Skocz do zawartości

cherry24

Pasjonat
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cherry24

Informacje

  • Imię
    x
  • Miasto
    x

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuję za pomoc. Czujniki się wysunęły oraz były zabrudzone. Wszystko działa.
  2. Dzięki. ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- Jeszcze małe pytanie rozumiem że w czterech tabelach będą prędkości czterech kół tylko w której tabeli jakie koło.
  3. Czy te wartości będą się zmieniać w miarę wzrostu prędkości czy jak to wygląda?
  4. Koledzy gdzie w VAG COM można sprawdzić prędkość kół.
  5. Dziwi mnie brak błędów w ECU. Czy w przypadku zsunięcia się pierścienia nie powinien wyskoczyć błąd.
  6. Dzień dobry. Mam problem a w zasadzie mój szwagier ma problem. VW Passat B5 110km AFN praktycznie to samo co A4 B5. Podczas hamowania z około 20-10km/h włącza się ABS kiedy nie powinien bo nawierzchnia nie jest śliska a koła nie tracą przyczepności. Takie zachowanie ABS znacznie wydłuża drogę hamowanie i jeśli nie weźmie się tego pod uwagę można najechać na poprzedzający pojazd. Podłączyłem auto pod VAG żadnych błędów, kontrolka ABS zapala się i normalnie gaśnie.
  7. Małe piwo.
  8. Może ktoś mi pomóc w mojej sprawie Nowe Logi na początku wątku ---------- Post dopisany 05-01-2013 at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 20:18 ---------- Nowe logi pomocy
  9. Nie no fakt że znowu mogła się zabrudzić racja. Logi jakich konkretnie grup mam zrobić?
  10. 3 lata temu a dokładnie niecałe 3 lata temu turbina została czyszczona oraz wymieniony został zawór N75. Latem tego roku podczas jazdy do Zakopanego pękł wąż w dolocie.
  11. Dzień dobry. Proszę kolegów o pomoc dzisiaj jechałem do Gdańska na obwodnicy przy prędkości około 110km/h chciałem przyśpieszyć a tu auto wpadło w tryb serwisowy i przestało przyśpieszać. Zgasiłem odpaliłem i pojechałem dalej. Po powrocie do domu podłączyłem VAG-COM. W zakładce błędów pokazało mi 2 błędy: 00519 INTAKE MANIFOLD PRESSURE SENSOR SHORT TO B+ 00575 INTAKE MANIFOLD PRESSURE CONTROL DIFFERENCE - INTERMITTENT Następnie zrobiłem logi w trzech grupach 003,008,011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy możecie mi pomóc. Co się dzieje z autem. LOGI DYNAMICZNE Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LOGI STATYCZNE Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Najprawdopodobniej grupy 010 i 011 w próbie statycznej są źle zrobione ponieważ nie mogłem zrobić tych logów w BS wyskakiwał ERROR natomiast 003 jest zrobiona w BS
  12. Witam wszystkich. Mój szwagier kupił wczoraj Audi A3 w benzynie 1.6 na dzisiaj sprawdzałem mu błędy klimatyzacji no i wyskoczył 22.1 co wg kodów oznacza (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa. Tylko tak na chłopski rozum co to znaczy i gdzie szukać problemu
  13. No u mnie działa. Fajnie wygląda no i przydatna rzecz. Zasilanie z bezpieczników, sygnał temp z klimatronica czerwona kostka pin, a masa gdzieś tam przykręcona pod jakąś śrubkę. Brakuje mi tylko podłączenia podświetlenie i prędkościomierza, ale na to przyjdzie czas.
  14. Dzisiaj rano wracałem z nocki z pracy i było tak. Ustawiłem temperaturę na 18'C z zaczął grzać jak podczas jazdy zgasiłem silnik i odpaliłem jeszcze raz to przestał a teraz wyskoczył kod 62.1.
  15. Tzn co jest z tym czujnikiem o ile dobrze kojaże to jest ten z takim silniczkiem i kawałkiem rurki co prowadzi do tej kratki.Ja podłączałem auto pod VAG i żadnych błędów nie było.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...