Skocz do zawartości

kucharr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kucharr

Osiągnięcia kucharr

0

Reputacja

  1. już naprawdę ostatnie pytanie , czy po wymianie części błędy same znikną czy trzeba je wykasować vagiem?
  2. Mam jeszcze jedno pytanie , czy ktores z tych błędów moze wplywac na to ze autko " muli" wiem ze to 1,6 i nie ma co liczyc na jakies super przyspieszenie , ale na 3 mozna bylo poczuc jak wcisnelo sie gaz , a teraz tak sobie jest.
  3. dobra , podlaczylem pod VAG-a i wyskoczyly następujące błędy : P1570 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody( dziwne bo immobilizer dziala bez zadnych problemow),lub drugie oznaczenie "Contr.Module Locked" P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) P1328 Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działan z gory dzieki za pomoc jeszcze jak moglibyście napisać jakie części potrzebuje , co tam się zepsuło !
  4. to raczej nie wina paliwa , bo ktores tankowanie z kolei i caly czas tak samo i zmienialem stacje.
  5. od jakiegos czasu samochod pali bardzo duzo , nawet nie chce wiedziec ile , ale po zatankowaniu za 50 od rezerwy autko zrobilo 55 km i zapalila sie rezerwa kolejny raz :/ jakies pomysly co to moze byc ? w tygodniu jade podlaczyc go do komputera
  6. Witam wszystkich bardzo serdecznie ! [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...