
txc
Pasjonat-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O txc

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
txc obserwuje zawartość Problem z dopasowaniem pilota do A4 B6 2004
-
Jaki tam "Pan" Tomek jestem Nie rozwiazalem, kolega stracil cierpliwosc i chcial juz zakladac dokladany centralny ale na szczescie tego nie zrobil. W jakiejs wolnej chwili bedziemy sie za to brac, z tego co sie zorientowalem to ten wzmacniacz antenowy siedzi w lewym tylnym rogu (A4 B6 Avant) tuz za plastikiem od lewej strony rolety, jest tam tez buzzer od czujnikow parkowania z ktorym tez kolega ma problem.
-
Oo super to juz jest jakis punkt zaczepienia :) dzieki sprawdze to i napisze
-
Obydwa klucziki ktore kupil z autem nie chca sie synchronizowac + moj jkluczyk od A4 B5 LIFT 99' tez nie Wzmacniacz anteny jest jak sie domyslam w module komfortu a modol komfortu byl podmieniany i tez bylo to samo Edit: Czy masz jakies bledy w module komfortu?
-
Kolega pojechal do ASO tam mu naopowiadali bajek ze VCDSem sie tego nie zrobi i ze musza zeskanowac dowod rejestracyjny i wyslac do fabryki zeby przyslali nowy kluczyk (nie dotarlo do nich ze immo dziala i samochod normalnie odpala z jednego i drugiego klucza tylko centralny zdalnie sie nie otwiera). Pojechal do goscia w Piasecznie (nie ASO) tam zamowili kluczyk, przyjechal na drugi dzien ale tez im nie udalo sie dopasowac pilota. Zastanawia mnie jeszcze jedno: w module wyskakuje blad: 01812 - Supply Voltage for Door Controller; Pass. Side (J387) 37-10 - Faulty - Intermittent ale czy to by mialo wplyw na programowanie pilota ???
-
Witam, Kolega kupil A4 B6 i ma problem z pilotem, probowalem pomoc i dopisac na nowo pilota ale nie daje rady :/ Wyglada to tak: - przekrecam na zaplon - wchodze w Address 46: Central Conv. - wchodze w Adaptation - 10 - wyswietla kanal 00 - klikam save (zeby skasowac zapamietane wczesniej piloty) - przechodze do kanalu 21 wpisuje 1 (zeby dopisac pilot na 1szej pozycji w pamieci) - w okienku na gorze widnieje wartosc "Adjustment" - klikam test - wartosc "Adjustment" sie nie zmienia - klikam Open na pilocie - wartosc "Adjustment" sie nie zmienia - klikam save - w okienku gdzie bylo "Adjustment" nie ma juz nic - klikam Open na pilocie - moge tylko kliknac "Done go Back" ale pilot nadal nie dziala Modul komfortu to - 8E0 959 433 AE Kodowanie - 06976 Pilot (kupiony z tym autem) - 8Z0 837 231 D Moj pilot od A4 B5 napewno sprawny (podobno pasuje do tego modulu komfortu) - 4D0 837 231 A Podmienialem juz modol komfortu na taki z identycznym nr. (8E0 959 433 AE) a nawet mial identyczne kodowanie co stary (06976) ale efekt jest ten sam Dziwi mnie jeszcze fakt ze w Meas Block w kanale 007 gdzie powinno pokazywac ilosc dopisanych pilotow widnieje wartosc 1110 - tak jakby nie dzialalo kasowanie starych pilotow z pamieci (Adaptacja kanal 00 - save) Czy ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic? A moze ktorys z kolegow z Warszawy ma taki modol u siebie w aucie to bym chociaz piloty przetestowal
-
Nie nie jest gniecony staram się jeździć w zakresie 2000-2500 rpm żeby było ciekawiej to jak na trójce wcisnę deskę to tak przy 3000 rpm małą chmurę puszcza a przepływka i reszta niby w porządku (wrzucałem logi na forum), stojące zaciski itd. też odpadają. Zainteresuje się tą zmianą wtrysków, sprawdzę jakie rzeczywiście są u mnie założone bo nie jestem 1-szym właścicielem. Jakieś uwagi przy wymianie wtrysków?
-
Też mam AHU gumy-195 i po mieście 6-7 w zimę i pod 8 podchodziło a w trasie przy spokojnej bez klimy 5,4. Wydaje mi się że dużo wciąga przy starcie na zimnym...
-
Tak czytałem ten temat bardzo przydatny ale chciałbym wiedzieć jak to wygląda według oficjalnej serwisówki jakie są momenty dokręcania, np. na zdjęciu śruba sworznia wahacza przedniego jest opisana "100Nm" a w serwisówce są 2 opcje" - Flange nut: 100 Nm - Combi nut: 125 Nm z tego co zrozumiałem istotny jest rodzaj nakrętki. ??? P.S. Lewa strona już zrobiona, co do dolnej nakrętki łącznika stabilizatora to 100Nm według serwisów-ki okazało się zdecydowanie za dużo (śruba się ukręciła) dokręciłem więc tak jak górną czyli 40Nm +90 stopni
-
Witam, Przymierzam się do wymiany dolnych wahaczy w mojej B5 i chciałbym wesprzeć się instrukcją serwisową ponieważ mój angielski jest na bardzo średnim poziomie proszę o pomoc w tłumaczeniu:
-
ok to przepływkę już zostawię w spokoju, dobiorę się do tego EGRu i napisze Edit: W wężyku podciśnieniowym od EGRa był wsadzony bolec tak żeby EGR się nie otwierał, po udrożnieniu wężyka i przeczyszczeniu EGRa zaczęło hulać. Odczyty przepływomierza na jałowych już się pokrywają ze specyfikacją ale spalanie się nie zmieniło. Dzięki za pomoc...
-
Ok jeszcze jedno pytanko: W statycznych logach w grupie 003 MAF (actual) sporo odbiega od MAF (specified) nie mieści się nawet w przedziale 240-340 a zawór EGR w tym czasie ustawiony jest na 4,8% czyli zamknięty więc nawet jakby był sprawny to ta rozbieżność by dalej była dlaczego więc ta przepływka tak odstaje od normy?
-
Ok dzięki, w sumie to autko mi sporo pali - po mieście jazda w weekendy bez korków dystanse 15-20km wychodzi 7-8L/100KM i dość wolno się nagrzewa przy około -10 trzeba przejechać powiedzmy 12km żeby osiągnął 90 stopni. Czy to może być spowodowane niewłaściwą pracą zaworu EGR?
-
Odświeżam
-
A4 B5 AHU 90KM manual 1999r. STATYCZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74744.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74745.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74746.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74741.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74742.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74743.html DYNAMICZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74748.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74749.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74752.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74750.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74751.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74754.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74747.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74757.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74756.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74758.html
-
Czyli co trzeba licznik wybebeszac ? czy jest jakis inny patent na dorobienie 2-go kluczyka ? A jeśli już trzeba ten licznik wybebeszac to moze ktos mi powie czy EEPROM (93c56) jaki tam siedzi mozna zczytać bez wylutowywania ???