Skocz do zawartości

samu

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O samu

Osiągnięcia samu

1

Reputacja

  1. samu

    service po uplywie 365 dni

    witam, sorry za temat ale nigdzie nie moge znalesc na ten temat info. Posiadam kabel do auta. Zrobilem nim przez rok 5000 km i zaraz wyskoczy mi service bo minie 365 dni od wymiany oleju, gdzie w programie vag lub w vcds mozna przestawic sama ilosc dni, mysle ze nie ma sensu wymieniac olej skoro jest przejechane tylko 5000 km. przestawie sobie dni o pol roku i wtedy wymienie. co o tym myslicie, wie ktos gdzie to przestawic? z gory dzieki
  2. dzieki za info ale raczej nie mam przegryzionego kabla bo po odpaleniu nie wlacza sie dopiero przy predkosci powyzej 40 km/h jak przycisne gaz. Nie auto nie kopci, poprostu nie ma mocy. Gdzie patrzyc za tym dolotem, moze ma ktos jakis rys gdzie tego szukac
  3. blad odczytalem dopiero przed chwila, na pierwszy rzut oka jak tylko stracil moc i kontrolka wygladalo na DPF, chyba cos innego tylko co to jest?
  4. taki blad mam: 1 Fault Found: 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Mileage: 217141 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1575 /min Speed: 49.0 km/h Load: 43.5 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00101000 Torque: 214.7 Nm Temperature: 79.2°C Readiness: 0 0 0 0 0 co to oznacza?
  5. Witam wczoraj podczas jazdy zaczela mrugac kontrolka swiec zarowych i nastapil nagly spadek mocy, przeczytalem ze zapchal sie dpf. Moze ktos mi powiem jak wypalic go vagiem (mam vcds-a)?
  6. jakos rok temu robilem w KRK cos 1400-1500 zl
  7. samu

    [ALL B7] Silnik BPW

    sysek27@ co to masz za lampy tylnie?
  8. Wita, jw tez naleze do grona zadowolonych z A4 B7 2.0 TDI BPW 2006r a mam juz przebieg 212 tyś.
  9. raczej Ci nie wyparowuje tak szybko wiec musi gdzies uciekac, jak bedzie silnik cieply to posprawdzaj weze, ja mialem dziura normalnie jakby igla ktos zrobil za zimny nic nie bylo widac ze cos nie tak.
  10. nie wiem, u mnie dunlopy sport maxx byly wyzabkowane a glownie niemiec latal po autostradach i raczej nic nie wozil (auto czyste i amory jak nowe) dla swietego spokoju moze lepiej zalozyc asymetryczne i swieto
  11. niby gosc mowi ze lekki tyl jest przyczyna ale jest tez taka opcja ze sa opony kierunkowe dedykowane do danego auta i moze to tez byc kombi, czyli mamy kierunkowe i kombi i jest ok.
  12. dobrze Ci powiedzial scieraja sie zabkowo i halasuja, do kombi tylko asymetryczne.
  13. dzis zalozylem tak jak pisalem nowe oponki i rzeczywiscie wulkanizator potwierdzil i pokazal mi nawet na starej oponie co sie dzieje, jak kierunkowe zalozone sa w kombi. Pierwsza roznice jaka to zobaczylem to napewno to ze sa cichsze niz dunlopy
  14. a jakie oponki zalozyles? w takim razie lipa bede musial wymienic wszystkie 4 szt przymierzam sie do Bridgestone POTENZA RE050A 235/45r17 podobno jedne z lepszych
  15. witam, posiadam w swoim autku opony 235/45 R17 kierunkowe dunlop maxx sport na przodzie zrobily sie juz lysawe i postanowilem podjechac do jednej z najwiekszych hurtowni opon w krk, gosci mi mowi ze panie do auta kombi nie moga byc opony kierunkowe tylko asymetryczne bo ze na tylniej osi beda "zabkowac" (cokolwiek to znaczy), troche zgupialem bo autko odkad je posiadam a bylo przywiezione z niemcow ma takie opony a nie wydaje mi sie ze niemiec takie zalozyl bo mu sie bieznik podobal albo cenowo byly tansze, czy to prawda z tymi oponami???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...