
33Pietrek?
Pasjonat-
Postów
89 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 33Pietrek?

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Zambrow
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
okazlo sie ze dolot od turba do filtra powietrza był przyczyna... dolot miałem gumowy seryjny od 110, przy takiej mocy zasysało rure i blokowało doplyw powietrza do turbiny. A ze załozylem filtr itg to bardziej auto ożyło:)
-
Auto już ogarnięte, w czwrtek jade na hamownie i wyłacznie przeplywki. Zobaczymy ile wyjdzie...
-
Widzę ze wasz wszystkich głową boli wiec ok auto nie jest seryjnie, nikt nie jest głupi i wiadomo ze na seryjnych grach tyle nie wyjdzie:) auto ostatnio hamowane na 193km i 409 nm ale to było 2 lata temu po tym czasie poszło parę przeróbek i napewno jest więcej lecz jeszcze nie hamowany. Jeżdżę tak 5 lat i nic się nie dzieje a nogę mam bardzo ciężka. Auto nie wpada w ryb awaryjny tylko przestaje jechać i puszcza na 0.5 bara a gdy nie wciskać w podłe to ciągnie ale już tyle nie pompuje
-
Logi nie robione... dopiero we wtorek będą. Może wiesz co może być nie tak? A może coś z komputerem?
-
Potrzebuje pomocy, na poczatku moje auto 1.9 tdi 110 km afn moc 200 koni, a mianowicie chodzi o to ze auto jaj dam w podłogę na 3 biegu i wyżej to idzie do 3 tys pompuje 1.7 1.8 bara a po wyżej tych obrotów schodzi do 0.5 bara i juz nie ciągnie. Jaka może być przyczyną? Zostało wymieniane wszystko od zaworka n75 przeplywka, przekładalem mapsensor, sprawdzane wszystkie przewody podciśnienia, cały dolot...wszystko jest ok juz ręce opadaja
-
Ogólnie to juz parę razy były zdejmowane przewody przy zmianie wtryskow 2 razy zmiana pompy z 5 razy także możliwe ze to jest przyczyną pęknięcia, dziwna sprawa bo nie powinny pękać przewody Co ma kat wtrysku do przewodów!!!
-
Na początek moje auto to audi 1.9 tdi 110km afn moc 200koni+ Wczoraj robiłem trasę i po przejechaniu 200km pęk przewód paliwowy metalowy od wtrysku sterujacego do pompy, załozylem drogi i na powrocie znowu po przejechaniu 400 kilometrow pek kolejny przewod na ostatnim wtrysk. Wiecie może jaka może byc przyczyna? Zmęczenie materiału?
-
pokaz na zdjeciu ktory to zawor regulujacy cisnienie i jak sie go reguluje ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2014 at 19:04 ---------- Temat do zamkniecia pompa ogarnieta, zmienilem zawor przelewowy i podbite cisnienie, dzieki wszystkim ---------- Post dopisany 01-04-2014 at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2014 at 17:39 ----------
-
ale musi to ustawic fachowiec czy samemu idzie to ustawic ---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- i co z tym zaworkiem do wymiany czy nie?
-
czyli pompe trzeba na stół, a kolega wyzej napisał mi ze zaworek n108
-
Szukam kontaktu do dobrego specjalisty od pomp wtryskowych, chodzi o to ze pompa przy wyższych partiach obrotów nie przestawia konta wtrysku, do 3700 obr moc rosnie a potem spada
-
Szukam kontaktu do dobrego specjalisty od pomp wtryskowych, chodzi o to ze pompa przy wyższych partiach obrotów nie przestawia konta wtrysku, do 3700 obr moc rosnie a potem spada
-
Auto nierowno chodzi po wymianie szklanek i walka
33Pietrek? odpowiedział(a) na 33Pietrek? temat w 1.9TDI
Juz sie poprawiam dzisiaj sie okazalo ze nie jest to wina szklanek a pompy. Pompy dlatego bo zmienialem tez glowiczke w pompie na 11mm ---------- Post dopisany 18-01-2014 at 16:19 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 17:33 ---------- temat do zamkniecia