Skocz do zawartości

cowboy

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cowboy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cowboy

0

Reputacja

  1. Przymiarka felg 18 cali...o dziwo jakos sie dalo upchnac Dotz Daytona 18x8J... trosze wyglada jak koza ale akceptowalnie... Z jednym kompletem compomotive zegnam sie z zalem... Niestety po raz trzeci urwal sie lacznik stabilizatora po lewej stronie... moze dlatego ze w moto park Toruń jest wiecej zakrętów w lewa strone ps. Fajnie widac sztywnosc nadwozia...lewarek z przodu podnosi rowniez tyl auta jest szansa ze slicki 225/40/18 zmieszczą sie w nadkolach
  2. umyłem z kurzu gruza, tak żeby nie było ze nic sie nie dzieje
  3. pojechałęm po auto: no i audi w koncu w domu w cieplutkim garażu RAMIGO WAX poczynił cuda z gratem, zdjecia w trackie darcia lakieru wiecej fotek po skonczeniu prac i nałożeniu wosku powinno pojawić się jutro na profilu ramigowax https://www.facebook.com/ramigowax/?fref=ts
  4. no udało sie w koncu z małymi przygodami shamować auto na E85 Kilka wykresów: 1.czerwony - tryb torowy na 0,9 bara z wastegata na PB98 2.zielony - 1,1 narastające do 1,2 Bara na PB98 3. pomarańczowy - narastające do 1,4 Bara na E85 Łukasz Lamik zrobił 2 mapy pod PB98 i E85 które płynnie przechodzą w zależności od zawartości etanolu, która jest mierzona przez czujnik flexfuel... poniżej E50 juz jest ciete doładowanie do docelowych 1,2 Bara na PB98. Setup przede wszystkim ma być bezpieczny, a nie nastawiony na mega konie Niestety zapomniałem shamować auta na 0,9 bara na E85 ale pewnie byłoby może z 500KM i 600NM i bedzie to moj docelowy tryb do jazdy na torze, który zapewni wystarczające osiągi i bezpieczeństwo dla silnika. Z szacunkowych wyliczeń wynika że wolnossący zrobiłby około 255KM wiec nieźle jak na bazowy silnik z touarega o mocy 220KM. Wielkie podziękowania dla Turbo Lamik za mega profesjonalne ogarnięcie standalone megasquirt i Jura Tuning za udostępnienie hamowni obciążeniowej 4x4. i filmik z hamowni
  5. Udało sie wstępnie wystroić auto na PB98... niestety tylko 0,9 Bara (tyle co sprężyna w Tialu) wiec moc 462KM@7000rpm i 596NM@4350rpm, na więcej brakło czasu...trzeba też zrobić kilka poprawek i wystroić na docelowe 1,2 Bara na PB98 oraz E85... Wielkie podziękowania dla Turbo Lamik za profesjonalne strojenie na standalone ‪‎megasquirt‬ oraz Juratuning za udostępnienie ‪#hamowni‬ obciążeniowej 4x4... Teraz czeka nas zrobienie kilku poprawek i atak na 500KM@600NM na paliwie ze stacji i może coś więcej na alkoholu. Auto już ma zamontowany i skonfigurowany czujnik flexfuel, przygotowane są mapy... Szkoda że nie udało się zrealizować całego planu ale takie jest życie... Stay tuned
  6. Przerobiona listwa paliwowa pod drugą pompe bosch 044 oraz dospawane gwinty pod króćce skręcane... tymczasowe wezyki z oplotem stalowym mocowane na obejmki zaczeły przeciekac po drugim skręceniu... układ paliwowy jest teraz zrobiony na tekalanie 8mm i stanowi jeden ciągły przewód od pompy paliwa do listwy... przy okazji zainstalowany zostal flex fuel sensor ....okazuje się, że złączki/redukcje tekalan pasują idealnie pod krócce czujnika Wkrótce strojenie na PB98 oraz na E85, docelowo chciałbym jezdzić na E60 czyli zimowym E85 (60% etanolu) Udało sie podłączyć MS dash po bluetooth do megasquirta, taki nowoczesny gadżet w starym aucie
  7. R30 uruchomione... trochę to trwało bo budowa kutego silnika wyskoczyła niespodziewanie dla budżetu projektu.... dodatkowo zamontowaliśmy największą chłodnice oleju 30 rzedową i największy FMIC o grubości 100mm... Do ogarnięcia pare drobnostek i będzie można stroić na docelowe 500KM@600NM i w końcu jakieś poważne testy
  8. pierwsze obroty R30 https://video-fra3-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpt1/v/t43.1792-2/11842661_1052962414727750_857847935_n.mp4?efg=eyJybHIiOjE1MDAsInJsYSI6MTAyNH0%3D&rl=1500&vabr=305&oh=87c0b526306e5375e35ebc554752a043&oe=55D5A43D
  9. jeszcze trzeba wymienic cewki, jak widac krece tylko do 5000 rpm z uwagi na wypadające zapłony i podstroic gore zeby zaczelo konkretnie jechać
  10. Przygotowanie do testów - geometria i wstępne nastawy, zobaczymy jak to będzie, najważniejsze ze auto udało sie ustawić zgodnie z założeniami, ze jest proste i jedzie jak po sznurku
  11. Kilka fotek z dzisiaj z mojego telefonu.. nie było co zrobić z podciętym tyłem polifta więc powstał dyfuzor przy okazji pomalowane zostały poszerzenia... malowanie jest amatorskie na sztukę, trochę przetarty oryginalny lakier pastą i jakoś to zaczyna przypominać auto.. choć jeszcze meeega dużo pracy dla lakiernika zostało... dla celów testów taki detajling na razie musi wystarczyc
  12. Prace przy audi ruszyły znowu... w końcu przyszły długo wyczekiwane top mount camber plates na na tylną oś - produkcja ‪AKMotorsport‬ Szpiegowskie zdjęcie z placu boju ... bez obaw ta blacha będzie pomalowana proszkowo na czarno ryflowana blacha aluminiowa 2mm jest wystarczająco sztywna, a przy okazji lekka...tym samym materiałem bedzie zabudowany tunel oraz gródź za fotelami i zbiornik paliwa z tylnym podszybiem Przedliftowy front skompletowany. na zdjeciu maly dolny grill i komplet listewek do przednich lamp.
  13. Nie byłbym sobą gdybym znowu czegoś nie popsuł w audi .... auto nie chciało leżeć na glebie wiec tylne kielichy zostały poddane delikatnemu liftingowi, teraz będzie nisko i równo... Przygotowania do testów w toku...wydech zostal od downpipe do tlumika koncowego owiniety bandazem termicznym...dodatkowo beda jeszcze ekrany i dopiero zabudowa tunelu..w polowie maja powinno udac sie pojezdzic...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...