Skocz do zawartości

hutto

Pasjonat
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hutto

Osiągnięcia hutto

0

Reputacja

  1. gaz sekwencja niedawno tez wymienialem listwe wtryskowa. znajomy sugerowal mi tez zeby przepustnice wyczyscic bo jej od kupna auta nie czyscilem czyli jakies 5 lat. dzieki za sugestie przejrze caly dolot do przepustnicy a zapomnialem w 1 poscie dopisac ze przeplywomierz czyscilem 1-2 tyg temu
  2. witam jak w tytule. Oczytalem sie forum i nie moge znalezc odpowiedzi moze ktos mial juz taka przypadlosc i wie co z nia mozna zrobic. efekt jest taki ze na zimnym jak i na goracym silniku jak odpalam z benzyny to obroty faluja a po dodaniu gazu silnik sie dusi (dlawi) strzela w przewody i po chwili gasnie caly czas trzymajac gaz wcisniety do dechy. Pompowanie pedalem gazu po krotkiej chwili przynosi efekt ze silnik sie rozkreci ale jak obroty znowu spadna i gaz sie docisnie zaczyna strzelac. Jak przerzuce na LPG silnik dziala jak zegareczek nic sie nie dzieje wszystko ustepuje po przelaczeniu na benzyne i trzymaniu powyzej 2000 obrotow silnik w miare pracuje ale jak calkiem puszcze gaz wszystkie objawy wracaja. Vag wyrzuca taki oto blad "561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie" teraz co jest wymienione: 1. pompa paliwa spalila mi sie jakies 1-1.5 roku temu 2. filtr paliwa 3. przewody, kopulka, palec, wymieniane kolo roku temu 4. filtr powietrza kilka miesiecy temu 5. sonda lambda kolo 2-3 tyg temu jeszcze zostaja mi swiece i nie mam wiecej pomyslow co dalej robic pozdrawiam i czekam na podpowiedzi co z tym fantem dalej
  3. Witam jak w temacie gdzie mozna pojechac na Vaga bo w tym golfie rozladowal sie calkowicie akumulator po podlaczeniu drugiego okazalo sie ze na licznikach jest choinka. I np pokazuje ze mu brakuje plynu hamulcowego a jest pod maxa pokazuje uszkodzenie ukladu wydechowego, elektronicznego wspomagania kierownicy, i jeszcze cos la juz dokladnie nie pamietam. W zwiazku z tym mam wielka prosbe o jakies namiary na jakis dobry warsztat ktory zdiagnozuje co i jak w Lublinie lub okolicach. pozdrawiam
  4. jak w temacie kiedys znalazlem w jakims poscie namiary na tego Kolege wyslal mi maila z cenami czesci zawieszenia (wahacze) lem i febi ale gdzies mi wcielo tego maila a nie moge znalezc tego posta. Jakby ten kolega mogl sie odezwac lub jakby ktos wiedzial jaki ma nick to bylbym bardzo wdzieczny pozdarawiam
  5. Witam jak w temacie czy mozna zamienic tą Delte na Concerta z CD bez przerabiania instalacji czy lepiej zakupic oryginalna zmieniarke do tego radia a moze jakies inne rozwiazaniw na USB lub SD? :mysli: Zastanawialem sie nad kupne wogole innego radia ale koles w zakladzie monterski powiedzial ze z tylu mam glosniki aktywne i ze jak kupie zwykle radio (np Sony) to musze dokupic jakis modul ktory umozliwi dzialanie tylnych glosników. :shocked: Twierdzil ze bez tego urzadzenia dzialac beda wylacznie glosniki przednie poniewaz nie bedzie sterowania wzmacniaczem tylnych glosnikow. :confused4: Poza tym koszt radia i tego modulu do tylnych glosnikow to koszt radia concert z cd lub zmieniarki i kabla do radia delta (zmieniarka i