Skocz do zawartości

Kajus89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kajus89

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kajus89

0

Reputacja

  1. 1,9 TDI AFN 110 KM '97 (kupiony z jakimś niemieckim boxem) moc ok 125-135KM (nie mierzone) Lato zima nic dodać nic ująć. Nawet fela 16 i rozmiar 215/55 nie dużo pogarsza inne samochody ogląda się w zimę tylko we wstecznym lusterku. A co do napraw quattro to jedynie łożyska tył i przynajmniej mi lecą uszczelniacze na wale (jakieś niewielkie wycieki). Spalanie przy 215/55r16 i tym boxie w lato w mieście 9l/100km (oczywiście korki + ciężka noga kierowcy). Trasa przy tej samej konfiguracji udało mi się do 5,5l/100km zejść (ale to było mulenie samochodu) normalne prędkości powyżej 120km/h to jakieś 6-6,5l/100km. Ale nie ma co spalaniem się sugerować bo to nie najważniejsze. Zima to jest pora roku gdzie quattro czuje się jak ryba w wodzie. Dobra zimówka i ten samochód jedzie jak czołg nie ma górki, czy też dużej ilości śniegu którego nie przejedzie. Więc ja osobiście polecam samochody z napędem quattro. Dla mnie nie ma lepszej rzeczy.
  2. Przyłączam się do pytania kolegi... Czy po zakupie tego mdf-u trzeba coś w boczku tz w tapicerce drzwi robić? czy magnes nie będzie przeszkadzać opuszczaniu się szyby?
  3. Witam, czy możecie polecić jakieś dobre głośniki wyskono i nisko tonowe do drzwi w A4 sedan '97 rok. Wiem tyle że tam są strasznie małe te głośniki czy da rade włożyć większe bez jakiejś konkretnej przeróbki boczka?
  4. No ja też jak zobaczyłem jak to wygląda itp to myślałem że to wystarczy wyciągnąć i i wcisnąć nowy z powrotem ale okazało się to naprawde uciążliwe ostro siedziało w środku i nie miało ochoty wcale wychodzić
  5. Tak wymieniałem kolego w tylnim prawym kole... Było to dość uciążliwe bo ten czujnik był za ta blacho co osłania tarcze hamulcową od tyłu czyli od środka. Ja nie posiadałem klucza aby odkręcić mocowanie zacisku hamulcowego wówczas można ściągnąć tarczę i odkręcić tą blachę która bardzo przeszkadza. Więc ja robiłem wedle tej trudniejszej metody czyli z tarczą i z tą blachą. A ogólnie wyciągnąłem go na zasadzie śrubokręt młotek i żaba duża hudrauliczna. Bo innego sposobu nie widziałem na wyjęcie tego może jest ale mi nie znany. Najpierw zobaczyłem jak mocno to siedzi czyli czy da się to obracać okazało się że bez użycia dużej siły żabą się dało, następnie próbowałem to za pomocą dużego śrubokręta i młota (trochę się wysuwało ale nie zadowalająco) więc złapałem to tą dużą żabą i zacząłem obracać prawo lewo i ciągnąc zarazem i tak po pewnym dłuższym machaniu miałem czujnik na zewnątrz. Nie wiem czy to tak ciężko tylko u mnie wychodziło czy też we wszystkich A4 tak jest ale bardzo ciężko mi się to wymieniało. Ale warte było bo jak zniknął mi błąd ABS to od razu człowiek docenił włożony wysiłek który nie był wysiłkiem nadaremne. Pozdrawiam
  6. Postaram się to dziś zrobić i napisze jaki jest rezultat[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2010, 10:10_________________________________________________Przez problemy z dostępem do neta małe obsunięcie z mojej strony nastąpiło... Więc z tego co ustaliłem a raczej zaradziłem w tym temacie: 1. sprawdzenie okablowania czy się coś nie wypieło czy też nie styka (u mnie wszystko było ok) 2. sprawdzenie napięcia (też u mnie wszystko ok) 3. zgodnie z zasadą jeśli wszystko do okoła jest dobrze to wychodzi że czujnik daje d**y... Więc wymiana czujnika Nowy czujnik to koszt ok 70 zł a u mnie efekt jest zadowalający błąd się już nie pojawia i abs działa poprawnie czyli SUKCES A co jeszcze do tego tematu nie miałem pomysłu na wyjęcie tego czujnika więc robota z mojej strony od początku do końca trwała max 75 min... Ogólnie czujnik sztywno siedzi nie ma jak go złapać aby wyciągnąć go z tego gniazda ale za to posmarowałem nowy i gniazdo i młoteczek delikatnie i wszedł gładko jak po maśle heheh.... To mam nadziej że post się też komuś przyda. I dzięki za pomoc Pozdrawiam...
