Skocz do zawartości

tomsoman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomsoman

Osiągnięcia tomsoman

0

Reputacja

  1. Rozmawiałem z kimś kto bawi się w te klocki i powiedział mi, że jeżeli na komputerze nie wyszły błędy dotyczące odchyłki regulacji początku wtrysku lub jakieś inne błędy związane z regulacją początku wtrysku to wtedy winny będzie nastawnik pompy. Co o tym sądzicie?
  2. A szkoda Postaram się znaleźć i podmienić wtrysk sterujący na chwilę i wtedy zobaczyć co się dzieje. W mojej okolicy niestety nie ma mechaników, którzy ogarneli by jak trzeba pompę. Byłem u paru i każdy rozłożył ręce.. Trzeba szukać dalej. [br]Dopisany: 11 Luty 2010, 21:51_________________________________________________A jeszcze tylko zapytam gdzie na skrzyni znajduje się ten czujnik impulsatora co to trzeba wypiąć wtyczkę jakąś aby wykluczyć nastawnik?
  3. Przeglądałem logi innych 1Z na forum(grupa 004) i u mnie dziwne są te skoki: 5.86 2877 9.1 17.4 69.5 6.93 2940 9.0 17.4 96.5 8.03 3255 11.5 17.4 95.3 9.07 3423 12.2 17.4 96.1 10.11 3570 13.0 17.4 48.0 Domyślam się, że w tym momencie właśnie dochodzi do szarpania autem. Tylko tak na chłopski rozum co to oznacza? (przycina się w/w zawór?) Czy we własnym zakresie coś da się z tym zrobić? Co z tym zrobi pompiarz? Dużo tych pytań ale chcę wiedzieć Czy jazda z tym prowadzi do czegoś gorszego?(wymiana pompy )[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 22:01_________________________________________________Znalazłem na forum bardzo podobny temat do mojego: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18557.0.html;highlight=n108 I log 004 dyn: http://img222.imageshack.us/i/a3ut8.jpg/ Również problem szarpania wystąpił u kolegi sokolnh. U niego winny okazał się wtrysk sterujący. W jego logach także występuje ta 17.4 w przedostatniej kolumnie. A więc podsumowując albo n108 albo wtrysk..
  4. Czy to chodzi o ten zawór zaznaczony na zdjęciu: Jeszcze tylko pytanie jedno.. czy z tym można jeździć? I co mam powiedzieć pompiarzowi, żeby nie patrzył jak na idiotę? yh a takie fajne autko a się taki problem zrobił
  5. Ta wtyczka do wtrysku sterującego to rozumiem, że to jest wtyczka odchodząca od tego jednego innego wtrysku niż wszystkie? :gwizdanie: Wyczyściłem dziś styk i niestety nic to nie dało. Poniżej zamieszczam logi dynamiczne poleconych grup(nie wszystkich): Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6506.html Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6507.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6505.html Co sądzicie?
  6. Kolega z forum podpowiedział mi, że taki problem może występować w związku z wtryskiem sterującym. Jak to sprawdzić? Podmiana i logi?
  7. Tak sokolnh szarpie czasami przy przyspieszaniu. Najlepsze jest to, że jak w czasie tego docisnę but w podłogę to jest ok. Najgorzej pod obciążeniem i pod górkę.
  8. Witam koledzy, mieszkam w okolicy Krakowa. Mam pytanie czy znacie jakiś ogarnięty zakład w Krakowie(okolicy), który wyczyścił by mi nastawnik w pompie? W dziale Diagnostyka wrzuciłem moje logi i z tego co czytałem na forum to problem może leżeć właśnie w tym nastawniku. Orientuje się ktoś jaki to mniej więcej koszt?
  9. A za co odpowiadają dynamiczne 000, 001, 004, 010 i 013? Pozostałe to z tego co wiem to dawki paliwa, przepływka i turbo. Czy po zrobieniu tych logów jednoznacznie wyjdzie co jest nie tak z autem?
  10. Auto nie było do końca dogrzane, nie miałem za dużo czasu. Termostat przed zimą zmieniony na oryginał BTT z ASO + oryginał g12 zalany : ) Temperaturę normalnie łapie po kilku km jazdy i trzyma na klimatroniku ~87*C Widziałem na forum gdzieś temat o doprowadzeniu ciśnienia doładowania do normy więc mam zrobić odwrotną operację? Tylko czy to wpłynie na szarpanie? A co zrobią z pompą w serwisie i jaki to koszt? Póki co tak jeżdżę i czekam końca..
  11. Dodałem logi do analizy zapraszam! : http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b5_1z_prosba_o_analize_logow_szarpanie_silnikiem-t116871.0.html
  12. Witam w wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla/b5_1z_szarpanie_silnikiem_przy_przyspieszaniu-t116527.0.html opisałem co się dzieje. W skrócie - szarpie autem przy przyspieszaniu szczególnie na 4 i 5 biegu. Poniżej zamieszczam komplet logów. Robiłem je po raz pierwszy więc proszę o wyrozumiałość. Grupy 000(static, BS) - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6449.html Grupy 001(static) - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6442.html Grupy 003(static, BS, dyn) - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6443.html Grupy 004(static, BS) - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6444.html Grupy 007(static) - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6446.html Grupy 008(dyn) - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6448.html Grupy 011(BS, dyn) - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6447.html Grupy 013(static, bs) - http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6445.html Do tego BS 013 logowane po butowaniu: http://rtnet.pl/vaglog/sikora.junior_6450.html Oprócz powyższych miałem błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 F Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D2I Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Skasowałem go zobaczymy czy pojawi się jeszcze. Co myślicie? Dodam, że w czasie robienia logów nie było problemu z szarpaniem autem(gaz w podłodze). Paliwo Verva + dodatek przeciwko wytrącaniu parafiny. Problemy zaczęły się jakieś 2-3 miesiące temu. To przerywanie to tak jak by brakowało paliwa.. gdy docisnę gaz do dechy ustaje..
  13. A czy jakieś konkretne grupy logować czy wszystkie?
  14. Witam jestem nowy na forum i od razu z problemem.. otóż od jakiegoś czasu mam problem z samochodem. Na zimnym silniku nie kręcę wysoko więc nie wiem czy tak się dzieje ale jak auto osiągnie 90 stopni i otworzy się termostat to występują problemy z szarpaniem silnika. Problemy są głównie na 4 i 5 biegu. Jadąc na 5, mając około 2100 obrotów i dociskając gaz(ale nie do dechy) czasami szarpie porządnie całym autem jak by brakowało paliwa. Filtr paliwa wymieniony nie dalej jak 6 tys km temu. Mam Vaga tylko podpowiedzcie co sprawdzić i czy da się to samemu sprawdzić co się dzieje? Z tego co wyczytałem na forum może za to odpowiadać nastawnik pompy lub wtrysk sterujący ; / Kosztowne sprawy..[br]Dopisany: 07 Luty 2010, 17:13_________________________________________________Jeśli to pomoże to dodam, że jak było bardzo zimno(-20) to problem był dużo bardziej wyraźny. Gdy jest cieplej jest lepiej..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...