Skocz do zawartości

jarekp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jarekp

  1. Bardzo dziękuję, o taką odpowiedź mi chodziło, szybko i na temat bez wytykania czy chce mi się czytać czy nie.
  2. to Ty przeczytaj, zamieściłem cytat i więc pytanie było do konkretnej wypowiedzi, co kolega zrobił i czy przyniosło to oczekiwane rezultaty. Piszesz: wymień łącznik, później płyn, później vacum, później serwo a to są już koszty. Nie podoba Ci się co tu piszę to nie czytaj, idź dalej wyrywać buraki
  3. najpierw piszesz, że odpowiedź na mój problem padła 10 razy, teraz piszesz że wątpisz czy proponowane rozwiązanie pomoże, sam sobie zaprzeczasz i dziwisz się że pytam. Po prostu nie chce w ciemno wymienić połowy samochodu, wymienię ten łącznik i podzielę się informacja czy pomogło. Na dziś dziękuję.
  4. Na tych 5 stronach więcej jest o wodzie w serwie, liczyłem na odpowiedz typu: "wymiana łącznika pomoże" ale widzę że sprawdza się powiedzenie: "umiesz liczyć licz na siebie". Tak czy inaczej dziękuję Tobie za odpowiedź.
  5. Mam dokładnie to samo, jakieś rozwiązanie problemu?
  6. Miałem to samo. Przy 120 km/h przestawal reagowac na gaz ale tylko na 5 i 6 biegu. W moim przypadku turbina przeładowywała i komputer przechdził w tryb awaryjny. Finał tego taki że mam inna turbine.
  7. czesc, Mam A4 Avant 2002 2.5 tdi AKE 180km Avant Quattro. Jest to moje pierwsze Audi i jak na razie jestem zadowolony. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...