kucharr
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kucharr
Osiągnięcia kucharr
0
Reputacja
-
już naprawdę ostatnie pytanie , czy po wymianie części błędy same znikną czy trzeba je wykasować vagiem?
-
Mam jeszcze jedno pytanie , czy ktores z tych błędów moze wplywac na to ze autko " muli" wiem ze to 1,6 i nie ma co liczyc na jakies super przyspieszenie , ale na 3 mozna bylo poczuc jak wcisnelo sie gaz , a teraz tak sobie jest.
-
dobra , podlaczylem pod VAG-a i wyskoczyly następujące błędy : P1570 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody( dziwne bo immobilizer dziala bez zadnych problemow),lub drugie oznaczenie "Contr.Module Locked" P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) P1328 Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działan z gory dzieki za pomoc jeszcze jak moglibyście napisać jakie części potrzebuje , co tam się zepsuło !
-
to raczej nie wina paliwa , bo ktores tankowanie z kolei i caly czas tak samo i zmienialem stacje.
-
od jakiegos czasu samochod pali bardzo duzo , nawet nie chce wiedziec ile , ale po zatankowaniu za 50 od rezerwy autko zrobilo 55 km i zapalila sie rezerwa kolejny raz :/ jakies pomysly co to moze byc ? w tygodniu jade podlaczyc go do komputera
-
Witam wszystkich bardzo serdecznie ! [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]