Skocz do zawartości

.:Andy:.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O .:Andy:.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia .:Andy:.

0

Reputacja

  1. zgadza sie...sprawdzilem to wszystko ok swiece itd, wykasowalem bledy i wszystko smiga.... ale apropo powyzej, na zdjetym zaworze siedzi walek. Wyjac sie dalo ale ciezko tak wszystko teraz zlozyc (zalozyc zawor). Czy ktos wie jak rozebrac ten walek? (zdjac z obudowy zaworu)
  2. Czesc, Ori zalatwilo sprawe i smiegasz? A pamietasz moze czy tam jest jedna ori uszczelka - bo na rysunku nie widac- czy moze dwie? A ten trzpien to tak posmarowac aby "gladko wszedl" czy porzadnie zanurzyc (zatopic) w oleju?
  3. czesc Palil na wszystkie, dopiero jak plunal olejem to zaczal na jeden. Zanim oddalem go do mechanika podpialem pod vaga i mialem takie bledy (ladowalem tez aku wczesniej): 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent ....wykasowalem bledy i po uszczelnieniu juz wszystko bylo ok - zapalil na wszystkie. Rozrzad wymieniony byl niedawno z 1-2 dni przed tym jak plunal olejem - czyli jakies tydzien temu.
  4. Witam, Szukałem na forum ale nie ma dokładnej odpowiedzi albo rad/szczegółów także mam nadzieje,że mi pomożecie! Niedawno kupiłem sobie 2.0 ALT i wszystko było ok. Ale Drugiego dnia zauważyłem,ze cieknie mi olej i okazało się,ze cieknie z okolic tak zwanego "zaworu wysokiego ciśnienia" (na poniższym rysunku nr 15) i jakby jeden cylinder nie pracował. Udałem się do mechanika i okazało się,że tam nie było uszczelki jak na rysunku (nr 16). Zanim załatwiłem nowa uszczelkę mechanik powiedział,że użył jakiegoś "super kleju" co normalnie używają do uszczelniania i powinno być ok (byłe sceptyczny ale uwierzyłem). Złożył i zaczął się problem: na wolnych obrotach jak uruchomił silnik niby zaczął pracować na wszystkich cylindrach ale znów plunęło olejem (pewnie nie wyrobił "super klej" i puściło) ale zaczęły zawory klekotać (wiec szybko wyłączyliśmy aby w ogóle się nie rozwalił silnik - a ma tylko przejechane 101tys na bank). Mam nową uszczelkę i chce aby mi ja założył i jeszcze raz złożył wszystko tylko tym razem dobrze (dodam, że zawór jest tam normalnie z walkiem). Dlatego moje pytanie jest takie :czy tam nie ma jakiegoś myku z tym zaworem? Jak się go zakłada to trzeba coś zalać/ odpowietrzyć czy coś - jest na to jakiś specjalny sposób? Czy po prostu się go wciska,przykręca z uszczelka (nr 16) na trzy śruby i tyle? Czy klekoczące zawory mogły być spowodowane złym założeniem zaworu albo,ze coś zostało pominięte? Mechanik nigdy nie robił takiego silnika (teraz się dowiedziałem) wiec sam się głowi a ja jestem w kropce Ostatnie co chciałbym zrobić to na lawetę i do dealera ale jak nie będzie innej opcji to cóż... Mam nadzieję, że ktoś z was mi pomoże. Dzięki za wszelką pomoc! p.s. dodam,ze rozrząd mam wymieniony na nowy.
  5. Witam Wszystkich, Mój pierwszy post tutaj na forum Właśnie stałem się nowym posiadaczem A4 B6 2.0 ALT z 2003. Wcześniej miałem Leona 1,9TDI 140km. Także już troszkę wiedzy o rodzinie VW,Seat..a może i o Audi Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...