Skocz do zawartości

hehu

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hehu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hehu

1

Reputacja

  1. Witam potrzebuję 100% pewnej odpowiedzi czy jest możliwość wymiany nagrzewnicy bez demontażu deski rozdzielczej?
  2. https://www.youtube.com/watch?v=_08hsWz00FE&t=70s&ab_channel=Hehu
  3. Witam mam pytanie czy ktoś się orientuje czy w erWinie po wpłacie danej stawki można wszystkie dane napraw ściągnąć na dysk i drugie pytanie w "Kreatorze produktów" są cztery opcje: Naprawa samochodów,Diagnostyka samochodu,Szkolenie i uzupełnianie wiedzy i ostatni Wnioski,formularze i wnioski w której opcji są dostępne zeszyty serwisowe?
  4. Wiele razy walczyłem z tym błędem i bardzo często był winowajcą czujnik temp. zasysanego powietrza i ciśnienia doładowania G31 i G42 które są zespolone w jeden czujnik. I co ważne nigdy nie wywalało błędów tych czujników a rzutowało to na błąd przepływomierza.
  5. Magneti Marelli to chińczyk nawet nie projektowany przez Włochów.
  6. hehu

    Auto nie odpala

    To sprecyzuj pytanie bo na razie brak w nim logiki...jeśli odpala po nocy czy po 5 godzinach to jaki jest problem???
  7. Witam walczę już drugi dzień z problemem adaptacji czujnika położenia klap kolektora ssącego. W tej chwili vcds-em nie mogę przeprowadzić tej adaptacji gdyż w czwartej kolumnie bloku nr. 142 wywala informację że adaptacja jest nieaktywna natomiast wczoraj w czwartej kolumnie pojawiało się info "Błąd". Czujnik jest nowy oryginał z aso,po zapaleniu auta wywala błąd "klapa stale otwarta" nawet przy próbie ruszania ręką klap góra dół czujnik cały czas wywala info "klapa stale otwarta". Klapy są wyczyszczone pracują bez oporów i bez luzów.....nie mam już pomysłów.
  8. Mylisz się,nie w przypadku pompy wody z elektromagnesem przynajmniej w silnikach generacji EA 288.
  9. Witam czy ktoś już odpowietrzał układ chłodzenia po wymianie elektrycznej pompy płynu chłodzącego w silnikach 2.0 CR za pomocą VCDS-a?
  10. Witam problem z układem abs-u bezpieczniki sprawdzone są ok,bloki pomiarowe wykonane każdy czujnik przy kole pokazuje poprawne wskazanie w czasie jazdy,na postoju można wykasować błąd,natomiast po przekroczeniu 13km/h ponownie wywala błąd 01130.
  11. Takie pytania z zakresu podstawy mechaniki możesz zadawać praktykantom a nie mnie.A temat nie otworzyłem jak wymienia się rozrząd tylko odczyt synchronizacji rozrządu w blokach rozszerzonych silnika CGLC.
  12. Czytając Twoje posty w których zalecasz dokręcanie trzech śrub koła zębatego wałka rozrządu momentem 40 Nm wprowadzasz forumowiczów w błąd więc powtórzę za Tobą przyłóż się lepiej do "roboty" i czasami używaj klucza dynamometrycznego.
  13. A ile jest kół zębatych napędzanych przez pasek rozrządu w CR?????
  14. Jak można się lepiej przyłożyć do wymiany...? O czym Ty piszesz człowieku? Wymieniałeś kiedykolwiek rozrząd w PD czy CR? Blokuje się wszystkie koła zębate blokadami a pomimo tego trzeba robić końcowe synchro.
  15. Hmmm coś źle robię??? Widzę że w ogóle nie jesteś w temacie.....pół milimetrowe przesunięcie koła zębatego w fasolkach wałka rozrządu w lewo czy w prawo potrafi wyrzucić synchro o 1 stopień na -/+.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...