Skocz do zawartości

WaceX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WaceX

Osiągnięcia WaceX

0

Reputacja

  1. Witam, Od pewnego czasu obserwuję dziwne zachowania silnika (B5 97' ACK - 2.8 V6 30V). Gdy jest zupełnie zimny (np. po nocy) przez pierwsze 2-3 minuty po rozruchu występują symptomy, tak jakby nie było zapłonu na 1-2 cylindrach. Silnik się dławi przy dodaniu gazu na niskich obrotach, słychać strzały z rury. Na wyższych obrotach (pow. 3-4 tyś) problem jest nieodczuwalny. Jak złapie trochę temperatury (nawet poniżej 50 stopni), to problem ustaje i wszystko wraca do normy. Wymieniłem już świece (NGK), przewody (BERU) oraz filtr paliwa i trochę zaczyna brakować mi pomysłów. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, co może być przyczyną, to chętnie wysłucham. Mechanik zasugerował mi zacierającą się pompę paliwa, ale cos mi się nie wydaje. WaceX B5 97' 2.8 V6 30V - woooooz najszybszy w mieście prosze uzupelnij profil
  2. WaceX

    [B5 2.8 QT] spalanie

    A4 2,8 30V FWD manual - bardzo ciężka noga (opinia znajomych): w mieście nigdy nie spalił więcej niż 12,5L/100 w trasie nigdy nie spalił mniej niż 9L/100 (100-120 km/h), raczej koło 10,5L/100 (120-160km/h) max w trasie 16L/100 (Poznań-Stryków ok.200km w 55 min.) Tak swoją drogą, to sprawdzałem różnice w paliwie na A2 (Stryków-Poznań-Stryków): PB95 z Neste - Vmax 245 PB98 Verva z Orlenu - Vmax 260 (oczywiście licznikowe), dla chętnych mam filmik kręcony komórką, ale łapa mi już trochę latała i słabo widać. Mam też fotkę w lepszej jakości, tylko że przy 250km/h. WaceX A4 2.8 V6 30V FWD CBR 1100 XX (164KM) RWD witaj kolego ale pomyliles chyba dzialy i zawedrowales tu zamiast do NEWBIE!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...