Skocz do zawartości

grabalaba

Pasjonat
  • Postów

    411
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grabalaba

Informacje

  • Imię
    Albert
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia grabalaba

0

Reputacja

  1. Wymieniłem jeden ksenon (nazwa i numer jak w pierwszym poście). Zrobione ok. 1000km. Różnica między starym, ktory został, niezauważalna. Barwa identyczna. Piszę to dla tych, którzy mają dylemat. Bo ja miałem. Proszę moderatora o przeniesienie tematu do działu oświetlenie.
  2. Dzięki za odpowiedzi. Po założeniu Nowego, napiszę o efektach.
  3. Tylko czy różnica w barwie między Starym a Nowym (mój pierwszy post) będzie aż tak widoczna, żeby wywalać kolejne kilka stówek?
  4. Wymieniam ksenon w A4 B8 2013r. Przestał świecić oryginalny Philips D3S 35W, 9285 335 244. Barwy nie ma w opisie na tyle podstawy żarnika. W InterPart-sie dobrali mi Philipsa Xenon Vision D3S 35W, 42403VIC1, barwa 4400K, ale nie potrafią powiedzieć, czy bedzie taka sama barwa jak Starego! Czy jak założę Nowego, bedzie różnica w barwie? Czytałem, że Ori Philipsy mają 4300K. Pozdrawiam.
  5. Zgodnie z książka serwisową 210k. Nie mam pojęcia skąd bierzecie te 180k
  6. U mnie to samo:ECON nie daje się wyłączyć, błąd czujnika G65,bezpiecznik dobry, czynnik uzupełniony (230g). Po zdjęciu zderzaka zdjąłem wtyczkę z czujnika-wszystko wygląda OK. Rozumiem, że trzeba zmienić czujnik. Czy nr tego czujnika to 8E0959126 (3R0959126)?
  7. grabalaba

    Zalaczony tryb ECON

    Czy ten czujnik da się wymienić bez spuszczania czynnika z układu?Chodzi mi o czujnik w B7-ale to chyba ten sam.
  8. Niemożliwe!Musi coś pozostać w kompie po trybie awaryjnym. Jak dla mnie to albo zawalony EGR albo turbo przeładowuje.
  9. Bo mam wrażenie, jakby silnik był trochę zamulony - ale sprawdzę to na hamowni. Poza tym "mówią", że samo usunięcie DPF poprawia dynamikę jazdy nie wspominając o wirusie w pakiecie...
  10. Witam! Zamierzam usunąć DPF i nurtuje mnie kilka rzeczy: 1. Czy należy go wywalać, skoro nie ma z nim żadnych problemów? 2. Czy po usunięciu DPF-a zawór EGR nie będzie nadmiernie obciążony? (już go raz czyściłem) 3. Co zostaje po mechanicznym usunięciu filtra: pusta puszka z wywalonym środkiem, czy coś włożone w zamian? Thx i pozdro.
  11. Cena mało atrakcyjna. Za taki zestawik w serwisie trzeba dać ok 1050 zł - bez żadnych rabatów
  12. Może BLB 16V "mrowieją" a BPW 8V nie U mnie tak jak pisałem - żadnej różnicy.
  13. SWAP zrobiony, wałki wywalone, założony łańcuch. DEMONTAŻ: - trudny dostęp do dwóch śrub od miski olejowej przy kole zamachowym - bez specjalnego imbusa bez szans; - koło zębate na wale zeszło z oporami w kawałkach; MONTAŻ: - ori plastikowy napinacz z serwisu trzeba trochę podpiłować, bo po dokręceniu nie chodzi jak trzeba; - ok.0,5 oleju więcej w silniku; WRAŻENIA Z PIERWSZEJ JAZDY: - praca silnika zarówno podczas jazdy jak i na wolnych obrotach - bez zmian (niektórzy mówią o jakimś mrowieniu ); - moc - bez zmian; - ogólne samopoczucie w aucie - (w końcu bez stresu ) Jak mnie teraz spytają, jaki mam silnik, to odpowiem dwulitrowy 1.9 Podziękowania dla radek77 i jego kuzyna za wsparcie oraz dla autora wątku i jego pomysłu
  14. Wielkie dzięki. Czyli JAJO. [br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 22:50_________________________________________________Jeszcze jedno - a czemu niby miałoby to służyć? Tyle lat w dieslach audi kółko okrągłe, a tu takie "jajo". przecież nieźle napinacz dostaje w du....ę!? Pzdr
  15. Może jeszcze to ktoś potwierdzić, bo kółko zamówione w serwisie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...