Skocz do zawartości

d0min

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O d0min

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia d0min

0

Reputacja

  1. Ale jak to się mogło stać? Rozrząd sam przeskoczył? Czy istnieje jakaś możliwość ustawienia go bez demontarzu pasa przedniego? Czym skutkuje jazda z tą usterką?
  2. Oto logi z wskazanych grup: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_97HdB28.html Czy to nie przypadkiem kwestia napinacza i łańcucha rozrządu? Na pewno mam przypadłość, która już niejednokrotnie opisywana byłą na różnych forach, a mianowicie czasami po odpaleniu na zimnym silniku przez ok 1-2 sekundy słychać metaliczny odgłos. Poniżej screen z grup 90+93:
  3. Samochód w końcu jedzie... co prawda na LPG trochę gorzej (będę musiał podjechać na regulację) ale wymiana przepływomierza zrobiła ogromną robotę. Oto logi zrobione na nowym przepływomierzu: Grupy 002, 003, 115: http://vaglogi.pl/log-003_002_115_XCv3n.html Mam jeszcze jeden problem a mianowicie: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - - Jak można ten błąd zdiagnozować i ewentualnie co może być tego przyczyną? Czy w związku z ty, błędem powinienem odczuwać jakieś objawy podczas jazdy? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i sugestie. Z góry dziękuję.
  4. Dobra, przepływomierz wymieniony. Oczywiście ORI, Boscha. Po pierwszej krótkiej jeździe wrażenia pozytywne, auto odczuwalnie żwawiej się rusza przy niższych obrotach. W następnych dniach napiszę coś więcej.
  5. Mam nadzieje, że na podstawie tych logów będzie można coś więcej powiedzieć. Bardzo proszę o weryfikację i podpowiedzi. Z góry dziękuje. Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_SY2fx.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_c4VsYi0.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_97GX1lM.html
  6. Panowie, chciałbym odświeżyć temat. Znalazłem w końcu chwilę czasu i zrobiłem ponownie logi. Tym razem grupy 001,002,115 oraz 003, 008, 011. Problem dalej ten sam czyli zauważalny brak mocy lub wahania mocy, raz lepiej raz gorzej. Zauważyłem też, że podczas logowania wciskałem pedał gazu w podłogę co chyba nie jest to faktycznie odzwierciedlone w logach, parametr load na poziomie 70%. Ostatnio byłem na serwisie i stwierdzili, że może być coś z przepływomierzem ale nie są na 100% przekonani. Moglibyście zerknąć i podpowiedzieć. Będę bardzo wdzięczny: Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-008_011_003_dRXQqB4.html Grupy 001, 002, 115: http://vaglogi.pl/log-001_002_115_69qZY.html
  7. Może tak będzie lepiej: Dynamiczny: Grupy 001, 003, 010: http://vaglogi.pl/log-001_003_010_d485ho3.html Grupy 002, 003, 032: http://vaglogi.pl/log-002_003_032_09D3A.html Grupy 002, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-002_003_020_5zGg0m.html Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_T9FkyP.html Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_yDI5f.html
  8. Z tego co widzę po wklejeniu linków do przeglądarki każdy z nich odtwiera się bez problemu. Wskazane grupy są zalogowane, co prawda nie do odcinki i z jeszcze jednym blokiem. Spróbuję wyonać logi wg. wskazówek. Czy na ten moment coś jeszcze widać z tych logów?
  9. Witam Kolegów, Mam serdeczną prośbę, potrzebowałbym aby ktoś mądrym okiem spojrzał na zrobione przeze mnie logi dynamiczne( z różnych kanałów) i podpowiedział w czym tkwi problem, co można byłby sprawdzić ewentualnie wymienić. Problem jest tego typu, że samochodu jest (wydaje mi się) jak na swoją zadeklarowaną moc 150KM, dość słaby. Miewa raz lepsze dni wówczas odnoszę wrażenie, że przyspiesza naprawdę żwawo i dynamicznie a w większości przypadków ciężko jest mu się rozbujać, brak mu dynamiki. Mam wrażenie jakby turbina nie działała tak jak powinna. Mam LPG. Objawy są odczuwalne zarówno na LPG jak i na PB. logi robione na PB Logi wykonane po skasowaniu błędów. Błędy jakie zarejestrowałem przed logowaniem: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - - 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 35-10 - - - Intermittent Poniżej linki do logów: Dynamiczny: Grupy 001, 003, 010: http://vaglogi.pl/log-001_003_010_d485ho3.html Grupy 002, 003, 032: http://vaglogi.pl/log-002_003_032_09D3A.html Grupy 002, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-002_003_020_5zGg0m.html Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_T9FkyP.html Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_yDI5f.html Będzie wdzięczny za interpretację, wszelkie sugestie i podpowiedzi. Z góry dziękuję.
  10. Witam, Niestety nie jestem jeszcze szczesliwym posiadaczem audiczki ale nosze sie z zamiarem kupna moj typ to A4 b5 rok -1999-2001 z silnikiem 1.9 tdi lub 1.8T Pozdrawiam wszytskich Fanow Marki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...