Skocz do zawartości

karas_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O karas_

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.6 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. karas_

    Problem z podciśnieniem

    Już się z wszystkim odnalazłem. Urwany był krociec w prowadnicy powietrza.
  2. karas_

    Problem z podciśnieniem

    Dzięki. Ciężko tam zrobić dobre zdjęcie. Przyglądnąłem się dokładnie jak to wygląda i spróbuję opisać: Patrząc na silnik: - z lewej strony kolektora wychodzi wężyk, który rozdziela się na zaworek umieszczony po lewej stronie, a druga odnoga idzie do wnętrza pojazdu między przewodami od nagrzewnicy - z prawej strony kolektora wężyk wychodzi na parownik i czujnik podciśnienia w instalacji gazowej. drugi wężyk tak jak widać na zdjęciach jest zaślepiony. Wszystkie schematy pokazują, że wężyk powinien wejść do tej czarnej puszki za przepustnicą tylko nie mogę tam znaleźć, ani wyczuć ręką żadnego krućca do podłączenia. Będę wdzięczny za zdjęcie tej strony i ewentualnego miejsca gdzie wchodzi kruciec w plastikową puszkę. Muszę to podciśnienie spiąć do kupy i sprawdzić czy będzie lepiej zanim zacznę ścigać mechanika. Z góry dziękuję za pomoc!
  3. karas_

    Problem z podciśnieniem

    WItam, Przeszukałem sporo wątków, obejrzałem dużo zdjęć, jednak nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Moje ABC przerywa przy przyśpieszaniu. Na początku winiłem klekoczący, kończący się popychacz, ale dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu i jak popychacze już nie klepią to problem przerywania występuje nadal. Podejrzewam, że powodem jest podciśnienie, a dokładnie wężyk, który urwał mi poprzedni magik naprawiający samochód. Po tym jak zobaczyłem, że ciągnie powietrze zaślepiłem go, ponieważ nie mogłem znaleźć nigdzie informacji gdzie go wpiąć. Wężyk wpięty był do jednego z króćców przepustnicy, widać go na zdjęciach. Dodatkowo drugi wężyk wychodzący z przepustnicy idzie tylko i wyłącznie do reduktora gazu i czujnika podciśnienia gazu. Wydaje mi się, że powinien mieć jakieś szersze zastosowanie. Będę wdzięczny za pomoc i informację w kilku zdaniach jak obieg podciśnienia powinien wyglądać.https://www.fotosik.pl/zdjecie/4fa27dedc8c010f6 https://www.fotosik.pl/zdjecie/4ea3b92d2fc4f7cf https://www.fotosik.pl/zdjecie/4d9c275a62494647 https://www.fotosik.pl/zdjecie/2841080dffa30f5a
  4. Witam, Mimo wielu postów o podobnej tematyce nie znalazłem rozwiązania. W upalny dzień jadąc z klimatyzacją przy prędkości powyżej 140 km/h zaczyna wzrastać temperatura silnika. Dochodzi ona przy 160 km/h do 110 stopni. Po zmniejszeniu prędkości do 130 po chwili spada na 90. Podczas jazdy bez klimatyzacji w chłodniejszy dzień problemu nie zauważyłem. Co może być przyczyną? -visco sprawne, zapina się ładnie - wentylator elektryczny sprawny - chłodnica względnie czysta (łopatki z zewnątrz) - trochę zabita nagrzewnica, ale nie powinno to robić takiego problemu
  5. Zabrałem się dopiero dzisiaj za ściąganie tych maskownic, bo zrobiło się cieplej. Efekt taki, że połamały się mimo ponad 20 stopni. Plastik jest już tak stwardniały od słońca, że łamią się jak wafelek. Ma może ktoś do sprzedania komplet jasnych szarych? Inne pytanie. Czy maskownice na tylne słupki w sedanie przed liftem i po się różnią? 89siwy dzięki wielkie za zdjęcia.
  6. Tak tylko od strony szyby głowy nie włożę, od strony uszczelki drzwiowej niby podważałem, ale za bardzo nie chciało puścić. Nie pamiętasz może w których miejscach są zatrzaski?
  7. Witam, Mam potrzebę zainstalowania oświetlenia z tyłu kabiny. Mam zakupione lampki tylko nie jestem w stanie zdemontować osłon tylnych słupków. Siłowe rozwiązania powodują ich pękanie, podważanie nic nie daje. W internecie niestety nie znalazłem rozwiązania. Szukałem na aukcjach allegro zdjęć spodu osłony, niestety też słabo. Będę wdzięczny za porady dotyczące skutecznego demontażu osłon.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...