michal21

Pasjonat
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O michal21

    1. Witajcie, Ułamał mi się plastik na którym zamontowane jest gniazdo do wtyczki od przyczepki. Ma może ktoś numer tej części, może ktoś podpowie gdzie kupić poza ASO bo tam to było bardzo drogie jak na taki kawałek plastiku.
    2. szukałem, i do kolegi do sklepu dzwonilem, tez nie mogl nigdzie znalesc i sam szukałem w sieci jak znalazles, moze jakis link podrzucisz?
    3. Czy poza serwisem mozna kupić gdziekolwiek nową pokrywe rozrządu. Nr. czesci: 03L 103 469 L
    4. Poszukuję kolanka do węża spryskiwacza do którego montowany jest ów spryskiwacz. może ktoś w ETCE mógłby zobaczyć nr tego kolanka, albo najlepiej podrzucić schemat. I jeszcze nr. plastiku/ mocowania tego spryskiwacza, ten element przykrecany jest do uchwytu lampy.
    5. Witam, Rozsypał mi sie zewnetrzny przegub (lewy przód), szukam calej poloski na podmiane. Moja audi to 1.9tdi, quattro. Czy one są takie same jak w 2.5 ? Na mojej polosi jest nieczytelny numer i nie mam jak sprawdzic, choc na zdjeciach podobnie wygladaja.. ---------- Post dopisany at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:58 ---------- .
    6. Wczoraj chciałem sprawdzic stan swiec zarowych i zauwazylem ze jedna z nich sie rusza (ta wystajaca czesc), nakretka trzyma sie mocno. nie probowalem jej ruszac bo potrzebuje przez weekend auto, tylko teraz sie zastanawiam czy to oznacza ze swieca jest urwana czy bede mogl ja spokojnie wykrecic? miał ktoś podobny problem? Dodam ze 2 kapturki mi sie pokruszyły, weszly z charakterystycznym kliknieciem ale chyba bede musial na szrocie poszukac i powymieniac je. Czy moze sa gdzies nowe do kupienia? Wymieniac wszystkie swiece czy tylko tę jedna?, reszta sprawna (sprawdzalem omomierzem) ---------- Post dopisany 06-12-2012 at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2012 at 22:15 ---------- ??
    7. albo wyjmij wtyczke z nadkola i zmierz opornosc, działający powinien miec 1,3 -1,4 kohm
    8. Kliknij za zdjecie to sie powiekszy:)
    9. Na zdjęciu jest zaznaczone czerwone kółko tam jest napisane, ze nic nie jest tam podlaczone a w drugim zaznaczonym wezyku jest jakas prowizoryczna koncowka. Tak było od poczatku kiedy kupilem te auto, zastanwiam sie jaki ma cel zaslepienie tego wężyka? Dodam że jak podlacze ten wezyk w wolny krociec na zaworku to auto doslownie nie jedzie, 30km/h to max i łatwo samochód gaśnie. Jak jest zalozona zaslepka to auto jedzie ladnie ale na wysokich obrotach łapie tryb awaryjny, wylaczenie silnika i ponowne wlaczanie rozwiazuje problem, aż do kolejnego zlapania trybu awaryjnego. Tutaj jest schemat podcisnienia mojego silnika z ETKI: http://speedy.sh/jEDCH/schemat-podcisnienia.tif Przepływka wymieniona, turbo wyczyszczone, logi: Dynamiczne: Log (0 - 000,000) Log (1 - 011,011) Log (2 - 001,004) Log (3 - 003,008,010,003,008,010) Statyczne: Log (0 - 014,018,023) Log (1 - 000,003,000,001,003) Log (2 - 004,007,013) Statyczne Basic Mode: Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 004)
    10. Jest w tym miejscu gdzie OLIVER pisał, dokręciłem śruby bo były luźne, po wczesniejszym wyczyszczeniu i juz wszystkio wporzadku. Ładowanie na altku 14,4 a na AKU 14,2 0,2v mniej ale taka roznica chyba nic nie szkodzi
    11. no tak, chodzilo wszystko luźno.. na 99,9% dobrze poskladane
    12. Ktos sie orientuje gdzie jest połączenie masy karoserii z silnikiem?
    13. zapomniałem napisać ale podmieniałem AKU
    14. A no tak, bo skoro dawalem + na altku a - minus na bloku to bylo git czyli z silnika nie przechodzi na karoserie a nastepnie nie idzie na AKU. Proste:) a zakrecilem sie w garazu, jutro posprawdzam. dzieki Wiktor
    15. przzepływka wymieniona na nową BOSCH, logi w dziale Diagnostyka, podaje link: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?229198-Logi-do-oceny Dalej łapało tryb awaryjny