
cherry24
Pasjonat-
Postów
131 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cherry24

Informacje
-
Imię
x
-
Miasto
x
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dziękuję za pomoc. Czujniki się wysunęły oraz były zabrudzone. Wszystko działa.
-
Dzięki. ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- Jeszcze małe pytanie rozumiem że w czterech tabelach będą prędkości czterech kół tylko w której tabeli jakie koło.
-
Czy te wartości będą się zmieniać w miarę wzrostu prędkości czy jak to wygląda?
-
Koledzy gdzie w VAG COM można sprawdzić prędkość kół.
-
Dziwi mnie brak błędów w ECU. Czy w przypadku zsunięcia się pierścienia nie powinien wyskoczyć błąd.
-
Dzień dobry. Mam problem a w zasadzie mój szwagier ma problem. VW Passat B5 110km AFN praktycznie to samo co A4 B5. Podczas hamowania z około 20-10km/h włącza się ABS kiedy nie powinien bo nawierzchnia nie jest śliska a koła nie tracą przyczepności. Takie zachowanie ABS znacznie wydłuża drogę hamowanie i jeśli nie weźmie się tego pod uwagę można najechać na poprzedzający pojazd. Podłączyłem auto pod VAG żadnych błędów, kontrolka ABS zapala się i normalnie gaśnie.
-
Małe piwo.
-
Może ktoś mi pomóc w mojej sprawie Nowe Logi na początku wątku ---------- Post dopisany 05-01-2013 at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 20:18 ---------- Nowe logi pomocy
-
Nie no fakt że znowu mogła się zabrudzić racja. Logi jakich konkretnie grup mam zrobić?
-
3 lata temu a dokładnie niecałe 3 lata temu turbina została czyszczona oraz wymieniony został zawór N75. Latem tego roku podczas jazdy do Zakopanego pękł wąż w dolocie.
-
Dzień dobry. Proszę kolegów o pomoc dzisiaj jechałem do Gdańska na obwodnicy przy prędkości około 110km/h chciałem przyśpieszyć a tu auto wpadło w tryb serwisowy i przestało przyśpieszać. Zgasiłem odpaliłem i pojechałem dalej. Po powrocie do domu podłączyłem VAG-COM. W zakładce błędów pokazało mi 2 błędy: 00519 INTAKE MANIFOLD PRESSURE SENSOR SHORT TO B+ 00575 INTAKE MANIFOLD PRESSURE CONTROL DIFFERENCE - INTERMITTENT Następnie zrobiłem logi w trzech grupach 003,008,011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy możecie mi pomóc. Co się dzieje z autem. LOGI DYNAMICZNE Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LOGI STATYCZNE Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Najprawdopodobniej grupy 010 i 011 w próbie statycznej są źle zrobione ponieważ nie mogłem zrobić tych logów w BS wyskakiwał ERROR natomiast 003 jest zrobiona w BS
-
Witam wszystkich. Mój szwagier kupił wczoraj Audi A3 w benzynie 1.6 na dzisiaj sprawdzałem mu błędy klimatyzacji no i wyskoczył 22.1 co wg kodów oznacza (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa. Tylko tak na chłopski rozum co to znaczy i gdzie szukać problemu
-
No u mnie działa. Fajnie wygląda no i przydatna rzecz. Zasilanie z bezpieczników, sygnał temp z klimatronica czerwona kostka pin, a masa gdzieś tam przykręcona pod jakąś śrubkę. Brakuje mi tylko podłączenia podświetlenie i prędkościomierza, ale na to przyjdzie czas.
-
Dzisiaj rano wracałem z nocki z pracy i było tak. Ustawiłem temperaturę na 18'C z zaczął grzać jak podczas jazdy zgasiłem silnik i odpaliłem jeszcze raz to przestał a teraz wyskoczył kod 62.1.
-
Tzn co jest z tym czujnikiem o ile dobrze kojaże to jest ten z takim silniczkiem i kawałkiem rurki co prowadzi do tej kratki.Ja podłączałem auto pod VAG i żadnych błędów nie było.