Skocz do zawartości

dagger

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dagger

Osiągnięcia dagger

0

Reputacja

  1. raczej odpada bo nabijana była i sprawdzana szczelność w środe, także czynnik raczej jest. Jakieś inne sugestie???? [br]Dopisany: 27 Maj 2011, 13:36_________________________________________________mam jeszcze małe pytanko jak powinna siedzieć dysza rozprężna (czy jak tam ją zwał)?????
  2. A widzisz u mnie sprężarki nie wyłącza tylko cały czas sprzęgło jest załączone. Z tego co wydedukowałem co piszesz to u mnie wygląda to trochę tak jakby nie było ciśnienia w układzie. da się jakoś sprawdzić (domowymi sposobami) czy sprężarka daje ciśnienie. I jeszcze chciałbym wiedzieć czy może mieć coś wspólnego z moim problemem zawór rozprężny???
  3. szczerze powiem że nie sprawdzałem tego ale sprawdzałem te rurki przy podszybiu i one są normalne. znaczy się nie rosieją i nie są zimne. a czy gdyby to był osuszacz to czy te rurki mogłyby byś normalne (nie zimne).
  4. Dzięki za tak szybką odpowiedz i pewnie masz rację z tym osuszaczem ale mi sprężarka jak ją załączę to chodzi cały czas znaczy sprzęgło jest załączone i nic go nie wyłącza poprostu nie chłodzi
  5. Witam mam problem taki jak w temacie. Mianowicie mam samochód Audi A4 1,9 TDI 90KM z klimatronikiem, jednak gdy go kupowałem nie było w nim sprężarki klimatyzacji. Zakupiłem drugą sprężarkę zamontowałem i pojechałem sprawdzić szczelność. Układ okazał się być szczelny, jednakże po nabiciu klimatyzacja nie chciała się włączyć. Odczytałem zatem błędy i nie było tam nic poza błędem czujnika temp powietrza wlotowego czy jakoś tak i coś o czujniku obrotów sprężarki. Wykasowałem błędy i zmieniłem kodowanie z 60 na 40 bo tak gdzieś na forum wyczytałem . I teraz tak: sprężarka się włącza co widać jak się na nią patrzy, ale nie chłodzi a rurki te przy podszybiu są normalne (nie są zimne). Dodam jeszcze że od nabicia dwa razy się zdarzyło, że chodziło normalnie to znaczy: z nawiewów leciało powietrze lodowate i wcześniej wspomniane rurki były zimne i mokre. Co może być przyczyną takiego zachowania i gdzie szukać rozwiązania??? P.S. i jeszcze jedno jak w końcu powinien się zachowywać wentylator od klimy?? bo u mnie jest tak jak włączę sprężarkę to nic się nie dzieje, a jak było normalnie (jak zaczęła klima działać ) to też nie chodził od razu tylko po jakimś czasie pracy klimy na postoju się załączył i pochodził chwilę i znów przestał.
  6. jeszcze raz wielkie dzięki :> javascript:void(0); Wczoraj przeczyściłem przepustnicę i wszystkie objawy zniknęły :>
  7. ok dzięki za informację w takim razie w sobotę czyszczenie przepustnicy :gwizdanie: a wie może ktoś lub jest gdzieś opisany manual jak przeczyścić przepustnicę dodam że szukałem ale jestem tu nowy i nie bardzo umiem poruszać się na forum Prosił bym o jakiegoś linka lub coś w tym stylu
  8. Czy to znaczy że do wymiany czy może wystarczy go wyczyścić i zaadoptować VAG-iem???Ps. Na ile trzeba odłączyć akumulator żeby zaszła potrzeba adaptacji???
  9. Witam dzisiaj odczytałem błędy w swoim audi A4 1,6 benzyna rok produkcji 12.1996r i wyszło mi coś takiego: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 10 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Jednak po wykasowaniu pozostał błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Co te błędy znaczą i co mogło je wywołać???? i dlaczego jeden nie wykasował się??? dodam jaszcze że po dodaniu gazu i puszczeniu go obroty przez chwilę falują pomiędzy około 500-1300 obr/min i ustawiają się na 900 obr/min jak się tego pozbyć??? z góry dzięki za odpowiedź. :>
  10. Witam wszystkich klubowiczy Jestem szczęśliwym posiadaczem audi A4 B5 1,6 Benzyna 96r. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...