  7. Witam wszystkich kolegów, panowie po ostatniej jeździe wyskoczył mi błąd abs. hmm więc myślę sobie że coś się wpierdzieliło w komputer. reset przez zgaszeni i odczekanie i ponowne zapalenie i tak jak myślałem problem się nie pojawił. Ale by było za pięknie i za prosto wrrr :/ po przejechaniu 5 km ponownie kontrolka od ABSu się świeci teraz cały czas już ;/ Po podłączeniu do lapka i sprawdzeniu pojawia mi się coś takiego (w sensie taki kod błędu) to jest odczyt dla absu 00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44) 30-00 - Open or Short to B+ 00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44) 35-10 - - - Intermittent I nie wiem o co z tym chodzi :/ z tego co to rozszyfrowałem to jakiś czujnik prędkości kół i ze prawy tylni. Ale co zepsuł się czy wina leży gdzieś indziej? Może ktoś z Was mi pomoże i miał podobny problem. Z góry dzięki za podpowiedzi i rady
  8. Niestety natrafił się tramwaj (cofający tramwaj)... ;( Ale na szczęście tylko drzwi ucierpiały uff A kapeć to 215/55 r16
  9. A to dalsza historia Czarnej kosy... ;( Zdarzenie z kwietnia: Nawet szkoda gadać ;( A co poza tym nowsza sesja: Bok (jak widać alu 16-stki oponki Bridgestone Turanza) aaa no i naprawione drzwi kierowcy: A tu mamy tył: Prawy przedni bok i ładnie widoczna felga: Zmiany jakie zostały wprowadzone: - Alu 16-stki i jak na razie oponki Bridgestone Turanza - Oświetlenie kabiny naprawione, także powymieniane lampki oświetlenia wnętrza - Założone oryginalne maskownice głośników na półce - Założony wzmacniacz i skrzynia basowa
  10. Tak kolego o to mi chodziło Dzięki wielkie Pozdrawiam Kaju$
  11. Koledzy mam prośbę może ktoś wrzucić jeszcze raz ten filmik (czy też solucje) jak zrobić logi dynamiczne w VAG-COM?? Z góry dzięki wielkie
  12. Wstyd się przyznać ale kolego nie do końca wiem gdzie to się robi w tym programiku... ;/ Mógłbym prosić o krótki opis tego jak to wykonać to wrzucę te logi i może według nich coś się ustali więcej bo ja jedynie umiem póki co to sprawdzać błędy czy jakieś są i ewentualnie je kasować... Pierwsze moje kroki w VAG-COM
  13. Dziękuje koledzy za rozszyfrowanie i za pomoc w analizie. A po skasowaniu i przejechaniu ok 20 km sprawdziłem ponownie i mam tylko ten jeden: 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Niepokoi mnie tylko czasem (sporadycznie) wyłączająca się turbina tz że w ten tryb serwisowy przechodzi :/ co z tym można zrobić? Wymienić? Regenerować? Kupić nową? Czy problem leży gdzieś indziej?
  14. Witam, proszę o analizę logów w mojej a4 110KM. Ogólnie samochód dobrze się sprawuje wydaje mi się że ma trochę jednak więcej mocy bo a4 110 KM zostają z tyłu a to ma napęd quattro więc osiągi powinno mieć troszkę gorsze. Ogólnie poza zapalającą się żółtą kontrolką w kształcie spirali na zegarach (miga) ale zgaszę silnik zapale ponownie po chwili i już się nie pali. Oraz jak nieraz bardziej nacisnę gaz to na ułamek sekundy się zadławi lub jak osiągnie jakieś obroty tak ok 3000-3500 to bardzo rzadko przechodzi w tryb serwisowy i turbina nie ładuje wówczas zero frajdy z jazdy bo prawie nie jedzie ;/ A oto dzisiaj wykonane logi: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 GL Component: 1,9l R4 EDC 20SG 1446 Coding: 00002 Shop #: WSC 00099 4 Faults Found: 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01268 - Quantity Adjuster (N146) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 Coding: 0273004284 Shop #: BB 24334 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00040 Shop #: WSC 00334 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0V7243681 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - End ------------------------------------------------------- Z góry dziękuje I pozdrawiam wszystkich Klubowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...