Skocz do zawartości

Rogerinho

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rogerinho

Osiągnięcia Rogerinho

0

Reputacja

  1. Byłem u gazownika i powiedział że parownik jest w porządku, stwierdził że była zła mieszanka.
  2. Filtr gazu był niedawno wymieniany, parownik jest w porządku. Na instalacji jeżdże już ponad 3 lata i zrobiłem około 80 tys km.
  3. Nie sprawdzałem tylko zdaje sie na słowa mechanika. A który to przewód ?
  4. Raczej nie bo czujnik był wymieniany wraz z filtrem oleju i powinno być dobrze. Ciśnienie oleju pod Vagiem też było w normie.
  5. Witam. Mam instalację gazową zwykłą na wtrysku w silniku 1.8, instalacja ma 3 lata. Do niedawna na pełnym zbiorniku 34 l mogłem przejechać od 300 do 320 km. Ostatnio wykręciłem tylko 240 km przy jeździe 80 km/h, rzadko jeżdżę w mieście. Pojechałem na regulacje gazu i po ustawieniu spalania zrobiłem za pierwszym tankowaniem 290 km i za kolejnym już tylko 240 km. Znów pojechałem na regulacje i na razie mogłem uzyskać zaledwie 280 km. Czy spalanie może wrócić do dawnego poziomu, czy instalacja jest za stara aby to uzyskać ?
  6. Witam. Mam Audi A4 B5 1.8 benzyna/gas 125 km, przebieg 309120 km. Od mniej więcej pół roku jazdę utrudnia mi zapalająca się często kontrolka oleju. Olej ma prawidłowy poziom, nie ma żadnych wycieków pod autem. Czujnik był wymieniany jednak to nie rozwiązało problemu. Dodam że stało się tak po wymianie oleju na lotos gas 15W/40. W zbiorniku wyrównawczym nie ma śladów oleju, w oleju nie czuć benzyny. Czy takie problemy może spowodować wymiana oleju ?
  7. Nie czuć z tego co zauważyłem, nie wiem jak wygląda ciecz nie sprawdzałem, przebieg 309 tys km. Jeżeli chodzi o płyn w zbiorniku wyrównawczym chłodniczym to jest normalny poziom, nieco ponad minimalny stan, dodam że często są problemy z ubywającym płynem chłodniczym, ostatnio kolanko łączące przewód było pęknięte. Na razie płyn nie cieknie.
  8. Witam. Od dłuższego czasu mam problem z ciśnieniem oleju. Po przejechaniu 10-15 km zapala się kontrolka oleju trzykrotnie, czasem od razu gaśnie a nie raz jest zapalona kilka minut. W czasie jazdy około 50- 60 kilometrów zapali się z 6 razy. Ciśnienie oleju było sprawdzane, jest w normie, olej pozostaje cały czas na normalnym poziomie, połowa miarki. Nie ma żadnego wycieku. Nie było mierzone tylko ciśnienie na panewkach (problem z dojściem aby to ciśnienie zmierzyć przez mechaników) Zastanawiałem się nad wymianą siatki na misce olejowej, może na czystej siatce byłoby inaczej. Prosze o pomoc w tej sprawie.
  9. Siema mam na imię Dawid. Jeżdżę Audi A4 B5, silnik 1.8 125 ps. Pozdro :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...