Skocz do zawartości

kamil8519

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil8519

Osiągnięcia kamil8519

0

Reputacja

  1. witam taki objaw miał mój kumpel i okazało sie turbo! czeka cie regeneracja. pozdrawiam
  2. witam same pierscienie !!!! a po co tłoki?????? samochód juz hula!! nie chce chwalic ale powrucił do normy teraz dotarcie i bendzie ok. Pozdrawiam!!! [br]Dopisany: 02 Maj 2010, 10:07_________________________________________________A tak na marginesie jak sie wymienia wisko ? trzeba jakies napinacze sciagac czy tylko 4-srubki z wentylatora odkrecic i jedna na sprzegle wiskozy ? patrzac na to wydaje mi sie ze to powinno byc proste ale pytam bo nigdy tego nie wymieniałem z góry dziekuje i pozdrawiam.
  3. Witam byłem dzisiaj u mechanika zobaczyc jak wyglada sytuacja !!! no beznadziejna te uszczelniacze które wymienił sa ok a tłoki były wypłukane wiec poszły pierscienie wszystkie na 4-ech cylindrach jedynie były dobre pierscienie ssące !! moze na weekend dostane auto jak zdazy poskładac bo czesci beda na jutro a on jeszcze chce sprawdzic porządnie auto i zrobić emisie spalin !!! pozdrawiam
  4. Kolego zamiennik kosztuje 9.80zł a orginał 38zł wiem jak wyglada zamiennik a orginał przynajmniej u mnie tyle kosztuje a w duzym miescie moze i nawet 150zł w ASO a w aso płacisz kilkanascie złotych wiecej a funkcje pełni ta samą!!!!!!!!!!! Jedyna róznica jaka jest odczuwalna to w twojej kieszeni!!![br]Dopisany: 27 Kwiecień 2010, 19:35_________________________________________________Ja bym narazie wymienił tylko termostat nie szukaj sobie kosztów!!! pozdrawiam
  5. Witam u mnie koszt wymiany uszczelki to: uszczelka głowicy silnika 120zł + płyn chłodniczy 43zł +szlif głowicy 70zł + robocizna 250zł no i jak bys chciał jeszcze termostat orginał 40zł+wymiana 30zł tyle mnie skasował! pozdrawiam.
  6. tak jak piszesz tez tak mysle ale to trzeba być głupkiem zeby miec głowice zdjeta i nie sprawdzic pierscieni to to kwestia paru minut jak masz silnik otwarty! ja mu powiedziałem ze tym razem mu nie zapłace no chyba ze to pierscienie to dostanie za same pierscienie a teraz co znowu mam isc w koszta wszyskie uszczelki zapłacic ? (NIE) ja mu kazałem rozebrac od nowa i jak wszystko bedzie na wieszku to ma mi zadzwonic i pokazac jak wyglada blog i te jego wymienione uszczelniacze!!!! [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2010, 10:41_________________________________________________jeszcze bendzi olej zmieniał na lepszy co to ma wspólnego oleje mozna mieszac markowo byle by sie zgadzała gestosc półsyntetyku !!! ci mechanicy chyba ucza sie na naszych autkach i za nasze ciezko zarobione pieniazki. pozdrawiam
  7. ok wtryski wtryskami ale na 100km wział 4kreski oleju na bagnecie podejrzewam jak bym zrobił 250-300 km ciagiem to bym został bez oleju a jak sa pierscienie walniete to raczej tyle oleju by nie znikło a on jak sie zagrzeje to swieca dymna za mna takze podejrzewam ze uszczelniacze wogule nie wymienił????????? pozdrawiam
  8. rafalskin73 Witam kolego autko wczoraj odebrałem poszły uszczelniacze zaworów i uszczelka pod głowica narazie autko jezdzi tak ze kolego wymiana uszczelki planowanie głowicy zymering uszczelniacze wymiana termostatu na orginał +płyn prestona koszt 650zł ale ponoc biora wiecej dziękuję za pomoc pozdrawia.