Skocz do zawartości

84Przemo84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O 84Przemo84

  1. Tez mam audi z tym silnikiem 2.0 alt i powiem wam ze ten silnik to jest jednym słowem moje przekleństwo, orginalny z fabryki umarł mi przy oryginalnym przebiegu 225 tys km gdy auto kupilem to mialo 220 tys kilometrow, przez piec tys kilometrow dolalem 5 litrow oleju szooooooooooooook, ale to nic poprzedni wlasciciel wciskał mi kit ze to auto nic nie bierze od wymiany od wymiany na dzien dzisiejszczy smieje sie z tego jaki ja bylem glupi i zaokochany w pieknej sylwetce klasycznego ladnego sedana jakim jest audi a4 b6 wkoncu kupilem ja w stanie agonalnym silnika moja wina. Zrobilem wymiane silnika cena(z robocizna za 3000 tys zlotych) z orginalnym przebiegiem 80 tys kilometrow z auto po dachowaniu a mechanik zalal mi olej 10w/40 castrol i standardowy filtr oleju. i Znowu teraz było ciekawiej !!!!!!!!!!!! 1,5 litra na 1000km!!!!! prawie nowy silnik masakra juz chcialem sie powiesic albo wypic 1,5 litra wodki z dolka hehe ze znowu jest ZLE!!!! Poszedłem po rozum do Głowy wziolem orginalna ksiazke serwisowa poczytalem co ma byc za olej. Na przebieg silnika auta nie patrzylem wogole. Kupilem olej LONG LIFE CASTROL 0W/30 !!!! NORMA vw audi 507 000 !!!!! za 180 zł oraz i specjalny filtr oleju o innej budowie wewnetrznej jakis specjalny inna norma przeplywu oleju czy jakos tak za 30 zł. Wyssalem to cale cale badziewne stare oleje wyssysarka. Rezultat spalanie oleju teraz nastepuje tak wymieniam olej co 12 tys kilometrow a od wymiany do wymiany dolewam 0.7 litra dosilnika i w siebie na odsteresowanie. Aha a przez to ze tak silnik stary i nowy na poczatku brał olej innej normy niz 507 000, zatyka mi sie juz powoli katalizator i siada sonda lamda to sa oszczednosci na oleju moich poprzednich zulowatych wlascicieli ktorzy lali wielkie G. zamist Dobrego oleju[br]Dopisany: 12 Lipiec 2010, 18:39_________________________________________________Sorki chłopaki za błedy w pisowni ale wiadomo o co chodzi.[br]Dopisany: 12 Lipiec 2010, 18:45_________________________________________________Wymiana uszczelniaczy zaworów nic nie pomoze w zmiejszeniu zuzycia oleju poniewaz moj stary silnik co miał 225 tys kilometrow został rozkrecony na czesci, a głowica została oddana do szlifierni na sprawdzenie szczelnosci na zimno i na goraco (wynik szczelnsc 100 procent) i powiem wam ze wymiary gniazd zaworow na hydropopychacze zaworow byl taki jak z fabryki idealny, dopiero pomiar cisnienia w cylindrach pokazał dlaczego tak bylo pierwszy cylinder cisnienie 11,5 drugi 11,5 trzeci 11,0 czwarty 6,6 bara dlatego brala olej. W nowym moim drugim silniku odrazu pojechalem na badanie i wyszlo ze 3 cylindry maja cisnie 11,5 a czwrty ma 11,0. Dlatego sadze ze wymiana pierscienia zbierajacego na czwrtym cylindzre w moim przypadku rozwiazalaby problem spalania przez silnik alt spalania oleju. Ale tym juz sie zajmie nastepny nie wtajemniczony w silnki alt nowy wlasciciel Pozdrawiam
  2. Serdecznie witam wszystkich użytkowników Samochodów Audi 4 Pozdrawiam [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...