Skocz do zawartości

bananu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bananu

  1. Witam; Ja również miałem problem z przeładowanie ciśnienia. Jednak dziś z tym sobie poradziłem w następujący sposób - przy odpalonym silniku ściągnąłem przewód z gruszki sterującej sztangom od turbo i okazało się że po tym eksperymencie sztanga niewiele się rusza co oznaczało iż podciśnienie w przewodzie jest zbyt niskie. W związku z powyższym ominąłem zawór egr oraz klapy i podłączyłem podciśnienie bezpośrednio do zaworu sterującego gruszka turbiny. Problem przeładowanie zniknął. Być może to samo jest u Ciebie.
  2. Witam. Mam na imię Tomek i jestem jak na razie zadowolonym użytkownikiem A4 B6 z 2001 w wersji AVANT - 1,9 TDI 130kM. Serdecznie podziele sie uwagami na temat mojego autka. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...