
banditos3
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O banditos3

-
Problem rozwiazany :> Nowa nagrzewnica, plyn, olej w sprezarce i czynnik chlodzacy. Ps. Niestety pojawil sie kolejny problem, klima nie chlodzi jak przedtem.
-
No bede musial;( Zauwazylem ze czasami kapnie z nawiewow na nogi. Dzieki
-
Witam Z nawiewow wydostaje sie bialy dym-para o specyficznym zapachu. Dymienie nasila sie gdy silnik jest nagrzany. Wowczas nawet po zgaszeniu silnika wydobywa sie on z nawiewu przedniej szyby. Pomaga ustawienie na LO, ale nawet minimalne podkrecenie temperatury np do 19 C powoduje natychmiastowe parowanie. Jest to o tyle wku****ce ze przy wiekszych obrotach wiatraka, cala szyba jest w stanie zaparowac. Wydaje mi sie ze jest to raczej "tlusta para", jesli tak mozna to nazwac. Nie wiem czy dobrze kminie, ale nagrzewnice chyba szlak strzelil;( Pytanie; 1. Czy sa to typowe objawy uszkodzonej nagrzewnicy? 2. Auto z klimatronikiem musi zostac podpiete do kombajna celem wydobycia czynnika? Czy uda sie wymienic nagrzewnice bez ingerencji w klime? Pozdrawiam
-
Zgadza sie. Przyskrzynilem kabel od czujnika i dlatego nie bylo sygnalu. Czujnik wymieniony, autko odpalilo za pierwszym razem. Zdaje mi sie ze nawet ciszej chodzi -wtryski wykrecone o 225 PS. Sa dwa czujniki - dolny polozenia walu pod filtrem paliwa i Hella w glowicy.
-
Jesli ma byc 20Nm to nie ma prawa nic sie zerwac. Znaki na napinaczu nie bardzo chca sie zgrac. Bo jak juz wczesniej napisalem, jest tam tylkomjeden znak. Wiec nie bardzo wiem z czym ma sie pokryc;(
-
Napinacz paska rozrzadu- jak mocno go napinac? W Hayesie pisza ze powinny zgrac sie znaki na napinaczu, ale ja widze tylko jeden znak
-
Pytanie; 1. Gdzie wkrecamy manometr zeby sprawdzic pompe tandemowa i jakie cisnienie powinna osiagnac? 2. Gdzie pokaze sie info w VAGu ze komp liczy obroty? 3. Czy moge przeleciec VAGiem silnik podczas gdy motor bedzie chodzil zasilany samostartem? Pytam bo slyszalem ze nie jest wskazana dlugotrwala praca silnika na samostarcie. Dzieki za wskazowki. PS. Rozrzad zalozony tak samo jak przed naprawa- 100% pewnosci bo sam robilem.
-
Dopuki pryskam samostartem - silnik chodzi. Nie pryskam -gasnie;( Bez samostartu, kreci ale nie odpala.
-
Przyjme 200 :gwizdanie: za swa niefrasobliwosc i brak wiedzy Bledy dalo sie bez problemu skasowac. Nic nie wraca, niestety auta nadal nie moge odpalic;( PS. Motor zapala na samostarcie pryskanym bezposrednio w dolot. Wydaje mi sie ze problem tkwi w zasilaniu paliwa. Wtryski sprawdzone i wymyte w profesjonalnym warsztacie. Ustawione wg schematu: Dla nowego typu wtyczki: Cylinder Wymiar „a“ 1. 333,0 ± 0,8 mm 2. 245,0 ± 0,8 mm 3. 153,6 ± 0,8 mm 4. 65,6 ± 0,8 mm Wykrecone o 225 Organoleptycznie sprawdzono pompe paliwa (ta w baku) tzn podlaczylem bezposrednio + pod stopke bezpiecznika nr 28. Ps2. Jak sprawdzic czy przy odpalaniu listwa wtryskow zasilana jest paliwem?
-
Silnik nie odpala. Niektore czujniki byly faktycznie rozlanczane przy wymianie uszczelki pod glowica. Bledow jeszcze nie kasowalem.
-
Dzieki za wydzielenie watku i za informacje;) Co teraz? Kasowac bledy, sprawdzic polaczenia wszystkich wywalonych czujnikow i skarowac jeszcze raz?
-
Znalazlem na forum informacje ze ten blad zawsze jest wyswietlany przy nie uruchomionym motorze. Mysle ze ma to sens. Kolo rozrzadu nie kreci sie, wiec nie moze wyslac zadnego impulsu czujnikowi. Czy sie myle?
-
Moge podpiac sie pod temat i poprosic o analize kodow? Logi wykonane na AJM z wlaczonym zaplonem, bez zapalania motoru. VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 4 Faults Found: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-00 - - 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-10 - - - Intermittent 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-00 - - 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 614 111 Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00 Coding: 00012 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D58 Coding: 00044 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 980 J Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D12 Coding: 00440 Shop #: WSC 10001 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0Y1646232 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 E Component: CV-Pump, Alarm, RC D17 Coding: 15178 Shop #: WSC 63251 11 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01134 - Alarm Horn (H12) 76-10 - Terminal 30 missing - Intermittent Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00102 Shop #: WSC 63251 6 Faults Found: 01403 - Glass-Break Sensors: Rear 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01380 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Left 35-00 - - 01381 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Rear Right 35-00 - - 01382 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Left 35-00 - - 01383 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Right 35-00 - - 01384 - Alarm triggered by Glass Breakage Sensor 35-00 - - Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 63251 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Dzieki AVE
-
Bla bla bla przywitać sie trza... Wiec witam Wszystkich. Artur Londyn.