.:Andy:.
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O .:Andy:.
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia .:Andy:.
0
Reputacja
-
zgadza sie...sprawdzilem to wszystko ok swiece itd, wykasowalem bledy i wszystko smiga.... ale apropo powyzej, na zdjetym zaworze siedzi walek. Wyjac sie dalo ale ciezko tak wszystko teraz zlozyc (zalozyc zawor). Czy ktos wie jak rozebrac ten walek? (zdjac z obudowy zaworu)
-
Czesc, Ori zalatwilo sprawe i smiegasz? A pamietasz moze czy tam jest jedna ori uszczelka - bo na rysunku nie widac- czy moze dwie? A ten trzpien to tak posmarowac aby "gladko wszedl" czy porzadnie zanurzyc (zatopic) w oleju?
-
czesc Palil na wszystkie, dopiero jak plunal olejem to zaczal na jeden. Zanim oddalem go do mechanika podpialem pod vaga i mialem takie bledy (ladowalem tez aku wczesniej): 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent ....wykasowalem bledy i po uszczelnieniu juz wszystko bylo ok - zapalil na wszystkie. Rozrzad wymieniony byl niedawno z 1-2 dni przed tym jak plunal olejem - czyli jakies tydzien temu.
-
Witam, Szukałem na forum ale nie ma dokładnej odpowiedzi albo rad/szczegółów także mam nadzieje,że mi pomożecie! Niedawno kupiłem sobie 2.0 ALT i wszystko było ok. Ale Drugiego dnia zauważyłem,ze cieknie mi olej i okazało się,ze cieknie z okolic tak zwanego "zaworu wysokiego ciśnienia" (na poniższym rysunku nr 15) i jakby jeden cylinder nie pracował. Udałem się do mechanika i okazało się,że tam nie było uszczelki jak na rysunku (nr 16). Zanim załatwiłem nowa uszczelkę mechanik powiedział,że użył jakiegoś "super kleju" co normalnie używają do uszczelniania i powinno być ok (byłe sceptyczny ale uwierzyłem). Złożył i zaczął się problem: na wolnych obrotach jak uruchomił silnik niby zaczął pracować na wszystkich cylindrach ale znów plunęło olejem (pewnie nie wyrobił "super klej" i puściło) ale zaczęły zawory klekotać (wiec szybko wyłączyliśmy aby w ogóle się nie rozwalił silnik - a ma tylko przejechane 101tys na bank). Mam nową uszczelkę i chce aby mi ja założył i jeszcze raz złożył wszystko tylko tym razem dobrze (dodam, że zawór jest tam normalnie z walkiem). Dlatego moje pytanie jest takie :czy tam nie ma jakiegoś myku z tym zaworem? Jak się go zakłada to trzeba coś zalać/ odpowietrzyć czy coś - jest na to jakiś specjalny sposób? Czy po prostu się go wciska,przykręca z uszczelka (nr 16) na trzy śruby i tyle? Czy klekoczące zawory mogły być spowodowane złym założeniem zaworu albo,ze coś zostało pominięte? Mechanik nigdy nie robił takiego silnika (teraz się dowiedziałem) wiec sam się głowi a ja jestem w kropce Ostatnie co chciałbym zrobić to na lawetę i do dealera ale jak nie będzie innej opcji to cóż... Mam nadzieję, że ktoś z was mi pomoże. Dzięki za wszelką pomoc! p.s. dodam,ze rozrząd mam wymieniony na nowy.
-
Witam Wszystkich, Mój pierwszy post tutaj na forum Właśnie stałem się nowym posiadaczem A4 B6 2.0 ALT z 2003. Wcześniej miałem Leona 1,9TDI 140km. Także już troszkę wiedzy o rodzinie VW,Seat..a może i o Audi Pozdrawiam