Skocz do zawartości

dziadzik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziadzik

Osiągnięcia dziadzik

0

Reputacja

  1. Dzięki, prędzej panel może być do kitu, bo przy przewodach nic nie było ruszane; czy ten bład w czymś szkodzi? bo wydaje się że wszystko działa poprawnie
  2. Witam, mam prośbę ale dotyczy on passata b5FL mojego znajomego, szukaliśmy pomocy na forum paska ale bez skutku, może pomożecie?. Otóż wymieniliśmy panel klimatronika bo stary został uszkodzony na drugi o tych samych numerach, z tego samego roku, wszystko ładnie zakodowane i ustawione ogólnie jest już ok., wsio działa Ale jest ciekawy błąd nie do skasowania( z powrotem go wyrzuca ) błąd to 01336 - Data Bus for Comfort System: Single-Wire Operation w module komfortu też go wyrzuca, wygląda na to że nowy panel coś nie dopasował się z modułem co jeszcze trzeba zrobić?? Wiem, że w audi koduje się nr vin samochodu do klimatronika aby była komunikacja z modułem komfortu pod kanałem 81 i wpisaniu pinu ale w pasku kanał ten jest niedostępny, proszę o pomoc jak to ugryść bo pewnie tu jest podobnie jak w audi.
  3. Ja też mam taki zaworek, znajduje się on na obudowie górnej filtra powietrza, kiedyś miałem podobny problem odłączył się od niego jeden wężyk i auto nie chciało jechać do 2000tys/obr, w wolnej chwili zapodam fote.
  4. Rozrząd wymieniany w piątek; popsikam sztangę i zobaczymy, ciekawe co z tą przepływką, założona jest na bank ok i szczelna.Autko wydaje się jechać na niej dobrze bo na starej to jechał dopiero od 2000 obr/min i to bardzo słabo.Swoją drogą to chyba ciężko będzie ją zareklamować?
  5. Statyczne logi robiłem po dynamicznych, może termostat siada 84,7 stopnie to trochę za mało?Żaluzje spróbuje rozruszać a jak się nie da to chyba turbo do czyszczenia, czy może zaworek?Dziwnie że przepływka niedomaga jest oryginalna boscha i mam ja dopiero tydzień.
  6. witam, masz rację poprawie logi i dodam dynamiczne ale mam inny problem bo zorbiła się dziurka w przewodzie wodnym i ucieka płyn, auto dziś stoi u mechanika, wąż zamówiony w serwisie ma być dopiero na jutro więc trochę postoi pozdr i dziekuję [br]Dopisany: 13 Sierpień 2008, 10:54_________________________________________________Witam zrobiłem nowe logi proszę zerknijcie Nowa przepływka. dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/516b1378c835a492.html statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8edb69a81ed549f7.html basic setting, grupe 011 sorki ale gdzieś znikła http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88ee0caa19bf5efb.html
