Skocz do zawartości

MichałPe

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MichałPe

Osiągnięcia MichałPe

0

Reputacja

  1. Panowie, ja mam podobny problem. Chodzi o AVF. Zaczęło się od błędu 17664 - Engine Coolant Sensor G62: open or short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermitten Kupiłem nowy oryginalny czujnik. Dzisiaj założyłem. Odpalam samochodzik a na wskaźniku pokazuje temperature około 50C. Kilka dni temu pojechałem w traskę i w korku temperatura na zegarze poszła poza 90C. Dopiero włączyłem ogrzewanie i spadła. Po wymianie czujnika w Instrments pokazuje temperature 53 C, natomiast w Engine pokazuje aż 108,7 C. Fuel temp 68.4 Intake Air Temp 65,7 C. Doradzcie w czym może być problem. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale podczas zakładania czujnika wypadł mi i wpadł na "pampers" silnika. z góry dziękuję
  2. witam,, mam oto taki problem w samochodzie. Jak samochód jest na samym zapłonie ale na wyłączonym silniku to klimatyzację można włączyć i wyłączyć, ale jak zapale to zaraz sie wylaczy i nie mozna wlaczyc jak myślicie co to może być ? co gorsze po podłączeniu vaga brak błędów z góry dziękuję.
  3. ja dokładnie sprawdziłem swoją skrzynię, . Okazuje się, że obroty wyskakują do 2.800-2900 po czym delikatnie już wyskakują. Samochód mam z lipca 2004r. Wychodzi na to, że to tak już ulepszona. Niestety przy ruszaniu i przy jeździ poniżej 60km/h odczuwalne są zmiany biegów. Na górce jak stoje to cofnie się 20cm i jedzie do przodu.... I błąd czujnika F125 się co jakiś czas pokazuje... Czy wymiana oleju, filtra coś pomoże ?
  4. no niestety 6 lamelek i poza tym F-125 do remontu
  5. MichałPe jak nie ufasz szukajce to wystarczy, że przełączysz na tryb Tip i: jak wyświetli się biegów 6 to multi w trybie tip mam 6. i też tak sądziłem, ale każde źródło inaczej podaje a dlaczego w specyfikacji fabrycznej mam napisane tip ??
  6. Panowie, jaką ja mam skrzynie biegów multi czy tip ? w specyfikacji wynika, że tiptronic, natomiast po waszych postach twierdzę, że multi.. z Vaga taka informacja: Tuesday,05,May,2009,01:26:03:06644 VCDS Version: Release 805.3 Address 02: Auto Trans Control Module Part Number: 4B1 910 155 A Component and/or Version: V30 01J 1.9l PD RdW 3261 Software Coding: 0000001 Work Shop Code: WSC 50954 proszę o pomoc
  7. wszsytko bez zadnych usterek.. jedynie tu się nie mogę podłączyć
  8. a u mnie nie łączy się z kanałem 16 jak myślicie w czym może być problem ?
  9. czy ktoś z Was podmieniał w B7 automat kierownicę ze zwykłej na multi z łopatkami ??
  10. no i działa dodatkowo wymieniono czujnik prędkości.....
  11. wtyczka nie stanowi problemu, tylko kwestia schematu, żeby wiedzieć jak to połączyć....
  12. to jeszcze małe piwo najgorsze jest podłaczenie wzmacniacza podjerzewam
  13. Witam, Mam fabryczną instalację audio z nawigacją RNS-E. W poprzednim audi miałem BOSE i niestety niedosyt pozostaje słuchając standardowych głośników... Mam szanse kupić w dość dobrych pieniążkach komplet głośników, suba i wzmacniacz BOSE. Z tego co pamiętam, wzmacniacz BOSE ma zupełnie inne gniazdo... I moje pytanie, czy da się to w sposób plug&play przełożyć... ? Pomijam w tym moemncie wygłuszenia drzwi, inne kable etc. Chodzi mi narazie o fizyczną podmianę wszsytkich głosników i wzmacniacza... I czy BOSE w B6 to, to samo co w B7 ? z góry dzięki za odp.
  14. a czy ktoś może mi powiedzieć co dokładnie wchodzi w skład BOSE ? albo jakie różnice są pomiędzy standardem? Czy zestaw BOSE jest typu plug&play oczywiście pomijam włączenie Vagiem.... Wywalam stare głośniki, wkładam nowe od BOSE.... w poprzednim wózku miałem nad subem skrzyneczkę w kolorze fioletowym i tam widniał napis BOSE, ale wtedy się tym zupełnie nie zainteresowałem Teraz mam fabrycznego RNS-E w B7... i jeszcze jedno czy BOSE z B6 to to samo? z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...