kabel nawet wyjda taniej). Czy do zmieniarki trzeba przeprowadzac oddzielne zasilanie czy wszystko jest przekazane z radia? Z tabliczki znamionowej wyglada ze wszystko ale wole sie upewnic? Gdzie najlepiej kupic czy allegro czy moze ktos na forum sie zajmuje sprzedaza? Fotka tabliczek znamionowych i tylnych wtyczek z mojej Delty. http://img69.imageshack.us/img69/2782/radioaudi.jpg co sadziecie o tym??? http://allegro.pl/item1002895779_oryginalna_zmieniarka_audi_delta_6_cd_zobacz.html
  6. spis czesci: - pasek rozrzadu - rolki - napinacz - paski klinowe - uszczelka pod pokrywa zaworów - simeringi - tarcze hamulcowe z tyłu - klocki hamulcowe przód - klocki hamulcowe tył to chyba wszystko. Za te czesci i robote koles zaspiewal 1000 zł wydaje mi sie ze nie jest to duzo ale jak wymienial mi ile kosztuja czesci to za robote kolo 300 zł wyszlo. Wiadomo mogl kupic taniej (czesci) i mi powiedziec ze swoja dodatkowa marza ale jak patrzylem na allegro to i tak jest to w miare w rozsadnych granicach cenowych. Ocencie czy to duzo czy malo...
  7. juz jestem po rozmowach z mechanikiem wiec powiedzial ze za robote okolo 200 zł + czesci a czesci jakiej 150-170 zł takze autko juz stoi i czeka na rozbiorke poza tym powiedzialem zeby sprawdzili mi hamulce bo cos mi szoruje chyba sie klocki skonczyly :kwasny: jutro bede wiedzial wiecej po pierwszych diagnozach co i jak
  8. jutro bede dzwonil do mechanika i ma mi podac ile to bedzie kosztowac takze napisze co i jak :kox:
  9. Witam czeka mnie wymiana rozrzadu z mechanikiem jestem umowiony za kilka dni i teraz jaka cena jest przystepna (na dzien dzisiejszy) mam najprostrzy silnik 1,6 benzynowy nie wiem czy tylko trzeba bedzie wymieniac tylko rozrzad i napinacze czy i cos jescze wyjdzie. A wlasnie co jeszcze warto wymienic zeby potem na jakas pierdółkę nie trzeba bylo rozbierac rozrzadu? Jaki moze byc zakres cen wariant najbardziej optymistyczny do wariantu najbardziej pesymistycznego? pozdrawiam
  10. Jestem po rozkreceniu tego silniczka z dzwignia niebieska i sprawa ma sie tak bez zamontowania go na miejsce; ruszajac manualnie ramieniem sterujacym klapki za nic nie moglem ustawic silnego nadmuchu na szybe. 2 skrajne polozenia ramienia to nadmuch na kratki i na nogi i tak po zamontowaniu silniczek ustawia w jedno lub drugie skrajne polozenie. Jak wcisne na klimatroniku nawiew na nogi (strzalka w dol) wieje na nogi potem jak wcisne na szybe (strzalka w gore) silniczek z niebieska dzwignia wogole nie reaguje jak wylacze nawiew na nogi rowniez nie reaguje tak jakby byla jeszcze jedna dzwignia sterujaca na nawiew na szybe i to ona jest przyczyna problemu. Czy ktos moze mi powiedziec czy jest jeszcze jedno ciaglo sterujace oprocz cieple zimne powietrze (silniczek dziala bez zarzutu) i tego z dzwignia niebieska??? Jesli tak to gdzie go szukac albo jak sie dobrac do tego ktory steruje na szybe??? pozdrawiam