  7. Proszę o analizę logów narazie tylko statyczne, dynamiczne zrobię jutro z góry thx Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0,32 39 131 0 27 97 199 69 108 170 83 0,68 39 131 0 27 97 199 69 108 170 79 1,03 39 131 0 28 97 199 69 108 170 83 1,37 39 131 0 28 97 199 69 108 169 82 1,72 39 131 0 27 97 199 69 108 169 80 2,09 39 131 0 27 97 199 69 108 169 80 2,45 39 131 0 28 97 199 69 108 169 78 2,79 40 131 0 27 97 199 69 108 169 79 3,14 39 131 0 28 97 199 69 108 169 81 3,49 39 131 0 27 97 199 69 108 169 80 3,84 39 131 0 28 97 199 69 108 169 81 4,18 39 131 0 29 97 199 69 108 169 82 4,53 39 131 0 28 97 199 69 108 169 81 4,88 39 131 0 29 97 199 69 108 169 80 5,23 39 131 0 28 97 199 69 108 169 81 5,58 40 131 0 27 97 199 69 108 169 82 5,93 40 131 0 26 97 199 69 108 169 79 6,28 40 131 0 27 97 199 69 108 169 82 6,63 40 131 0 27 97 199 69 108 169 76 6,98 39 131 0 29 97 199 69 108 169 79 7,32 39 131 0 28 97 199 69 108 169 80 7,67 39 131 0 29 97 199 69 108 169 84 8,02 39 131 0 28 97 199 69 108 169 82 8,36 39 131 0 28 97 199 69 108 169 82 8,71 39 131 0 29 97 199 69 108 169 81 9,05 40 131 0 27 97 199 69 108 169 78 9,39 39 131 0 28 97 199 69 108 169 80 9,73 39 131 0 28 97 199 69 108 169 82 Group A: '001 Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp TIME 790-870 3,0-9,0 3-8 °Ck, 80-110°C MARKER STAMP /min mg/R CF °C 0,4 840 7,4 6,6 88,2 0,78 819 7,7 5,6 88,2 1,17 819 7,7 6,6 88,2 1,56 819 7,7 6,6 88,2 1,94 819 7,7 5,6 88,2 2,33 840 7,4 6,6 88,2 2,73 819 7,7 6,6 88,2 3,1 819 7,7 6,1 88,2 3,49 819 7,7 6,6 88,2 3,91 819 7,7 5,6 88,2 4,29 819 8 6,6 88,2 4,68 819 7,7 6,1 88,2 5,08 840 7,7 6,6 88,2 5,48 840 7,4 5,6 88,2 5,87 819 7,7 6,1 88,2 6,26 819 7,7 6,6 88,2 6,65 819 7,7 6,6 88,2 7,04 819 7,4 6,6 88,2 7,42 819 7,7 6,1 88,2 7,81 840 7,4 6,6 88,2 8,2 840 7,4 6,6 88,2 8,58 819 7,4 5,6 88,2 8,97 819 7,4 6,6 88,2 9,37 819 7,7 6,6 88,2 9,75 819 7,4 5,6 88,2 10,14 819 7,7 6,6 88,2 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,04 819 270 509,6 4,8 0,38 840 270 499,8 4,8 0,77 840 270 499,8 4,8 1,17 819 270 504,7 4,8 1,56 819 270 494,9 4,8 1,95 840 270 514,5 4,8 2,34 819 270 509,6 4,8 2,73 819 270 499,8 4,8 3,11 819 270 504,7 4,8 3,5 819 270 509,6 4,8 3,89 840 270 514,5 4,8 4,27 819 270 494,9 4,8 4,66 819 270 519,4 4,8 5,06 819 270 509,6 4,8 5,44 819 270 499,8 4,8 5,83 819 270 509,6 4,8 6,22 819 270 499,8 4,8 6,6 819 270 499,8 4,8 6,99 819 270 494,9 4,8 7,37 819 270 509,6 4,8 7,76 819 270 499,8 4,8 8,16 840 270 499,8 4,8 8,56 819 270 509,6 4,8 8,94 819 270 504,7 4,8 9,33 840 270 504,7 4,8 9,73 819 270 519,4 4,8 10,12 819 270 494,9 4,8 10,51 819 270 499,8 4,8 10,9 840 270 509,6 4,8 Group A: '004 Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck, MARKER STAMP /min °ATDC CF CF 0,04 819 1,2 5,6 -0,6 0,43 840 1,2 6,6 -0,6 0,82 819 1,2 6,6 0 1,22 819 1,2 5,6 0 1,61 840 1,2 5,6 -0,6 2,02 819 1,2 5,6 -0,6 2,41 819 1,2 5,6 0 2,8 819 1,2 6,6 0 3,22 819 1,2 6,6 0 3,61 819 1,2 5,6 -0,6 4,01 840 1,2 6,6 0 4,39 840 1,2 6,1 0 4,78 840 1,2 5,6 -0,6 5,16 819 1,2 6,6 -0,6 5,55 840 1,2 5,6 0 5,94 840 