Skocz do zawartości

raflik31

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O raflik31

Osiągnięcia raflik31

0

Reputacja

  1. tak własnie jak mówisz! wsadziłem sterownik, błedów nie było, kontrolka dalej swieci
  2. a jestes pewny ze nie istnieje?? czy tylko nie mozna nigdzie go znależc?? czy jak kupie taki sterownik to wystarczy go tylko wsadzic i skasowac błedy?? gdzie miesci sie to cudo? [br]Dopisany: 17 Styczeń 2009, 21:24_________________________________________________witam wszystkich!! zrobiłem tak ale nie wiem czy dobrze!!! wyjąłem sterownik, dalem do fachowca co uchodzi za dobrego w tych sprawach. po naprawie nie ma juz błedów w sterowniku ale kontrolka nie zgasła co o tym myslicie??
  3. dlaczego tak sądzisz ????
  4. uzyłem wyszukiwarki ale nic sie nie dowiedziałem moze to byc uszkodzony sterownik a moze to równie dobrze brak zasilania albo masy. moze ten 2 bład jast tego przyczyną ale nigdzie nie moge go znależć!!! moze ktoś podpowie gdzie najpierw szukac złych połączen pozdro
  5. witam!! wczoraj rano po odpaleniu auta nie zgosł air bag, vag pokazał 2 błedy w sterowniku podyszek: 65535 i 19245 nie mozna ich skasowac od czego zacząc?? pozdrawiam!
  6. witam ponownie. nie dała mi spokoju ta wiązka wiec odkreciłem dekiel: wiązka wydaje sie byc ok co prawda na oko ale zauważyłem cos dziwnego a mianowicie: na 2,3,4 cylindrze mam pompki z ori znaczkiem audi o numerach 00-12-15 BTD 33127 DE a na 1 cylindrze taki 06-07-04 31751 FR zakładając ze 1 cyl jest tu od chłodnicy!?? nie wiem czemu ale przeczuwam w tym cos nie tak. POZDRO!![br]Dopisany: 17 Maj 2008, 18:17_________________________________________________witam ponownie!!!! jako ze nikt nic konkretnego nie doradził pisze ponownie: problem narasta!!! a mianowicie wymieniona wiązka do pompek tak jak sugerował kolega SZOGUN i jeszcze paru mechaników niestety bez rezultatu teraz co kawałek oswiecają mi sie te kontrolki i praktycznie nie mozna jechac. kiedys wyskakiwa jedynie błąd 17669 czyli 1 cylindra teraz wyskakują jeszcze 17672 17675 17678 ale nie zawsze wszystkie na raz np: po skasowaniu i jednym oswieceniem sie kontrolek mam błedy trzech pompek albo dwóch po kilkakrotnym oświeceniu sie kontrolek mam już wszystkie cztery Prosze o jakąs pomoc POZDRAWIAM Raflik[br]Dopisany: 04 Październik 2008, 13:10_________________________________________________hej!! chciałbym jeszcze dodac ze kanał 013 wygląda mniej wiecej tak: -80 60 -58 78 natomiast na 023 jest na biegu jalowym gdzies po 60 natomiast po dodaniu gazum zaraz wszedzie wskakuje 127 pozdrawiam [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 17:06_________________________________________________witam!! Jako ze bardzo mało konkretów w moim temacie jest na forum musiałem naprawic auto metodą tzw prób i błedów a mianowicie : jako ze wymiana wiązki nie pomogła, przełozenie pompowtrysku na inny cylinder tez nie pomogo a tylko pogorszyło sprawe bo potem miałem juz błedy wszystkich pompek sprawdzałem miernikiem wszystkie kable i wszystko ok sprawe rozwiązała wymiana kompletu pompowtrysków załatwionych od znajomego mechanika z jednego silnika z małymprzebiegiem. mam jeszcze małe pytanko : były to pompki o nr AL mechanik twierdzi ze mogą byc a co Wy myslcie??? auto chodzi elegancko, dostało kopa itp. dziekuje i pozdrawiam!!
  7. raflik31

    [ALL]prośba o diagnoze

    rest to golf4 z 99roku> o jakiej pompie mowa? od abs-u?
  8. raflik31

    [ALL]prośba o diagnoze

    witam! u wujka w golfie swieci sie abs po podłączeniu wyskoczył błąd 00668- nap[iecie bateri terminal30 błedu nie da sie skasowac bo cały czas wyskakuje. prosze o jakies wskazówki> Pozdrawiam
  9. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7e55d3095993503.html witam wstawiłem to o co prosiłes. czekam na sugestie. POZDRAWIAM
  10. 17669 B5 AJM] Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction do tego dochodzi 18265 w asb i absie co pare kilometrów zapalają sie kontrolki abs i esp i auto zle przezuca biegi{szarpie} po wyłaczeniu i zapaleniu problem ustaje az po paru nastepnych kilometrach znowu to samo. czy ktos moze mi pomóc?? od czego mam zacząc pozdrawiam!!
  11. witam!! prosze o przetłumaczenie co oznacza ten bład nie moge znalezc nic na jego temat na forum 18027P1619 Glow Plug/Heater Relay Circ. Open/Short to Ground dziekuje i pozdrawiam
  12. witam!! chociaz to stary wątet to napisze kilka słów. mam mianowicie ten sam objaw co kolega CzarnyGT. sytuacja dzieje sie kiedy auto jest rozgrzane i pracuje dłuzej na wolnych obrotach. po przegazówce sytuacja sie normuje. pozdrawiam i dziekuje za pomoc z góry
  13. porażka!! znowu tryb awaryjny! dokładnie tak jak było! co teraz mam zrobić? pomocy[br]Dopisany: 22 Luty 2008, 18:40 _________________________________________________witam! jako ze miałem wolną sobotę to tak z braku zajęcia wyczyściłem turbo!! przynajmniej poznałem cos nowego. nie było to takie trudne i chyba właśnie to pomogło choc musze to jeszcze zaobserwować!!
  14. dobra to dzięki!! jezdziłem i na razie jest :th: a tak ogólnie co możecie powiedziec o silniczku na podstawie tego co wkleiłem?
  15. no wymieniłem zaworek koszt po rabacie to 111zł jednak nie moge na razie zrobic logów dynamicznych bo nie mam bezprzewodowego przedłużacza!! ha ha i musze czekac na kumpla z lapkiem a nie wiem kiedy będzie miał czas! spóbuje troche pojeżdzic i zobacze. Lukaszr a co z tym EGR-em??? pozdrawiam i dzieki!! :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...