Skocz do zawartości

dread535

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dread535

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dread535

0

Reputacja

  1. Czujnik juz kupiony i zobaczymy czy bedzie to takie proste jak mowisz. Mi sie wydaje ze jednak nie...Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  2. Siema, wlasnie wymienilem licznik na FULL FIS i chce podlaczyc czujnik temperatury zewnetrznej zeby fis wyswietlal temperaturre na dworze. Wie ktos jak przeprowadzic taka operacje bez klimy? Moze jest jakis modul ktory zastapilby klime zeby podlaczyc ten czujnik? A moze jest jakis sposob na podlaczenie samego czujnika? Podkreccie cos, bo tak pusto na fisie
  3. Tak, mam ten pierwszy model ECU. a tak w ogole to tez mi sie wydaje ze predkosc pojazdu i obroty silnika ida z ECU. i to u mnie dziala wszystko plynnie. porownywalem obroty na zegarze i w VCDS i sa porownywalne. a jesli chodzi o spalanie to FIS pokazuje w l/100km a w VCDS spalanie podaje w l/h...moze dlatego sie to nie zgrywa? Tylko teraz nie pamietam czy spalanie pokazywalo w 01-Engine czy w 17-instruments...
  4. No ok. Dane dochodza tylko sa inaczej zakodowane. Masz jakis pomysl jak to mozna przekodowac? Sprobuje przekodowac licznik na inne parametry, pod silnik turbo. Moja a4 to taki troche skladak wiec moze to pomoze... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  5. Zegary 99r byly zakodowane na 1.8T w milach. Przekodowalem je na 4 cylindry na km/h. Tak jak mowie wszystkie wskazniki jakie maja działać sa sprawne. Immo swieci bo zegar ma w sobie immo a w moim roczniku immo jest poza zegarami. Airbag wywala bo w nowych jest dioda i jest roznica opornosci. Olej swieci bo nie mam w misce czujnika. Skupmy sie na FISie. Temperatury zewnetrznej nie pokazuje, bo nie mam czujnika. Czas podrozy liczy poprawnie. Po zresetowaniu liczy ladnie od nowa. Predkosc srednia tez oblicza. Nie mialem okazji wyjechac jeszcze na ulice ale jezdzilem chwile po podworku i liczy. Takze wiec tutaj tez to dziala... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam, przeszukalem nasze forum i inne i nic nie znalazlem co by opisywalo moj problem. Mam A4 B5, 96r, 1,8 ADR i zmienilem licznik na pelny FIS od anglika. Mozna powiedziec ze wszystko dziala tak jak powinno dzialac po zmianie, czyli miga lampka immo, pokazuje blad sensora oleju (bo go nie mam) i jakis problem z kontrolka airbag. Wszystkie wskaźniki pracuja poprawnie. Moj problem jest w tym, ze po podlaczeniu sygnalu spalania (kostka niebieska pin 25) FIS pokazuje spalanie ale to nie jest prawidlowe spalanie. Nie chodzi mi tutaj o korekcje. Podczas pracy silnika na jalowych obrotach pokazuje ok.15l i podczas dodania gazu tez pokazuje 15l. Po odpaleniu nie pokazuje nic, czyli 0,0L/100km ale po przejechaniu okolo 100m wskakuje na 15l. podczas jazdy tez pokazuje 15l. Oto filmik jak to wyglada: https://www.youtube.com/watch?v=CYhLF-2BCYo A tu błędy jakie wykazal VCDS Sunday,23,November,2014,18:30:51:10074 VCDS Version: Release 10.6.4 (x64) Data version: 20110418 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77 Mileage: 200080km/124323miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADR.lbl Part No: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 VCID: 306B14F3DAB3 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.lbl Part No: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Shop #: BB 37402 VCID: 2F69178FC78D No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.lbl Part No: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 01022 Shop #: WSC 63241 VCID: 33611BFF2BA5 1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 32-10 - Resistance too High - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-920-xxx-17.lbl Part No: 8D0 920 980 G Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00142 Shop #: WSC 00000 VCID: 2F69178FC78D Component: AUZ7Z0X1246092 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1246092 6 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to Plus 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-00 - - 01176 - Key 07-00 - Signal too Low 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 29-10 - Short to Ground - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: VCID: 55A585678591 Note: Excessive Comm Errors End ---------------------------------------------------------------------
  7. mozna to wszystko zrobic w kostkach licznika. szybciej i prosciej i czysta robota:) jesli nie masz czujnikow poziomu spryskiwaczy i zuzycia klockow to odpowiednie piny nalezy podlaczyc do masy. kostki 32pinowe: -kostka szara pin 15: poziom plynu spryskiwaczy ---> do masy, mozna podlaczyc do kostki niebieskiej pin 7, 9 lub 24 to taki przyklad:)
  8. A po wymianie skasowales bledy? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  9. Pokaz, jaki zestaw kupiles? Ja tez mam zamiar wymienic przod i nienpamietam jaki rozmiar glosnika jest z przodu w drzwiach;P 130mm? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  10. Nie wiem. Ja mam jeden. Moze ten drugi współgra z klima...masz klime? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  11. Nie musisz wisac to normalnie. Albo VDO albo Jaeger. Jesli Jaeger to stawiam na winę licznika. Ale w razie watpliwosci wydaj 20zl na nowy czujnik temp. I bedzie jasne;) Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  12. A jaki licznik? Jak sie nagrzeje to polazuje cos wiecej czy nie? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  13. No nie powinno pokazac nic ale mozliwe ze lekko dygnie jak wlaczysz zaplon. Nie moze pokazac przeciez 70 st na przyklad. U mnie na vagu pokazuje 50 st na zimnym. W sumie nie wiem czy to prawidłowo ale podczas nagrzewania jest bezbłędnie;) Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  14. No i gitara. Mam wlasnie nowa zajawke na moda;) wlasnie skonczylem podgrzewane lusterka to teraz zamknę szyby z pilots;) Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  15. probowałem tak zmierzyc ale mialem za dlugi przymiar:P musze znalesc cos innego. Ma ktos dystanse z duraluminium? Dobre sa czy slabe? [emoji10]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...