Skocz do zawartości

ArturZB

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ArturZB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ArturZB

0

Reputacja

  1. mogę prosić cię o dokładniejszą rozpiskę tego co i jak mam zrobić?Bo jak widać jestem ciemny w tym temacie;)
  2. znaczy sie podłączyłem dwie kostki wychodzące z samochodu do gniazd które wbudowane są w radiu:)
  3. o to właśnie chodzi że nie mam złącza wychodzącego z radia;)
  4. mam kable tylko iso tylko w instalacji samochodu,która podłączyłem do gniazd w radiu.Czyli chodzi o niebieski kabel wychodzący z instalacji samochodu do kostki ?
  5. Witam.Z racji tego że moje gamma powiedziało papa kupiłem na szybko radio jvc kd r 311.Po rozpakowaniu podłączyłem sobie kostki iso z instalacji samochodu do radia i oczywiście problem,zostały mi dwie wolne kostki mini iso w barwach zielonej i żółtej.Kupiłem również taki adapter http://www.allegro.pl/item1092197730_gniazdo_mini_iso_4xrca_do_audi_vw_skoda.html Tylko powstaje teraz problem ten wychodzący kabel tutaj w barwie czerwonej z adaptera podobno mamy podłączyć pod remote control wychodzący z radia,ale po kupnie radia nie dostałem złączki z kalblami wychodzącymi z radia.Teraz pytanie następujące,jak znaleźć gdzie powinien znajdować się ten remote control?jak to wszystko w ogóle podłączyć?
  6. dot-4,przed chwilą jeszcze raz odpowietrzyliśmy hamulce i dalej to samo
  7. niestety przy długotrwałym odpowietrzaniu nic sie nie zmienia,wycieka czyściutki płyn bez jakichkolwiek cząstek powietrza
  8. nie,po każdym odpowietrzanym kole dolewałem płynu by zbiorniczek nie był pusty
  9. żadnego wycieku płynu nie było, i układ przecież odpowietrzany
  10. Witam.Ostatnio pojawił się u mnie problem.Postanowiłem poszperać w hamulcach ponieważ szfankował hamulec ręczny i powoli blokowały sie niektóre koła.Rozebrałem i przeczyściłem zaciski,wymieniłem uszczelnienia przy tłoczkach,nasmarowałem je specialną pastą do tłoczków.W tylnych zaciskach wyjąłem prowadnice,wyczyściłem nasmarowałem i skręciłem do kupy.Podobnie zrobiłem z przodem,tylko że nie wymieniałem uszczelnień z przodu ponieważ były ok.Przed moimi pracami hamulec zaczynał działać po delikatnym muśnięciu pedału hamulca.Teraz zauważyłem że muszę użyć troszke większej siły by zaczął hamować,hamulec zaczyna działać tak gdzieś od połowy naciśniętego pedału,który mimo wszystko nie wpada w podłogę,zatrzymuje się kawałeczek przed nią.Proszę o pomoc bo nie wiem czy to normalny objaw.Chciałem dodać że przy "połowie pedału" hamulec działa dobrze,układ odpowietrzony.
  11. Witam serdecznie nasze "grono pedagogiczne":D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...