Skocz do zawartości

zbyszek.borczyk

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zbyszek.borczyk

Informacje

  • Imię
    Zbyszek
  • Miasto
    Kamień Pomorski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Człowiek uczy się na błędach, tylko już sam nie wiem czy to będzie przyczyną problemów z AdBlue. Ale w sumie już jakby innej opcji nie widzę.
  2. Zamiennik raczej na Allegro kupowana
  3. No i właśnie to jest ciekawe że ta świeca była wymieniona jakieś 500 km i błąd ciągle jest. Czy w VCDS znajdę gdzieś wartości ciśnienia które odczytuje ta świeca? No chyba że z moim szczęściem trafiła się wadliwa świeca
  4. Tu mam scan z błędem na 3 cylindrze i check engine też już wyskoczył a AdBlue ciągle odlicza (jeszcze 300 km). Scan-WAUZZZ8K0FA149676-20250201-0850-215350km.txt
  5. Spoko, okazuje się że wszystko działa. Wtrysk chyba był przyblokowany może jakimś kryształkiem. Na tą chwilę adblue według VCDS działa, wtrysk podaje adblue, sprawdzone również wzrokowo a komunikat już mam tylko 350 km i brak pomysłów co sprawdzać dalej. Ktoś ma jakieś pomysły?
  6. Jeszcze takie pytanko odnośnie AdBlue płyn do wtryskiwacza dochodzi, teraz sprawdziłem wtryskiwacz i VCDS go uruchamiam i wtryskuje AdBlue a jak chodzi bez wymuszenia to cały czas w wartościach jest 0% tak jakby nie podawał
  7. Tu mam świeższy scan ale bez błędu na 3 cylindrze bo on pojawia się po 20-30 km od wykasowania.Scan-WAUZZZ8K0FA149676-20250130-1708-215330km.txt
  8. /Witam Panowie, wrzucam skan , może ktoś dopomoże: głównie chodzi mi o błędy : P13E2 00 - czujnik ciśnienia wewnętrznego na 3 cylindrze 4709 - Brak komunikacji z układem regulacji odstępu od poprzednika ( czy umarł ACC czy tylko kalibracja?) 01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428) Oprócz tego mam problem z AdBlue - i pytanko: jeżeli z rurki przy wtryskiwaczu AdBlue leci AdBlue to możliwe że padł właśnie wtryskiwacz (znany komunikat usterka AdBlue:1000 km) Nie sugerujcie się błędami od zasilania w różnych miejscach - sprawdzane byłe różne przewody, przekaźniki i kostki od systemu AdBlue i trochę tego powchodziło. Scan-WAUZZZ8K0FA149676-20250130-1638-215330km.txt
  9. Wielkie dzięki, jeszcze pytanko : przekaźnik J963 od adblue, czy to jest jeden z trzech w bagażniku po prawej stronie? Czy może gdzie indziej jest schowany?
  10. Witam panowie, walczę z AdBlue (znany komunikat 1000 km zostało 😉 ). Zanim zdecyduję się wyłączyć to ustrojstwo próbuje znaleźć usterkę nie wrzucając się w jakieś nierealne koszty części do tego wspaniałego systemu. Z dotychczasowych ustaleń wychodzi jakby nie dochodziło zasilanie do sterownika. Czy ma ktoś może schemat elektryczny AdBlue?
  11. Witam wszystkich, wyskakuje mi taki błąd: czujnik ciśnienia wewnętrznego na 3 cylindrze. Auto nie traci na mocy, nic się nie dzieje. Jeżeli jeżdżę nie przekraczając 3000 obr/min zostaje cały czas ten błąd. Jeżeli dodatkowo depnie się mocniej to po kilku km zapala się check engine ale nie pojawia się żaden inny dodatkowy błąd. Uprzedzam od razu że świeca na 3 cylindrze ta właśnie z czujnikiem wymieniona na nową. Silnik CNHA 190 KM
  12. Niestety nie posiadam VCDSa
  13. To jest 2.0 CNHA, zdjęcie jest z programu DELPHI ,nie sugeruje się jaki silnik odczytało.
  14. Wiem, że temat AdBlue był już piłowany nie raz. Mam taki błąd plus check engine i znany wszystkim komunikat o 1000 km do przymusowego postoju. Będzie to pompa jak niektórzy piszą czy szukać przyczyny we wtrysku AdBlue. Dodam że auto nie jeździ regularnie (5 tygodni jeździ, 5 tygodni stoi w garażu). Może być przyczyną jakaś krystalizacja w zbiorniku AdBlue? Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...