Skocz do zawartości

Kmieta

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kmieta

  1. siema ja w moim A4 1Z nie mam pompki w zbiorniku :tongue4:tylko pompa wtryskowa bezpośrednio podaje paliwo a swoją drogą dziwnie piszesz ze podlaczyles ja na krótko? to jak ona cały czas chodzi przecież to bez sensu możesz ją spalić ! Zresztą nieważne chłopaki rozebrałem Audiczke kuknełem na rozrząd poustawiałem na znakach wszystko pasi , klin na kole wału korbowego jest i ma się dobrze wszystko jest ok wyciągnełem pompe wtryskową i zawiozłem do serwisu diesla mają ją przepatrzeć ma nalatane juz 210 tys może to w niej tkwi problem jutro mają dać znać w jakiej jest kondycji ! pozdro
  2. Mówiłem mechanikowi o tym rozrządzie sprawdzał ale mówi że z tym klinem wszystko ok a świece są dobre sprawdzałem je podłączając pod prostownik i wszystkie grzeja ale to i tak nie ma znaczenia bo powyzej temperatury 5 stopni swiece sie nie zalaczaja, VAG nie pokazuje żadnego błędu, poluźniłem z mechanikiem nawet bezposrednio przy włączonym silniku wtrysk i jest cisnienie podaje elegancko paliwo juz niewiem co moze mu dolegac. ma ktos podobny przypadek?
  3. Siema Klubowicze mam mały problemik z moją niunią, ;( w niedziele nie chciała odpalić, dodam że nic się nie stało nie zgasła w trasie żadnych objawów po prostu rano nie mogłem odpalić męczę się z nią do tej pory! na ciepłym silniku pali ok a po nocy i dluzszym postoju lipa i kreci i kreci, w dodatku kopci na biało! Sprawdzenia Vagiem nic szczególnego nie wywnioskowały żadnych błędów, poszperałem na forum i pomału szukałem przyczyny : -Wymieniłem filter paliwa -400km temu wymieniony olej i filtr oleju -nowy filtr powietrza -z 3 tygodnie temu ustawiłem kat wtrysku wahał się pomiedzy 48-52 czyli elegancko i wszystko bylo ok a teraz jak sprawdzałem wynosi 30 czy sam mógł się przestawić? ponownie ciutke przyspieszylem ale na 49-52 niechciał zabardzo palic ustawiłem na 70-75 i pali od 1 krecenia na cieplym silniku a z rana znowu klopocik - dzisiaj przeczyściłem cały układ IC i posprawdzałem, podokręcałem wszystkie rury ( były w nich lekkie oznaki oleju jakby z turbiny) -posprawdzane wszystkie podcisnienia (powymieniane rurki) -wyczyszczony EGR (był w nim nagar - sadza ale zero olejistej substancji) -myśląc że to wina paliwa kupiłem w bańce i bezpośrednio podciągnełem w bagażniku rurki do banki ( jak silnik chodzi patrząc na węzyk powrotu wszystko ok -powraca paliwo) -czytałem że to może być wina powracającego paliwa przez noc i uklad sie zapowietrza zostawiłem na noc wezyk powrotu do butelki ale paliwo nie powraca -auto ma nabite 210 tys km silnik do tej pory spisywał się dobrze, porobiłem logi statyczne ,ludzi którzy chcą pomóc i mają pojęcie prosze o kontakt wysle logi na meila juz niemam pojęcia co mu dolega POMOCYYYYY! * nazywaj proszę wątki precyzyjnie ( temat poprawiony) [Musashi]
  4. Siemanko ja miałem wczoraj taki sam problemik powymieniałem wszystkie wahacze i po naprawie zapalił sie (!) i kontrolka ABS --> wrzuciłem autko na laptopka (pokazał błąd sensora- juz nie pamietam numeru błędu) po logach dynamicznych VAg pokazywał że w przednim prawym kole czujnik umarł, ściągnąłem koło i wyciągnąłem czujnik, był zawalony szlamem po migdały, po wyczyszczeniu jak ręką odjął (wyczyściłem go zwykłą szmatką, nie używałem papieru ściernego żeby go nie uszkodzić)!(wyciągnięcie go jest banalnie proste należy go rozruszać na boki a potem kombinerkami, troszke stawia opór, ale nie ma większych problemów) tobie radze to samo zrobić ! dowiadywałem się o czujnik uzywany ze szrotu 50zł kosztuje , mam goscia w duzej hurtowni z czesciami to zawołał za czujnik lepszy-250zł za troche gorszej firmy 160zł !!! NIM WYDASZ KASE pokombinuj najpierw z czyszczeniem - pozdro
  5. Wrzucam logi dynamiczne dla 004 008 i zrobiłem 011 dla turbinki jeszcze, cos mi VAG do 2500 tylko zapisał nie wiem dlaczego, może tyle danych wam wystarczy do zinterpretowania - jutro bedzie wiecej czasu to postaram sie staranniej zrobić te logi. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed0a29c50744fd57.html W Próbie statycznej grupa 003 ma wahania obrotów raz 840 a raz 861 czy to do zaakceptowania czy coś się dzieje?? no i czy EGR dobrze funguje bo pokazuje 4,7 ( właściwe 10..90) :>
