Skocz do zawartości

AntekP

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O AntekP

  1. Dzięki sprwdzę. Czy to jest przepływomierz pwietrza?? Widziałem tam jeden czujnik pomiędzy wlotem powietrza a filtrem. Czy to może mieć wpływ na zapłon i regulację obrotami?? wszystko zrobiłem co mi przekazaliście i nic. Błędy usunięte. Wymieniłem paliwo, cały system paliwowy wyczyściłem, wtryski sprawdziłem i nawet mechanik sprawdził czy czasem rozrząd się nie rozjechał, tzn. czy są wszystkie zęby na pasku. Pozdrawiam. Może ktoś ma jeszcze nowe pomysły? Sprawdzę i dam znać.[br]Dopisany: 11 Lipiec 2007, 07:37 _________________________________________________Znalazłem i jeździ. Nie spodziewałem się żeby poszło koło zębate ma wale korbowym przy rozrządzie. Pękł klin i zapłon poszedł w diabły. takie żeczy powinny być pożadnie dokręcone, a ten co robił to dał ciała. Poluzowała sie śruba i take są skutki tego. Nie była prawidłowo przykęcona. A mechanicy co do tej pory to robili to nie mieli pojęcia CO MOJEJ PSZCZÓLCE DOLEGAŁO!!!!! Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. :a4fan:
  2. Miło że masz sprawne. Ja tez trochę popłynąłem na tym. Pozdrawiam.
  3. Witam. Dzięki za rady. Zrobiłem to i nic z tego. To samo. Na komputerze wyszło mi takie coś: G-72 Manifold Temperature Sensor 00527 Open or Short to B+ intermitent NIe podało mi nic o pompie czy o potencjometrze od gazu, wtryski nic. Już nie wiem co może być. Proszę o pomoc. Dzięki.
  4. No pewnie!!!!!!!!!!!!!! Mechanikowi nie chce się rozbierać całego przodu. Nie powinna być przechylona do przodu. Powinna pracować równiutko z pozostałymi rolkami. Dopiero co to przerabiałem u mojej AHU 1.9 TDI i przypuszczam że to lenistwo mechaniika. mnie to kosztowało 320 zeta za rolke plus koszta roboty. Dużo przygotowań, a mało roboty. Pozdrawiam i polecam wymienić napinacz, bo pasek po jakiś 2 tyś. lub mniej może pęknąć. :> :> :>
  5. Witam. Mam problem z odpaleniem mojem A4, jak przyjechałem do domu to zgasiłem silnik i po pół godzinie już go nie mogłem odpalić. Został podłączony pod komputer i wskazania wyszły na pompe. Lecz po jakimś czasie uruchomili go, lecz po poluzowaniu na wtryskach paliwo pod silnym ciśnieniem waliło na wszystkie strony. Silnik wogóle nie reaguje na pedał gazu, zadymiał na biało przy tym. Dopiero po jakimś czasie zaskoczył i reagował na pedał gazu, jak tylko wypalił nadmiar paliwa to do jego pracy nie można było by mieć jakich kolwiek uwag, na wysokich obrotach i niskich nawet dymka nie było. Po zgaszeniu jest to samo. Jak tylko się dowiem jakie to kody to podam, w tej chwili nie mam. Proszę o pomoc.
  6. Prawdopodobnie idzie przy krućcu na oringu. Nalezy wymienić oring lub kruciec na głowicy. Sprawdz czy nie ma tam śladów płynu chłodzącego po odparowaniu pozostaje nalot, w kolorze płynu.
  7. Witam wszystkich klubowiczów!!!! :>. Jesteśmy ze Świnoujścia i wszystkich pozdrawiam wraz z moją lalą!!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...