Skocz do zawartości

molderrr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O molderrr

Osiągnięcia molderrr

0

Reputacja

  1. Nie mam pewności co do pompowtrysków, jutro mechanicy jeszcze raz otworzą i spiszemy numer. Mipodali CB, ale to nie do końca to, dzowniłem dopytywałem i powinny być takie jak powyżej napisałem. dzięki
  2. Tak jak napisałaś. 038130073BA dzięki za czujność. M.
  3. ok sprawdze, ale poduszka pod silniekiem nie powinna miec wplywu na błąd. dzięki, to cenna informacja.
  4. Witajcie Powertowałem po necie troszkę podzwoniłem. Ustaliłem że moje pompowtryski mają symbol: 038130079F Na jakieś stronie znalazłem że mogą być też: 038139973BA Wczoraj miałem dostęp do samochodu tylko na chwilę. Podłączyłem się (mam nie do końca dobre oprogramowanie). Tylko tyle udało mi się wyciągnąć. Address 01: Engine Controller: 038 906 019 JT Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1572 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E03A241988 AUZ6Z0B0369238 1 Fault Found: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Szukam pompowtrysków i mam nadzieje że dzięki temu uda mi się zamknąć sprawę. Jeśli ktoś ma namiar na dobre oprogramowanie w pełnej wersji to proszę o wskazówkę.
  5. Dzięki za posty Jutro postaram się podłączyć do komputera. nie wiem jaki mam silnik, musiałem jakiś podać ponieważ nie zaktualizował by mi na forum. Z oględzin silnika wiem że to jest AVF. Pompowtryskiwacze mam CB. Czy mogę kupić inny rodzaj pomowtrysków czy muszę dokładnie szukać modeli z tym znakiem - przyznam że jest ciężko na allegro. ---------- Post dopisany at 22:56 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- Może numer nadwozia pomoże: WAUZZZ8E03A241988-Z DOWODU REJESTRACYJNEGO.
  6. Pojade do mechaników to się spytam, ale pewnie mogą zrobić diagnostykę za 50zł za sztukę, i stwierdzą że uszkodzone (nie można wyregulwać) i będę musiał potem szukać używek. A co potem radzicie są uszkodzone pompowtryskiwacze kupić używki czy może naprawiać?
  7. Możliwości są raczej dwie: 1. Przy czyszczeniu pompowtrysków ktoś coś złego z nimi zrobił. 2. Jeśli pompowtryski pracowały na startym wale to może wypracowały sobie pewne pozycje i teraz nie ma tej możliwości regulacji która mogły mieć. Mam interfejs. Postaram się podłączyć, jeszcze tego nie rozbiłem i zgram logi czy coś?? CO zgrać?
  8. Bardzo proszę. Pewnie teraz uzyskam odpowiedź.
  9. Ok. To dobra podpowiedz. Jak jutro mechanik nie ogarnie, to ja przejme sprawę udam sie o zrobię pomiar. dzięki M Niemniej jednak jak jak komuś nasuwa się jakieś rozwiązanie albo wskazanie usterki to proszę o radę. dzieki M ---------- Post dopisany 12-08-2012 at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 14:07 ---------- Witajcie W piątek mechanicy przełożyli na chwilę pompowtryskiwacze z innego samochodu o takich samych symbolach. Moc pojawiła się. Zatem wychodzi że to pompowtryski. Pytanie tylko czy jest możliwe aby przed remontem było dobrze a teraz źle? Czy jest możliwe że po wymianie wałka korbowego (trzeba go było wymienić bo miał zniekształcone krzywki) i na starych pompowtryskach moc zmniejszyła się i spalanie wzrosło? Pompowtrysków nie można ustawić a te przekręcone można? Jak to można wytłumaczyć czy to wogóle możliwe? pozdrawiam Marek
  10. Witam Kompresja jest ponieważ silnik zapala bardzo dobrze.
  11. Bardzo dziękuje za rady, niemniej jednak jak zapłaciłem u mechanika to chciałbym aby skończyli mi samochód. Tylko szukam porady i wiedzy co można zrobić i co może być nie tak aby być obeznany w temacie. dzięki i może ktoś podpowie co można sprawdzić czym się kierować?
  12. Witam Współczynniki do mniej więcej około 0.4 na plusie. Jeśli kolega mówi o turbinie to wyszło dobrze. A mocy nie ma. Mechanicy robią to w warsztacie standardowo. Najgorsze że przed oddaniem miałem więcej mocy teraz mam mniej mocy i więcej pali. Co jeszcze radzicie oprócz uszczelki pod głowicą? Marek Jestem z Wawy
  13. Witam wszystkich Mam do Was zapytanie, ponieważ wsadziłem już 4 tyś w samochód a końca nie widać. Do końca jeździłem normalnie, była moc, jedyne co się działo to pojawiał się olej w układzie chłodzenia. Olej w silniku nie ubywał gwałtownie. Wszyscy mówili że trzeba wymienić uszczelkę. Po rozebraniu silnika okazało się że wałek też jest powycierany więc zrobiłem remont tak jak powinno być. Pompo wtryskiwacze dałem tylko do czyszczenia. Naprawa przebiegła sprawnie. Ale okazało się że po remoncie zamiast przybyć mocy, mocy znacznie ubyło, spalanie wzrosło o około 2 litry, silnik pracował ładnie, nie kopcił. Co jeszcze można było zarzucić to to że nie wchodzi tak szybko na obroty jak wcześniej (tak mi się wydaje). Zaprowadziłem samochód do mechaników, po całodniowej próbie regulacji pompo wtryskiwaczy, mechanicy nie uzyskali należytego rezultatu. Wartości współczynników są lekko na plusie a powinny być ponoć nawet -2. Ponoć jak próbują regulowac to mogą tylko pół obrotu a powinni dwa i pół obrotu, nie mogą więcej bo pompo wtryskiwacz ociera się o wałek. POMÓŻCIE. Co można teraz zrobić? Czy jest możliwość że pompo wtryskiwacze pracowały na mniejszym wychyleniu (zniszczony wałek) i teraz są problemy. Ponoć podkładki pod pompo wtryskiwacze są takie same jak wcześniej. Co to może być? Pomocy?? Marek
  14. Witajcie Mam pytanko. Czy ktoś może leje olej opałowy do swojego audika. Wiem ze to trochę profanacja ale pytanie podtrzymuje. Szczególnie interesują mnie posiadacze b6 1.9 z 2002roku. Czy jeśli jestem pewien, że olej opałowy jest pewny nie odbarwiany to jakie rodzi to za sobą niebezpieczeństwo? Dziekuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...