  6. grzanek85 - Przepływka była czyszczona, a co do kąta wtrysku to nie mam zdania pali elegancko więc jest sens ruszac? To powiedzcie chłopaki czym jest spowodowane to niedoładowanie? nieszczelny układ czy turbo kaput? pozdro
  7. Siema klubowicze!!! Na wstępie odbiegnę ciutke od tematu głównego (VAG - Logi) opowiem co mi się przydarzyło, jednych zapewne zanudzę drugim może się przyda w przyszłości) Ostatnio miałem problemy z moją ślicznotką otóż nie chciała mi zapalić (długie kręcenie) - podjechał specjalista z komputerkiem i zdiagnozował błąd czujnika przepływu powietrza (Przepływówka - out) i nic innego nie powiedział jak tylko wymiana, usunął mi błąd i odziwo jeden dzień autko paliło normalnie a na drugi dzień porażka znowu . Zastanowiło mnie to bo chłopaki pisali na forum że auto przy padającej przepływówce słabnie a moje ciagnie tylko nie odpala, mimo to zacząłem już szukać nowej przepływówki jak wiadomo cena kosmiczna, pokopałem głębiej na naszym forum i pomoc chłopaków okazała sie strzałem w dziesiątkę ! wyciągnąłem przepływówke z autka wyczyściłem spirytusikiem z wacikiem ( dodam ze była strasznie zawalona syfem) i włożyłem i dalej lipa nie pali, a mechanik się ze mnie nabija ze nie mam pojęcia! Nie poddając się kupiłem nowy filtr powietrza i kabelek od Viakena KKL! włożyłem filterek - skasowałem Vagiem błąd czujnika i panowie od tamtej pory pszczółka!!! Pali elegansio !!! mina mechanika bezcenna!!! dodam ,że filtr powietrza nie był w tragicznym stanie - ale nie rewelacja. Wracając do tematu pomału rozgryzam Vaga i porobiłem Próby statystyczne i dynamiczne Potrzebuje pomocy przy ich interpretacji . Dane : Audi A4 B5 silnik 1Z 90 koni - przy zakupie auta gościu z niemiec twierdził że jest czipek na 110 kucy auto fajnie ciągnie nie mam pojęcia czy mówił prawdę czy kit ładował - czy będzie to widoczne po logach? A więc pokoleji: Logi statyczne : Bieg jałowy temperatura powyżej 80 C grupy nominalne 000,001,003,004,007,013,014,018 tabele poniżej: Nominalne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35b9d5e94edabbc3.html Nominalne 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f54c1b9fe0acd543.html Nominalne 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7307672ae10c373d.html Nominalne 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3899478a019216f8.html Nominalne 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5dbef51629360e6.html Nominalne 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3aa54b8a1693275.html Nominalne 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98bd8870b491e57e.html Próba statyczna --> Basic Setting Basic setting 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ba3a3270dd2a2da.html Basic setting 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e406d17146446a78.html Basic setting 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f2be005db4c0149.html Basic setting 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b66cc0850a60a5ce.html PROBA DYNAMICZNA - 30km/h 3 bieg - gaz w pedal do 4500! tutaj zrobiłem logi dla turbiny 011 i przepływomierza 003 / jeśli coś pomyliłem poprawcie! 01-engine -->08 blok. wart. mierz -->grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dbea9a6e5ba6dd0.html 01-engine -->08 blok. wart. mierz -->grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af5aa86f90e8e5a4.html Moje pytanie odnośnie kąta wtrysku jak go sprawdzić ? Ja wchodziłem w 01-engine -->i chyba basic seting albo 08 bloki wart mierz.- niepamietam dobrze:) --> blok 000 pozycja 2 i miałem tam liczbę wachającą się od 19-24 prawidłowy (49-54) czy robiłem to prawidłowo? - autko pali normalnie na ciepłym i zimnym - jakieś sugestie? Będę wdzięczny za pomoc, pozdrawiam Kmieta
  8. Łukasz z dolnośląskiego Audi A4-B5-1Z Na pokładzie Alusy 17cali audi, własnoręczna przeróbka na xenony, Aktualnie bawię się VAGIEm. pozdro dla klubowiczów i zapraszam na zlot do Hradec Kralove 2008 .:A4 rulezz:.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...