1,2 5,6 -0,6 6,32 819 1,2 6,6 0 6,71 819 1,2 5,6 0 7,1 819 1,2 6,6 -0,6 7,48 840 1,2 6,6 -0,6 7,87 840 1,2 5,6 0 8,27 819 1,2 6,6 -0,6 8,64 819 1,2 6,6 -0,6 9,04 819 1,2 5,6 0 9,44 840 1,2 6,6 0 9,83 819 1,2 5,6 -0,6 10,22 819 1,2 6,6 -0,6 10,61 840 1,2 5,6 0 10,99 819 1,2 5,6 0 Group A: '007 Group B: Fuel Temp Fuel cooling state Intake Air Temp Coolant Temp TIME ~Amb,Temp,*C On:100%-Off:0% ~Amb,Temp,*C ~Amb,Temp,*C TIME MARKER STAMP °C % °C °C STAMP 0,04 79,2 100,6 61,2 87,3 0,43 79,2 100,6 61,2 87,3 0,82 79,2 100,6 61,2 87,3 1,21 79,2 100,6 61,2 87,3 1,59 79,2 100,6 61,2 87,3 1,98 79,2 100,6 61,2 87,3 2,39 79,2 100,6 61,2 87,3 2,8 79,2 100,6 61,2 87,3 3,2 79,2 100,6 61,2 87,3 3,59 79,2 100,6 61,2 87,3 3,99 79,2 100,6 61,2 87,3 4,38 79,2 100,6 61,2 87,3 4,78 79,2 100,6 61,2 87,3 5,17 79,2 100,6 61,2 87,3 5,56 79,2 100,6 61,2 87,3 5,95 79,2 100,6 61,2 87,3 6,33 79,2 100,6 61,2 87,3 6,72 79,2 100,6 61,2 87,3 7,11 79,2 100,6 61,2 87,3 7,5 79,2 100,6 61,2 87,3 7,88 79,2 100,6 61,2 87,3 8,28 79,2 100,6 61,2 87,3 8,67 79,2 100,6 61,2 87,3 9,04 79,2 100,6 61,2 87,3 9,44 79,2 100,6 61,2 87,3 9,81 79,2 100,6 61,2 87,3 10,2 79,2 100,6 61,2 87,3 10,58 79,2 100,6 61,2 87,3 10,96 79,2 100,6 61,2 87,3 11,35 79,2 100,6 61,2 87,3 Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% MARKER STAMP /min % 0,04 1260 ON 1111,5 0 0,44 1260 ON 1123,2 0 0,85 1281 ON 1123,2 0 1,27 1302 ON 1134,9 0 1,67 1323 OFF 1134,9 0 2,06 1365 OFF 1088,1 99,6 2,45 1386 OFF 1029,6 99,6 2,84 1386 OFF 994,5 99,6 3,22 1407 OFF 982,8 99,6 3,61 1407 OFF 982,8 99,6 4,01 1407 OFF 971,1 99,6 4,38 1407 OFF 971,1 99,6 4,78 1407 OFF 971,1 99,6 5,17 1407 OFF 971,1 99,6 5,55 1407 OFF 971,1 99,6 5,94 1407 OFF 971,1 99,6 6,33 1407 OFF 971,1 99,6 6,71 1407 OFF 971,1 99,6 7,1 1407 OFF 971,1 99,6 7,49 1407 OFF 971,1 99,6 7,87 1407 OFF 971,1 99,6 8,25 1407 OFF 971,1 99,6 8,63 1407 OFF 971,1 99,6 9,02 1407 OFF 971,1 99,6 9,41 1407 OFF 971,1 99,6 9,79 1407 OFF 971,1 99,6 10,19 1407 OFF 971,1 99,6 10,58 1407 OFF 971,1 99,6 10,98 1407 OFF 971,1 99,6 11,38 1407 OFF 971,1 99,6 11,77 1407 ON 971,1 99,6 12,17 1386 ON 982,8 0 12,57 1386 ON 1029,6 0 12,99 1386 ON 1088,1 0 13,41 1386 ON 1111,5 0 13,79 1407 ON 1134,9 0 14,19 1407 ON 1146,6 0 Grupa 003 basic settings Group A: '003 Group B: Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME MARKER STAMP /min mg/R % STAMP 0,04 1407 EGR Off 563,5 19,9 0,43 1407 EGR Off 548,8 19,9 0,82 1386 EGR Off 563,5 19,9 1,22 1407 EGR Off 558,6 19,9 1,61 1407 EGR Off 558,6 19,9 2 1407 EGR Off 553,7 19,9 2,39 1407 EGR Off 573,3 19,9 2,78 1407 EGR Off 553,7 19,9 3,17 1386 EGR On 568,4 19,9 3,57 1407 EGR On 553,7 64,5 3,96 1407 EGR On 308,7 64,5 4,35 1407 EGR On 225,4 64,5 4,74 1407 EGR On 215,6 64,5 5,13 1407 EGR On 191,1 64,5 5,51 1407 EGR On 186,2 64,5 5,9 1407 EGR On 181,3 64,5 