Skocz do zawartości

m_a_r_ek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m_a_r_ek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia m_a_r_ek

1

Reputacja

  1. Ja również bym dodał kilka kucyków swojej małej .
  2. OK. czyli nic z tego , a czy w takim razie po podniesieniu mocy do tych 160 kucyków zwiększa zużycie paliwa ?
  3. jeżdżę spokojnie i wychodzi koło 7l średnio. A jak przycisnę ..........to oj robi się duży wir w baku. Zadałem takie pytanie , bo wiele osób mających takie silniki chwali się normami spalania w granicach 6l a nawet mniej. Koła mam dość duże bo na felgach 17 i szerokie ( nie pamiętam jak szerokie), gumy niskoprofilowe.
  4. Witam. Pytanie jak w temacie, czy zamiast podnosić moc silnika można zrobić wirusa na zmniejszenie spalania , przy pozostawieniu fabrycznej mocy?
  5. Ja robiłem to w Autopikulu w Puławach , jeśli wyskakuje ci taki sam błąd jak mi , to możesz tam uderzyć . chłopak , który to robi nazywa się sebastian i trzeba by o niego spytać. p.s. sorki za późną odpowiedz, ale dawno nie zaglądałem na forum.
  6. Gdzie można dostać "żywe"?
  7. A ja polecam Kazimierskie . Jest to piwo niepasteryzowane ale dostępne niestety tylko w Kazimierzu Dolnym . Ale to jeszcze nic, bo w Puławach wkrótce będzie otwarty browar i będzie się można napić świeżuteńkiego piwka bez żadnych dodatków, ummmmmmmm , już się nie mogę doczekać.
  8. Ha! U mnie problem rozwiązany, trochę zwlekałem z naprawą a tu okazał się banał - poluzowana kostka na wiązce elektrycznej od alternatora do akumulatora. Zdziercy wzięli 80zł za podłączenia do komputera ( tak jak bym sam nie podłączał ), ale pomarańczowe światełko nie drażni moich oczu. Pozdrawiam.
  9. Tak, błąd esp pochodzi z silnika , prawdopodobnie jakieś złe połączenia od alternatora albo jakiś upływ na kablu. Jak rozwiążę problem , to napiszę co i jak.
  10. Po wykasowaniu pojawia się zaraz znowu i przy każdej jeździe włącza się po ok 5 minutach i tak do zgaszenia silnika. Na forum passata wyczytałem , że człowiek miał podobny problem i podobny błąd i pomogła wymiana przepływomierza, z tym że to był silnik benzynowy z gazem i miał również jakiś problem z silnikiem. U mnie też wyskakuje jakiś błędzik silnika , ale dotyczy alternatora. Hmmmm, czyżby nie obyło się bez wizyty w aso?
  11. A czy ten koszt 50zł to było w aso czy inni mechanicy również potrafią to ustawić?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 19:58_________________________________________________U mnie wystąpił jakiś poważniejszy problem , ponieważ po podłączeniu do vaga wykazuje błąd: Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front D1320 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Czy to może oznaczać , że podczas wymiany rozrządu przerwali jakiś kabelek lub odłączyli czujnkik i zapomnieli podłączyć?
  12. m_a_r_ek

    Dobrzy chiptunerzy

    Witam Ja również miałbym ochotę na dodatkowe kucyki. Ale ,czy ktoś przejechał już na chipowanym sprzęcie np. 100tys kilometrów i może powiedzieć , że jego silnik ma się świetnie??
  13. Dzięki panowie za informację. Czyli pojeżdżę sobie jeszcze jakiś tydzień, i jak nie unormuje się , to reset 15 minutowy. Aha, jeżdżę tak już od 6 dni i zauważyłem , że czas do jej zaświecenia wydłuża się.
  14. Witam. Mam taki problemik: Po wymianie rozrządu i odłączeniu akumulatora , jakieś 5min po rozpoczęciu jazdy zaświeca się kontrolka ESP i już się świeci do wyłączenia silnika. Co z tym fantem zrobić. Czy wystarczy skasować błąd przy pomocy vaga? (zamówiłem jeden na allegro)
  15. Serdeczne dzięki Elmo. ps. pracuję w firmie Elmo :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...