silnik ARL na pompowtryskach 150 kucy pchnięty na 190 po miesiącu wywaliło dziurę w tłoku prawdopodobnie za dużo paliwa podlewane ale mniejsza z tym więc wymiana tłoka no a jak tak no to i wymiana sprzęgła na to z sharana razem z dwumasem bo oryginalne ślizgało ale po składaniu wszystkiego do kupy rożrząd ustawiony na kołki pompowtryski regulowane synchronizacji zrobić nie idzie bo nie pali tylko zapali na 5 sekund i gaśnie wag wywala że G40 co mże być przyczyną ? czujnik sprawny był do końca kabelki nie uszkodzone
tylko z tym rozrządem jak to jest bo mi coś się knoci
na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się
to wag wypluł
1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 35-00 - -
16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
proszę o pomoc[br]Dopisany: 09 Maj 2010, 21:29_________________________________________________no to sam sobie odpowiem trochę pużno ale zawsze wyczyściłem z opiłków czujnik G28 na co vag nie wskazywał i auto goli dzięki za wszelką możliwą i wyczerpującą pomoc to mi było potrzebne