatora za chwilę kontrolka ASR, ABS, na wyświetlaczu chyba od braku płynu hamulcowego do tego zaczął piszczeć ze mu czegoś brakuje, radio się wyciszyło, klimatronic zgasł, po chwili wszystko wróciło do normy poza kontrolką akumulatora ta świeci się nadal. Moje pytanie czy przez to ze mam problem z przełącznikiem świateł drogowych mogą się dziać takie szopki?? nadmienię jeszcze ze światła mijania przestały świecić, inne działają.
  14. Witam, orientuję się ktoś czy panel z A3 podpasuje do lift B5, tutaj taki panel na allegro http://allegro.pl/item953133807_audi_a3_8p_lampka_podświetlenie_centralne.html , jest podobny do mojego ale nie mam pewności czy tylko podobny czy taki sam, proszę o pomoc.
  15. Wczoraj pojawił mi się problem, mianowicie jadąc jakiś czas na "długich" światłach, poczuliśmy smród spalenizny i zaczął unosić się dym z okolicy manetki, wyłączyłem światła i przestało, jadąc dalej na wyłączonych światłach drogowych same się włączyły, kiedy ustawiłem manetkę w położenie "włączone" światła drogowe zgasły , efekt jest teraz taki że mając włączone nie działają a wyłączając je świecą. Czy regeneracja tej manetki tu coś jeszcze pomoże czy od razu zmienić na inną? I czy manetka z B5 do 99, różni się czymś od manetki do lifta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...