
cowboy
Pasjonat-
Postów
99 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cowboy

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Przymiarka felg 18 cali...o dziwo jakos sie dalo upchnac Dotz Daytona 18x8J... trosze wyglada jak koza ale akceptowalnie... Z jednym kompletem compomotive zegnam sie z zalem... Niestety po raz trzeci urwal sie lacznik stabilizatora po lewej stronie... moze dlatego ze w moto park Toruń jest wiecej zakrętów w lewa strone ps. Fajnie widac sztywnosc nadwozia...lewarek z przodu podnosi rowniez tyl auta jest szansa ze slicki 225/40/18 zmieszczą sie w nadkolach
-
umyłem z kurzu gruza, tak żeby nie było ze nic sie nie dzieje
-
pojechałęm po auto: no i audi w koncu w domu w cieplutkim garażu RAMIGO WAX poczynił cuda z gratem, zdjecia w trackie darcia lakieru wiecej fotek po skonczeniu prac i nałożeniu wosku powinno pojawić się jutro na profilu ramigowax https://www.facebook.com/ramigowax/?fref=ts
-
no udało sie w koncu z małymi przygodami shamować auto na E85 Kilka wykresów: 1.czerwony - tryb torowy na 0,9 bara z wastegata na PB98 2.zielony - 1,1 narastające do 1,2 Bara na PB98 3. pomarańczowy - narastające do 1,4 Bara na E85 Łukasz Lamik zrobił 2 mapy pod PB98 i E85 które płynnie przechodzą w zależności od zawartości etanolu, która jest mierzona przez czujnik flexfuel... poniżej E50 juz jest ciete doładowanie do docelowych 1,2 Bara na PB98. Setup przede wszystkim ma być bezpieczny, a nie nastawiony na mega konie Niestety zapomniałem shamować auta na 0,9 bara na E85 ale pewnie byłoby może z 500KM i 600NM i bedzie to moj docelowy tryb do jazdy na torze, który zapewni wystarczające osiągi i bezpieczeństwo dla silnika. Z szacunkowych wyliczeń wynika że wolnossący zrobiłby około 255KM wiec nieźle jak na bazowy silnik z touarega o mocy 220KM. Wielkie podziękowania dla Turbo Lamik za mega profesjonalne ogarnięcie standalone megasquirt i Jura Tuning za udostępnienie hamowni obciążeniowej 4x4. i filmik z hamowni
-
Udało sie wstępnie wystroić auto na PB98... niestety tylko 0,9 Bara (tyle co sprężyna w Tialu) wiec moc 462KM@7000rpm i 596NM@4350rpm, na więcej brakło czasu...trzeba też zrobić kilka poprawek i wystroić na docelowe 1,2 Bara na PB98 oraz E85... Wielkie podziękowania dla Turbo Lamik za profesjonalne strojenie na standalone megasquirt oraz Juratuning za udostępnienie #hamowni obciążeniowej 4x4... Teraz czeka nas zrobienie kilku poprawek i atak na 500KM@600NM na paliwie ze stacji i może coś więcej na alkoholu. Auto już ma zamontowany i skonfigurowany czujnik flexfuel, przygotowane są mapy... Szkoda że nie udało się zrealizować całego planu ale takie jest życie... Stay tuned
-
Przerobiona listwa paliwowa pod drugą pompe bosch 044 oraz dospawane gwinty pod króćce skręcane... tymczasowe wezyki z oplotem stalowym mocowane na obejmki zaczeły przeciekac po drugim skręceniu... układ paliwowy jest teraz zrobiony na tekalanie 8mm i stanowi jeden ciągły przewód od pompy paliwa do listwy... przy okazji zainstalowany zostal flex fuel sensor ....okazuje się, że złączki/redukcje tekalan pasują idealnie pod krócce czujnika Wkrótce strojenie na PB98 oraz na E85, docelowo chciałbym jezdzić na E60 czyli zimowym E85 (60% etanolu) Udało sie podłączyć MS dash po bluetooth do megasquirta, taki nowoczesny gadżet w starym aucie
-
R30 uruchomione... trochę to trwało bo budowa kutego silnika wyskoczyła niespodziewanie dla budżetu projektu.... dodatkowo zamontowaliśmy największą chłodnice oleju 30 rzedową i największy FMIC o grubości 100mm... Do ogarnięcia pare drobnostek i będzie można stroić na docelowe 500KM@600NM i w końcu jakieś poważne testy
-
pierwsze obroty R30 https://video-fra3-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpt1/v/t43.1792-2/11842661_1052962414727750_857847935_n.mp4?efg=eyJybHIiOjE1MDAsInJsYSI6MTAyNH0%3D&rl=1500&vabr=305&oh=87c0b526306e5375e35ebc554752a043&oe=55D5A43D
-
pare fotek z wstepnego strojenia
-
jeszcze trzeba wymienic cewki, jak widac krece tylko do 5000 rpm z uwagi na wypadające zapłony i podstroic gore zeby zaczelo konkretnie jechać
-
zrobiłem kanał na youtube
-
Przygotowanie do testów - geometria i wstępne nastawy, zobaczymy jak to będzie, najważniejsze ze auto udało sie ustawić zgodnie z założeniami, ze jest proste i jedzie jak po sznurku
-
Kilka fotek z dzisiaj z mojego telefonu.. nie było co zrobić z podciętym tyłem polifta więc powstał dyfuzor przy okazji pomalowane zostały poszerzenia... malowanie jest amatorskie na sztukę, trochę przetarty oryginalny lakier pastą i jakoś to zaczyna przypominać auto.. choć jeszcze meeega dużo pracy dla lakiernika zostało... dla celów testów taki detajling na razie musi wystarczyc
-
Prace przy audi ruszyły znowu... w końcu przyszły długo wyczekiwane top mount camber plates na na tylną oś - produkcja AKMotorsport Szpiegowskie zdjęcie z placu boju ... bez obaw ta blacha będzie pomalowana proszkowo na czarno ryflowana blacha aluminiowa 2mm jest wystarczająco sztywna, a przy okazji lekka...tym samym materiałem bedzie zabudowany tunel oraz gródź za fotelami i zbiornik paliwa z tylnym podszybiem Przedliftowy front skompletowany. na zdjeciu maly dolny grill i komplet listewek do przednich lamp.
-
Nie byłbym sobą gdybym znowu czegoś nie popsuł w audi .... auto nie chciało leżeć na glebie wiec tylne kielichy zostały poddane delikatnemu liftingowi, teraz będzie nisko i równo... Przygotowania do testów w toku...wydech zostal od downpipe do tlumika koncowego owiniety bandazem termicznym...dodatkowo beda jeszcze ekrany i dopiero zabudowa tunelu..w polowie maja powinno udac sie pojezdzic...