  11. Odgrzebuję temat bo mam problem jakis miesiac temu spalila mi sie zarowka podswietlenia panelu klimy. Wskoczylem na forum i znalazlem super opis jak krok po kroku to naprawic ale tu zaczely sie schody. Mianowicie nie moge za jasna cholere wyciagnac radia. Kupilem 2 pilniczki po 18 cm kazdy wcisnolem ile sie dalo w otwory w radiu i probuje wyciagnac a radio wychodzi z lewej strony bez klopotu (wogole cale łatwo sie rusza luzno do 2 cm) a z prawej strony cos blokuje. Jak sie je wsadzi do konca i szybko pociagnie slychac jakby sie cos o siebie obijalo jakby wkrecona sruba (zatrzask) blokowala o jakis twardy plasti w pewnym momencie. Udalo mi sie wyciagnac je na jakies 2 cm i dalej kicha. Widac poza tym ze ktos ostro grzebal przy nim wczesniej bo po prawej stronie mam mocno pognieciona ramke radia i plastik wokol. Czy moga blokowac przewody radia czy sa na tyle luzne ze bez klopotu powinny wyjsc razem z radiem? Co moze blokowac to cholerne radio? podpowiedzcie cos bo juz w desperecji jestem. Czy demontaz schowka moze pomoc w demotazu radia z tej prawej strony? pozdrawiam
  12. Witam Panie i Panowie dopadlo mnie to co juz kilka osob (szukaj dziala) a mianowicie jade dzis sobie moja A4 1.6 1995 sedan przejezdzam za skrzyzowanie nagle tak jakby tlumik sie oderwal dojechalem do domu i pod maske okazalo sie ze mam na 2 cylindrze wyrwana swiece tzn wyjalem ja palcami reszta sie trzyma. teraz pytania 1. gdzie cos takiego naprawic w lublinie i okolicach w miare w rozsadnej cenie i w miare szybko (urlop sie zbliza wyjazd planowany na jakies 1500 km mniej wiecej za 2 tyg)? 2. jakie koszty beda takiej naprawy? 3. czy lepiej kupic glowice(oczywiscie mam na mysli uzywana) czy lepiej wstawiac tuleje? sprobuje jeszcze wkrecic nowa swiece i zobacze czy bedzie siedziala. A wlasnie jak to zrobic czy posmarowac gwint jakims olejem czy wkrecac ja na sucho nie chce doprawic jeszcze bardziej tego gniazda. 4. jak sprawdzic ewentualnie pozostale gniazda jesli chodzi gwin? Czy jesli jedna zrobie to za jakis czas nie wywali nastepnej? jak mi sie nasuna jeszcze jakies pytanie to napisz pozdrawiam z bolem serca ;( ;( ;( ;(
  13. wlasnie nad tymi drugimi sie zastanawiam czy sie nie wybrac do Wawy i ich nie obejrzec przymierzyc i takie tam ale bardzo mnie martwia te opony bo sa tragedia Wanli to Chinski g... . W testach odradzane wiec teoretycznie kupilbym same felgi a w takim wypadku cena jest ciut za duza. :thumbdown: Potrzebne mi sa kola z felgami na jakies 3 sezony bo te co mam wytrzymaja jeszcze 1 sezon i umra :kox:
  14. witam co sadzicie o takich dwu aukcjach i kompletnych kołach na nich sie znajdujacych? http://moto.allegro.pl/item588101253_nowe_polerowane_przesliczne_okazja.html i http://moto.allegro.pl/item579898199_alufelgi_mak_x_treme_7_0x16_uzywane_4_miesiace.html jestem zdecydowany na 16 cali bo na takich juz jezdzilem (poprostu juz mi sie moje znudzily i chce jakis inny wzor). Wiem jak sie zachowuje auto i wiem ze mi odpowiada ten rozmiar zwlaszcza jesli chodzi o polskie trakty lesne.
  15. przylacze sie i ja. Zobacz jakie masz gniazda na śruby w felgach tzn chodzi o łeb śrub czy ma być stożkowy czy taki jak w stalowych na kształt kuli. Ja w swoich 16" ET35 musialem dokupic komplet śrub stożkowych do felg aluminiowych poniewaz śruby od felg stalowych lapały mi na jakies około 5 obrotów wiec niewiele.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...