Skocz do zawartości

daraz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O daraz

  1. Chwilkę, bo się chyba pogubiłem. Dokleiłem wczoraj logi. Tam było zrobione 003 BS , a mówisz ze to jest statycznie?? Albo czegoś nie rozumiem, albo coś źle zrobiłem, a statycznego 003 z tego co pamiętam to nie robiłem?
  2. Właśnie jade robić logi.. wcześniej czasu nie było. A goniona była.. Trasa 5h z Berlina do Gdyni.. i po miescie tez troche momentami dostala [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 23:43_________________________________________________BS to na jałowym ? 004 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10316.html 000 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10315.html 003 BS : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10314.html 004dyn : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10313.html 013dyn : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_10312.html 011BS Nie ma.
  3. Dzięki Panowie, doceniam wasze zaangażowanie Zrobię dzisiaj wszystkie wymienione i wrzuce.
  4. Pierwsze logi nowego auta. Powodem jest wrażenie słabszej mocy przy wyższych obrotach oraz to, że znajomego 90km idzie łeb w łeb ;-) Logi dynamiczne. Grupa 000 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9895.html Grupa 001 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9898.html (Ten niżej, nie wiem czemu są dwa) Grupa 003 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9891.html Grupa 007 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9897.html Grupa 008 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9892.html Grupa 010 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9896.html Grupa 011 : http://vaglog.rtnet.pl/dderkowski_9893.html
  5. nie ma wpływu ale powinieneś go przyspieszyć w okolice 56 Wiem, wiem, dzięki. Na pewno to zrobie. Czyli dalej czekam co z tym szarpaniem... np. dzisiaj.. zjechałem 2km do pracy samochodem 2 razy ruszałem, raz zaszarpał mocniej, za drugim razem już słabiej. auto nawet sie nie zagrzało. Przed chwila ruszałem autem to było już ok...
  6. Wiem Panowie, że odgrzewam kotleta, ale przeszukałem forum i rozwiązania nie znalazłem. Może źle szukałem.. Z rana po całej nocy samochód mi szarpie podczas ruszania z 1. Się troche nagrzeje to problem ustaje. Nie występują drgania na biegu jałowym, ani żadne inne drgania podczas jazdy. Na VAGu ostatnio brak błędów wykazał. Od czego zacząć? Czy kąt początkowy wtrysku może mieć znaczenie? /był zmieniany rozrząd/ - o ile pamiętam to skacze 28-32.
  7. Witam wszytkich! Właśnie zakupiłem A4, prosto z Niemiec. Mam nadzieję, że będzie sprawował się dobrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...