Skocz do zawartości

berthold

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O berthold

  1. silnik ARL na pompowtryskach 150 kucy pchnięty na 190 po miesiącu wywaliło dziurę w tłoku prawdopodobnie za dużo paliwa podlewane ale mniejsza z tym więc wymiana tłoka no a jak tak no to i wymiana sprzęgła na to z sharana razem z dwumasem bo oryginalne ślizgało ale po składaniu wszystkiego do kupy rożrząd ustawiony na kołki pompowtryski regulowane synchronizacji zrobić nie idzie bo nie pali tylko zapali na 5 sekund i gaśnie wag wywala że G40 co mże być przyczyną ? czujnik sprawny był do końca kabelki nie uszkodzone tylko z tym rozrządem jak to jest bo mi coś się knoci na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się to wag wypluł 1 Fault Found: 19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal P3007 - 35-00 - - 16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem proszę o pomoc[br]Dopisany: 09 Maj 2010, 21:29_________________________________________________no to sam sobie odpowiem trochę pużno ale zawsze wyczyściłem z opiłków czujnik G28 na co vag nie wskazywał i auto goli dzięki za wszelką możliwą i wyczerpującą pomoc to mi było potrzebne
  2. jak to poskładasz to trzeba wyregulować nic trudnego jak pompka jest cała maksymalnie ściśnięta to odkręcasz kontrę potem imbus i wkręcasz trzpień do wyczuwalnego oporu potem odkręcasz o 180 st niektórzy wolą 225 st dokręcasz kontrę i to samo z resztą pompek i gitara robiłem to tydzień temu po wymianie tłoka w ARL-u i lat jak ta lala
  3. narazie audi 80 1,9 tdi po nowym epromie ale niedługo a4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...