[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 08:11_________________________________________________gobo007 jezeli chodzi o przepływke i sonde mam nową a objawy sa taki przy sondzie ze auto nie kopci ale pali podwójnie pozdrawiam![br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 08:15_________________________________________________Witam ponownie i powrót do przeszłosci autko dalej kopci i bierze olej kopciuch wali raz na braz a czasami na niebieski wiec wruciłem do mechanika i mówie ze składam reklamacje a gosciu mie unika i nawet dzień dobry nie odpowie no ale po dziesieciu minutach unikania w koncu podszedł i stwierdził ze mam do du....y olej zalany mobil 1s spuscił i zalał liq molly niemiecki wspaniały na koszt firmy ? dziwne ale ok mam teraz pojezdzic i bedzie ok no to ja w autko i za 40min spowrotem do niego tyłem do garazu i zakopciłem mu a on zamało jezdzisz musisz zrobic trase ! hmmm chyba z beczka oleju na pace! panowie czy on mógł wlać jakis uszlachetniacz do silnika na popuszczenie bo z tego co widze to uszczelka pod głowica jest nowa napewno a co dalej???? nie wiem puzniej sie tłumaczy ze moze gumki pospadały a wszystkie swiece czarne równo a jak go adpale puki zimny to z tłumika je....ie rozpuszczalnikiem (nitro) dziwne mechanik twierdzi ze paliwo tez jes do du....y na statoilu mam fakturki chłopaki pomuzcie co on mógł zrobic w srode daje do reklamacji autko narobiłem rabanu moze gosc wrescie zrobi to auto wrescie? z góry dziekuje i pozdrawiam
  9. witam mi krzykneli 700zł i to raczej najtaniej znam takich co biorą 1000zł za wymiane pompy wszystkie paski i rolki a mam silnik 1.6AHL
  10. rafalskin73 kolego masz racje nie sztuka sie poddać moja opcja jest taka niech wymienia uszczelke pod głowica uszczelniacze planowanie głowicy i nowe śrubki takie chyba najlepsze wyjscie zrobiłem około 40km i olej znikną z max na min to jakis litr oleju ? sa mechanicy ze robia tak jak mówiłes podcisnieniowo ale ja bym wolał stara metoda w koncu robie to sobie na dłuższy czas zeby dwa razy tego nie robić no chyba ze na koncu mie pocieszą pierścienie ? ale siśnienie 10 atmosfer na cylinderek chociaż to mało powinien miec 14 podejrzewam ze w austri ktoś mało jezdził ale dobrze go smarował na gazie !!!!! naj bardziej jest to wkórzajace jak jedziesz do mechanika w środe on sobie stuka kilometry jakie50 oddaje autko i za tydzien w srode nastepny termin takim systemem trace paliwo autko stoi po dwa dni na warsztacie i tak sie ciagnie miesiac a swieta ida i nici dziekuje kolego za dobre podpowiedzi pozdrawiam
  11. robiłem pomiary uszczelki w 3 warsztatach i mówią ze jest ok a wczoraj i dzisiaj pojezdziłem sobie autkiem i ładnie idzie a jak sie zagrzeje to kopci na niebiesko i olej mi znikna mam na minimalnym byłem u kumpla i mówił ze miał to samo w hondzie tez dziwnie smierdziały spaliny i kopcił i podejrzewamy uszczelniacze ????? nie wiecie jaki to moze być koszt naprawy? dzieki i pozdrawiam.[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 15:36_________________________________________________A z pod korka nic nie dmucha!!!!!
  12. panowie rece rozkładam byłem u 5-tego mechanika i nie wiedza co to moze byc auto dalej jak sie zagrzeje to kopci na niebiesko uszczelka jest niby ok tak powiedział mi mechanik czy to moze uszczelniacze , czy katalizator zapchany ? nie wiem mam juz dosc moze ktos zna dobrego mechanika na opolszczyznie ? nierozumie tylu mechanikow i nie wiedza co to jest
  13. raczej bedziesz musiał skasowac vagiem !!!!
  14. cisnienie na baniakach ma 10 atmosfer !!!!!!!!!!! jak jest zimny to ładnie idzie tylko sie zagrzeje i zaczyna szarpac dymic itd [br]Dopisany: 26 Marzec 2010, 11:23_________________________________________________panowie a czy to moze byc pierscien olejowy walniety? chyba nie? jak kazdy baniak ma dobre cisnienie !!!!!!!!!!!!! dzisiaj zmieniam mechanika facet ma wszystkie przyzady do pomiaru głowicy zobaczymy popołudniu co sie okaze ! pozdrawiam.
  15. nie wiem przejechane ma 159tys ładnie chodził na podziw silniczek gwizdze a po zagrzaniu mu odbija a przebieg zgodny z ksiazka cofany nie był ostatnio nawet insp sie zapalił wszystko ok ale teraz to zgupialem jedno wiem ze mam zepsute auto juz miesiac juz mam dosc warsztatów pozdrawiam ;(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...