Skocz do zawartości

Horas91

Pasjonat
  • Postów

    234
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Horas91

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Myślicie, że po liftingu poprawili już ten problem? Oglądałem właśnie a4 z 2013 roku tylko ta nieszczęsna pompa nie daje mi spokoju.
  2. Eh... właśnie szukam "nowej" fury i wyleczyliście mnie z 2.0 tdi. Chyba wezmę coś nowego ze skody z małym tfsi domęcze do 200 tys i sprzedam, bo co szukam używanej fury to wszędzie problemy... a tak co do tematu: Może niech każdy jeszcze dorzuci rocznik samochodu i przebieg przy jakim padła pompa - pomoże to na pewno w rozeznaniu... Pozdrawiam
  3. Horas91

    Uszczelka pod głowicą

    Odświeże temat ​Ubytek płynu był ponieważ poluzował się jeden z wężyków, ale w takim miejscu i w taki sposób, że tylko jak auto było na wysokich obrotach to ubywało, a nie sposób było to zauważyć od góry, bo ubytek był pomiędzy ścianą grodziową?(chyba tak to się nazywa). Beż pod korkiem zniknął po przejażdżce autostradą. ​Na chwilę obecną mam nalatane coś koło 215k
  4. Horas91

    Uszczelka pod głowicą

    Ciężko stwierdzić... Bagnet jest czarny bo olej ma już troszkę najechane ~ 8 tys. Raczej stwierdziłbym, że jest to sam olej. Martwi mnie ubytek płynu + kolor beżowy na korku od oleju(wcześniej nigdy go nie miałem)
  5. Horas91

    Uszczelka pod głowicą

    Witam, Jak wszyscy wiemy, nasz silnik żre olej i jest to normalne. Około tygodnia temu zauważyłem ubytek płynu chłodzącego, stwierdziłem, że to nic poważnego bo ubyło go ~300 ml. niestety dzisiaj odkręcając korek oleju, znalazłem pod nim klasyczny kolor "kawy z mlekiem/capuccino" <- zwał jak zwał. Ogólnie obstawiał bym uszczelkę pod głowicą.. ale zastanawia mnie jedna rzecz... samochód ma ori przebieg 185 tys. od około 60 tys. ma założoną instalację LPG. trochę wcześnie na wydmuchanie uszczelki. Przepał olejowy jak już dawno temu sprawdzaliśmy utrzymuje się na stałym poziomie ~0,7l na 3 tys. km. Co polecacie? 1. Zdjęcie glowicy i naprawe samej oszczelki? 2. zdjęcie glowicy i naprawde uszczelki a przy okazji wymienić pierscienie na tlokach?(chodzi o to aby zmniejszyć pobór oleju) 3. Wymiane silnika na inny? Generalnie pewnie jeździłbym tak do czasu aż abytki były by upierdliwe. Ale samochód często goni 500 km na zachód i nie bardzo chcialbym ciągnąć go na lawecie do domu. Pozdrawiam
  6. Kolego, sam jestem ciekaw o co chodzi z tym błędem. U mnie pojawia się też co jakiś czas(po wymianie klimatronika) - raz na 24 stopnie w aucie jest zimno a raz gorąco... ;/// Edit: Pobawiłem się chwilę w detektywa... Wg google błąd 00710 wywodzi się od błędu 00727: Więcej można przeczytać tutaj: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00727.html Wg tłumacza google to 00710 błąd potencjometru a 00727 to błąd silniczka(klapy- zwał jak zwał) Przy czym u mnie nie grzeje/chłodzi w ogóle przedniej szyby(skrapla mi się na niej woda....)
  7. dziękuje Panowie
  8. Mam pytanie, który pin w esp to masa a który podswietlenie? Pytam ponieważ chciałbym podłączyć podświetlany kubek pod niego.
  9. 4B0 972 623 - kostka 2-pinowa - czy ta kostka pasuje do ori podświetlanego kubka i wizytownika? Pozdrawiam
  10. Fura fajna, ale dorezać do niej coś ciężko (mój brat przerabia ten temat) Na zakrętach prowadzi się lepiej niż Audi Navi/komputer pokł/ksenon/szyber? masz może?
  11. Boje się, że zostając przy tej klasie wagowej tył będzie zbyt nisko siedział w stosunku do przodu gdy założę -30 Chce żeby samochó przy tych -30 siedział równo, a nie jak na klinie, dlatego myślałem o większej klasie wagowej dla tylnego zawieszenia(+20 kg) w teori zniwelowało by wage pustej butli.
  12. Panowie ponawiam pytanie Mom Ci jo gaz, co by tani jeździło" - a tak na poważnie... Założyłem dawno temu instalacje LPG wiadomo butla w kole. Wydaje mi się, że tył siedzi za nisko w stosunku do przodu taka wersja "cyganie na wakacje jadą"(jutro wrzuce zdjęcia) patrząc na klasy wagowe przy standardowym zawieszeniu różnica między poszczególnymi klasami to ~ 20 kg czyli mniej więcej waga pustej butli. W związku z tym, czy mogę pokusić się o klasę wagową o 1 "oczko" cięższą? - w teori zniwelowało by to wagę butli(ale czy dobrze myślę?) Przy standardowym zawieszeniu o ile dobrze obniżyć auto na felgach lato 17 zima 15?
  13. Panowie A ja zapytam tak nietypowo mianowicie: "Mom Ci jo gaz, co by tani jeździło" - a tak na poważnie... Założyłem dawno temu instalacje LPG wiadomo butla w kole. Wydaje mi się, że tył siedzi za nisko w stosunku do przodu taka wersja "cyganie na wakacje jadą"(jutro wrzuce zdjęcia) patrząc na klasy wagowe przy standardowym zawieszeniu różnica między poszczególnymi klasami to ~ 20 kg czyli mniej więcej waga pustej butli. W związku z tym, czy mogę pokusić się o klasę wagową o 1 "oczko" cięższą? - w teori zniwelowało by to wagę butli(ale czy dobrze myślę?) Przy standardowym zawieszeniu o ile dobrze obniżyć auto na felgach lato 17 zima 15?
  14. Zastanawiam się właśnie czy jest sens inwestować w Q bo nie mam pewności czy działa to z Androidem Mam moduł z konc. E za 50 zł I jeśli będzie możliwość odbierania i rozłączania z RNS-E to w sumie tyle mi wystarczy Ale jeśli mógłbym wybierać numer i przeglądać książke na andku to może bym się skusił na Q
  15. Panowie mam pytanie, w sumie to nie zależy mi na sterowaniu tel z RNS Czy jeśli kupie podstawowy moduł z końcówką E to będę mógl jedynie odbierać i rozmawiać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...