6,28 1407 EGR On 171,5 64,5 6,67 1407 EGR On 181,3 64,5 7,06 1407 EGR On 176,4 64,5 7,44 1407 EGR On 171,5 64,5 7,83 1386 EGR On 176,4 64,5 8,23 1407 EGR On 171,5 64,5 8,62 1407 EGR On 166,6 64,5 9,02 1407 EGR On 176,4 64,5 9,43 1407 EGR On 161,7 64,5 9,85 1407 EGR On 171,5 64,5 10,27 1407 EGR On 156,8 64,5 10,68 1407 EGR On 166,6 64,5 11,08 1407 EGR On 166,6 64,5 11,47 1407 EGR On 156,8 64,5 11,86 1407 EGR On 176,4 64,5 12,25 1407 EGR On 166,6 64,5 12,64 1407 EGR On 176,4 64,5 13,04 1407 EGR On 147 64,5 13,43 1407 EGR Off 166,6 64,5 13,82 1407 EGR Off 485,1 19,9 14,21 1386 EGR Off 504,7 19,9 14,6 1407 EGR Off 529,2 19,9 14,99 1407 EGR Off 543,9 19,9 15,39 1407 EGR Off 539 19,9 15,78 1407 EGR Off 553,7 19,9 16,17 1407 EGR Off 539 19,9 16,56 1407 EGR Off 543,9 19,9 16,95 1407 EGR Off 543,9 19,9 17,34 1407 EGR Off 539 19,9 17,73 1407 EGR Off 539 19,9 18,12 1407 EGR Off 539 19,9
  8. 00550 Kontrola startu wtrysku
  9. kiedyś kupiłem nowy bo stary przeładowywał i był notlauf, potem wyczyściłem stary i chodził git więc na nim jeździłem dlatego mam dwa :>
  10. Dzięki spanky, wymieniłem dziś N75 bo miałem drugi nowy i jest ok, oto nowe logi Friday 28 March 2008 16:59:00 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,01 1554 1091,4 1050,6 35,2 0,57 1596 1336,2 1050,6 35,2 1,15 1701 1581 1356,6 35,2 1,79 1869 1713,6 1683 35,2 2,4 1995 1785 1907,4 36,7 3,07 2163 1825,8 1978,8 49,2 3,66 2310 1836 1968,6 59,4 4,31 2457 1836 1927,8 68,8 4,85 2583 1836 1887 73,4 5,42 2709 1825,8 1856,4 75,4 5,97 2835 1825,8 1846,2 77 6,64 2961 1825,8 1836 77,3 7,22 3087 1825,8 1825,8 78,5 7,83 3213 1815,6 1825,8 79,3 8,39 3318 1815,6 1815,6 78,9 9 3444 1815,6 1815,6 78,9 9,6 3549 1815,6 1815,6 79,7 10,18 3654 1815,6 1805,4 79,7 10,75 3738 1805,4 1805,4 80,5 11,37 3843 1805,4 1795,2 79,3 11,96 3927 1805,4 1795,2 78,5 12,51 4011 1805,4 1795,2 78,5 13,06 4095 1795,2 1795,2 79,3 13,67 4179 1785 1795,2 81,3 14,29 4263 1774,8 1785 84 Friday 28 March 2008 17:04:47 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,56 1512 847,9 565,3 4,7 1,11 1596 847,9 665 4,7 1,66 1701 847,9 788 4,7 2,21 1827 847,9 847,9 4,7 2,76 1974 847,9 847,9 4,7 3,31 2100 847,9 847,9 4,7 3,86 2226 847,9 847,9 4,7 4,41 2373 847,9 847,9 4,7 4,96 2499 847,9 847,9 4,7 5,49 2604 847,9 847,9 4,7 6,08 2751 847,9 847,9 4,7 6,66 2877 847,9 847,9 4,7 7,2 3003 847,9 847,9 4,7 7,76 3108 847,9 847,9 4,7 8,31 3213 847,9 847,9 4,7 8,87 3339 847,9 824,6 4,7 9,48 3465 847,9 827,9 4,7 10,09 3570 847,9 821,3 4,7 10,69 3696 847,9 811,3 4,7 11,25 3801 847,9 808 4,7 11,82 3885 847,9 801,3 4,7 12,4 3990 847,9 788 4,7 13,02 4095 847,9 768,1 4,7 13,6 4200 847,9 751,5 4,7 14,14 4263 847,9 738,2 4,7 Friday 28 March 2008 17:06:36 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,01 1491 13,6 31,8 22,4 0,89 1617 42,4 33,2 34,2 1,76 1827 42 35,2 37,4 2,63 2037 41,2 35,2 37,8 3,51 2247 40,4 35,2 38 4,4 2478 40 35,2 37,8 5,31 2688 39,4 35,2 37,2 6,16 2877 39 35,2 37 7,05 3066 38,4 35,2 36,8 7,94 3255 38,2 35 36,4 8,76 3444 38 34,2 36 9,64 3591 37,6 34,2 36,2 10,45 3759 37,2 34,2 36,2 11,28 3906 37,2 34,2 35,8 12,13 4032 37 33,8 35,2 13,07 4200 36,6 32 34,2 13,96 4200 0 32,4 26,2
