Skocz do zawartości

anulkatomus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O anulkatomus

Osiągnięcia anulkatomus

0

Reputacja

  1. Dzięki śliczne. Jutro przychodzi elektryk, który mi "przemieszczał" okablowanie i będziemy szukali Dam znać z jakim efektem. pozdrawiam PS Nigdy więcej "Angoli"
  2. OK. Sprawdzę dziś[br]Dopisany: 10 Listopad 2010, 17:53_________________________________________________ nie mam takiego przekaźnika o tym nr, natomiast takie nr-y: 208, 267, 387,213,204. Zauważyłem także że po wciśnięciu środkowego przycisku blokującego otwieranie szyb (np. dzieciom) gaśnie podświetlenie całego tego panelu czyli środkowy i 4szyb. może macie link do schematu takiego układu to bym krok po kroku szukał zwarcia?
  3. Witam. Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie leży przyczyna problemu, otóż po przekładce anglika na Europe musiałem przeprowadzić wszystkie kostki instalacji z lewej na prawa stronę, włącznie z instalacja drzwi. Teraz po podłączeniu nie działają w ogóle opuszczanie szyb. Regulacja lusterek działa OK centralny zamek także OK a szyby zero. Podświetlenie przycisków działa po przekątnej tzn. lewe przednie i prawe tylne pozostałe nawet się nie podświetlają. Opuszczanie zero reakcji na każdych. co ciekawe napięcie na kostki dochodzi, bezpieczniki OK. co to za g...no sie mogło porobić?[br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 22:00_________________________________________________Nikt nic nie może podpowiedzieć? Czy jest jakiś układ sterujący tymi szybami który mógł się zepsuć?
  4. Przerobienie instalacji z europy - niemożliwe bo nie da się zestroić przodu z tyłem. Wszystkie kostki łącz itp poprzenosiłem tam gdzie chciałem, aby pasowały i jest OK, ale ta cholerna klima nie daje mi spokoju - narazie utknąłem nie wiem czy ten dodatkowa przepustnica klimy w ogóle musi działać bo trzy pozostałe są takie same jak u mnie. Czy one się faktycznie mogą różnic i czy można tą różnice pominąć.
  5. Przerabiam instalację swoja oryginalna i "przemieszczam" wszystkie kostki itp. co do przekładki to wersja z silnikiem 1.8 bez turbo a rok to nie mam pojecia
  6. Witam wszystkich. Już prawię skończyłem swą walkę z problemami i nagle mam następny z różnicami w całym ustrojstwie nagrzewnicy z klimą. Otóż w wersji angielskiej na obudowie i wychodzą TRZY kostki sterujące przepustnicami (co odpowiada oryginalnej instalacji itd) W wersji EUROPA ma tych kostek CZTERY dodatkowa przepustnica jest u dołu z prawej strony (nad nogami pasażera). Co mam Zrobić? Czy to ma jakieś znaczenie? dodam że moja angielska miała jeszcze wmontowane oporniki regulacji a ta z EUROPY tego nie ma (ale to zawsze mogę dołożyć) i oczywiście musiałem przerobić kostkę od dmuchawy bo angol sterował tylko dwoma kablami a EUROPA ma ich nieco więcej (chociaż są w tych samych miejscach) Czy ktoś wie o co tu chodzi????????
  7. OK Dzięki Postaram się znaleźć. Mam nadzieję że dam radę.
  8. Witam. Posiada ktoś schemat ideowy takiej wiązki? Byłbym wdzięczny bo szukałem wszędzie i nic. Moją musiałem skrócić i jakież było moje zdziwienie kiedy się okazało że"kabelków" niebiesko-czarnych i zielono-jakiś jest po 5szt. Szlak mnie trafia bo bez tego schematu nie jestem w stanie zlokalizować pary. Jeżeli może ktoś pomóc to SUPER. Pozdrawiam
  9. Ale u Ciebie to R16 u mnie R17 z przodu chcę trochę węższe bo ponoć lepiej dla podzespołów zawieszenia, ponoć też dla FWD też wychodzi na zdrowie. Co do wklejki sprawdzałem i u mnie są jakieś dziwne kody inne niż w liście jaką znalazłem na internecie. Dlatego też pytam.[br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 16:59_________________________________________________uczymy się całe życie - 1BE
  10. 97r silnik 1.8T Sprężyny czarne, gaz.amortyzatory czerwone (nie pomarańczowe) z oznaczeniem 8DO 413 031 AE BOGE co to znaczy? Jakie to zawieszenie - obniżone czy nie? Czy wejdą mi tam felgi R17/7,5J ET35 - jakie dać opony aby nie obcierały o nadkola? Myślałem o 205/50 przód i 215/50 tył - co sądzicie? Pozdrawiam
  11. Witam. Poszukuję oryginalnych tarcz najlepiej VOD do silnika 1.8T z dodatkowymi zegarami (ładowanie i temp. oleju) wersja z dużym FIS na prędkosciomierzu po środku 130km/h. - może ktoś wie gdzie tego szukać, bo na internecie znalazłem tylko zamienniki, a nie chcę ryzykować i trafić na tandetę. 97/98rok podświetlane od spodu. Pozdrawiam.
  12. OK. Już się z opcją naprawy turba pogodziłem, tylko czy mogło dojść jeszcze do uszkodzenia samego silnika bo marwi mnie ten olej w ukł. dolotowym przepustnicy.
  13. Witam wszystkich. Jestem w trakcie przekładki A4 B5 1.8T Sport z anglika na wersję europejską. Kiedy kupowałem autko turbina wogóle się nie załączała (pomyślałem, że lokalizacją usterki zajmę się w Polsce już po przeróbce) tymbardziej, że ciśnienie na cylindrach było ok 13atm i nie było żadnych innych niepokojących objawów, a samochód z pewnej ręki. Ponieważ jeszce nie diagnozowałem silnika więc nie wiem co może być przyczyną, ale jedna rzecz mnie zastanawia, którą zaobserwowałem podczas wyciągania motoru, otóż w układzie dolotowym do przepustnicy widać ślady oleju, podobnie jest w rurze od intercoolera i całym jego układzie - tutaj tego oleju było znacznie więcej. Czy może to być poważniejszy problem i pytanie czy mogło dojść do uszkodzenia silnika jadąc bez załączonej turbiny. Dodam, że nie zaobserwowałem aby silnika zjadał olej, nie miał także zwiększonego apetytu na paliwo jadąc do prędkości ok 140km/h wszystko OK, przy prędkosci powyżej 160km/h wyskoczył tylko komunikat na komputerze tzn. na czerwono wyswietlił sie wykrzyknik w kółku i migał, po zgaszeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu komunikat zanikł. Co o tym sądzicie, jakie mogą być przyczyny, czy walnięte turbo czy może coś mniej kosztownego, może ktoś spotkał sie z podobnym przypadkiem?. Chciałbym wiedzieć jakie mogą być prawdopodobne przyczyny zanim "oddam" się całkowicie w ręce "mechaników magików" - sami wiecie jak to z nimi czasem bywa. Dziekuję za pomoc. Pozdrawiam wszystkich
  14. :> Witam wszystkich. Ciesze się, że właśnie zostałem właścicielem mojego cudownego a4 b5 1.8T SPORT oraz zarejestrowanym użytkownikiem tego forum. Pozdrawiam [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...