  11. Po wywaleniu kata wstawiam nowe logi i zdziwienie autko wydaje się lepiej jechać a tu turbina słabo pompuje co o tym sądzicie? Thursday 27 March 2008 16:29:43 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '003 Group B: Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP 0,01 1554 462,2 438,9 40,6 0,62 1638 847,9 678,3 4,7 1,18 1743 847,9 778,1 4,7 1,73 1890 847,9 808 4,7 2,28 2016 847,9 824,6 4,7 2,9 2163 847,9 841,2 4,7 3,5 2310 847,9 834,6 4,7 4,15 2457 847,9 827,9 4,7 4,75 2604 847,9 834,6 4,7 5,3 2730 847,9 824,6 4,7 5,85 2835 847,9 821,3 4,7 6,45 2961 847,9 814,6 4,7 7 3087 847,9 811,3 4,7 7,57 3192 847,9 808 4,7 8,17 3318 847,9 798 4,7 8,81 3444 847,9 784,7 4,7 9,39 3549 847,9 774,7 4,7 9,97 3654 847,9 774,7 4,7 10,53 3759 847,9 774,7 4,7 11,12 3864 847,9 774,7 4,7 11,69 3969 847,9 761,4 4,7 12,29 4053 847,9 761,4 4,7 12,88 4158 847,9 738,2 4,7 ˙˙ Thursday 27 March 2008 16:31:13 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '008 Group B: Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP 0,01 1512 12,4 32 24 0,82 1617 41,8 33,2 34,2 1,71 1806 41,2 35,2 36,4 2,53 2016 40,4 35,2 37,2 3,42 2226 40 35,2 38 4,24 2436 39,4 35,2 37,4 5,07 2625 39 35,2 37 5,89 2814 38,4 35,2 36,4 6,71 3003 38 35,2 36,2 7,53 3171 37,8 35,2 35,8 8,42 3339 37,4 34,6 35,6 9,25 3528 37,2 34,2 35,8 10,07 3675 36,8 34,2 36,2 10,9 3843 36,6 34,2 35,8 11,78 3990 36,4 34,4 35,2 12,6 4137 36,2 32,8 34,2 Thursday 27 March 2008 16:34:47 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,01 1491 1234,2 1111,8 35,2 0,6 1554 1295,4 1111,8 35,2 1,18 1659 1550,4 1162,8 35,2 1,73 1785 1693,2 1366,8 35,2 2,27 1911 1744,2 1581 35,2 2,88 2079 1805,4 1632 35,2 3,42 2205 1836 1642,2 35,2 3,99 2331 1836 1662,6 35,2 4,53 2457 1836 1672,8 35,2 5,09 2583 1836 1672,8 35,2 5,63 2709 1836 1683 35,2 6,19 2835 1825,8 1683 35,2 6,8 2961 1825,8 1683 35,2 7,35 3066 1825,8 1683 35,2 7,93 3192 1815,6 1683 35,2 8,5 3318 1815,6 1683 35,2 9,04 3423 1815,6 1683 35,2 9,6 3528 1815,6 1683 35,2 10,15 3633 1815,6 1683 35,2 10,71 3717 1805,4 1683 35,2 11,25 3822 1795,2 1683 35,2 11,86 3906 1795,2 1683 35,2 12,42 4011 1785 1683 35,2 13,02 4116 1774,8 1683 35,2 13,61 4137 1642,2 1683 50
  12. A jak oceniacie egr, czy są to dobre wartości?
  13. Dzięki koledzy, filtr powietrza wymieniony, przepływka wyczyszczona a katalizator dzis wyrzuce.Ale dlaczego turbo pompuje dopiero od 2000rpm?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...