molderrr 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam wszystkich Mam do Was zapytanie, ponieważ wsadziłem już 4 tyś w samochód a końca nie widać. Do końca jeździłem normalnie, była moc, jedyne co się działo to pojawiał się olej w układzie chłodzenia. Olej w silniku nie ubywał gwałtownie. Wszyscy mówili że trzeba wymienić uszczelkę. Po rozebraniu silnika okazało się że wałek też jest powycierany więc zrobiłem remont tak jak powinno być. Pompo wtryskiwacze dałem tylko do czyszczenia. Naprawa przebiegła sprawnie. Ale okazało się że po remoncie zamiast przybyć mocy, mocy znacznie ubyło, spalanie wzrosło o około 2 litry, silnik pracował ładnie, nie kopcił. Co jeszcze można było zarzucić to to że nie wchodzi tak szybko na obroty jak wcześniej (tak mi się wydaje). Zaprowadziłem samochód do mechaników, po całodniowej próbie regulacji pompo wtryskiwaczy, mechanicy nie uzyskali należytego rezultatu. Wartości współczynników są lekko na plusie a powinny być ponoć nawet -2. Ponoć jak próbują regulowac to mogą tylko pół obrotu a powinni dwa i pół obrotu, nie mogą więcej bo pompo wtryskiwacz ociera się o wałek. POMÓŻCIE. Co można teraz zrobić? Czy jest możliwość że pompo wtryskiwacze pracowały na mniejszym wychyleniu (zniszczony wałek) i teraz są problemy. Ponoć podkładki pod pompo wtryskiwacze są takie same jak wcześniej. Co to może być? Pomocy?? Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zaprowadziłem samochód do mechaników, po całodniowej próbie regulacji pompo wtryskiwaczy, mechanicy nie uzyskali należytego rezultatu. Mam pytanie, czy byli to mechnicy ktorzy naprawde znaja sie na rzeczy, czy tylko przypadkowy warsztat. A skad Ty jestes, uzupelnij swoj profil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Kompresja wyszła dobra? Ja bym stawiał na zbyt grubą uszczelkę pod głowicą. Jeśli nie trzęsie budą to pompki powinny być ok. Wartości do +-2 są prawidłowe. Powyżej tego to awaria na cylindrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molderrr 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam Współczynniki do mniej więcej około 0.4 na plusie. Jeśli kolega mówi o turbinie to wyszło dobrze. A mocy nie ma. Mechanicy robią to w warsztacie standardowo. Najgorsze że przed oddaniem miałem więcej mocy teraz mam mniej mocy i więcej pali. Co jeszcze radzicie oprócz uszczelki pod głowicą? Marek Jestem z Wawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 co to znaczy że cay dzień ustawiali? metodą prób i błędów? jest jeden sposób ustawiania pompek i nalzęy postępować zgodnie z instrukcją. Jak tam rozrząd? dobrze ustawili kąt synchronizacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Co to znaczy że cały dzień ustawiali? metodą prób i błędów? Jest jeden sposób ustawiania pompek i nalezy postępować zgodnie z instrukcją. Jak tam rozrząd? dobrze ustawili kąt synchronizacji? Mechanicy robią to w warsztacie standardowo. Najgorsze że przed oddaniem miałem więcej mocy teraz mam mniej mocy i więcej pali. No własnie, i to jest ciekawe. Dlatego pytałam czy to dobry mechnik i znajacy sie na rzeczy. Czy od wymiany klockow hamulcowych. Ale skoro kolega Marek twierdzi ze robia to standardowo... To nalezy Mu wierzyc. A jak tam logi, bo mysle ze zrobili...? I uzupelnij ten profil, bo nie kazdy bedzie za kazdym razem szukał skad jestes i jakie to auto Pozdrawiam Dana PS. W Warszawie jest duzo kolegow z forum, moze beda mogli Tobie pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Do takiej roboty w Warszawie polecam R-Performance CHIPTUNING R-Performance. U nich jednak jest ciężko o terminy. Od bidy mogę polecić Pawła z warsztatu na tym samym placu. Jeśli nie Witek Rogal to polecam warsztat w Sulejówku u Pana Tarkowskiego przy ulicy 3-go maja 86. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molderrr 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Bardzo dziękuje za rady, niemniej jednak jak zapłaciłem u mechanika to chciałbym aby skończyli mi samochód. Tylko szukam porady i wiedzy co można zrobić i co może być nie tak aby być obeznany w temacie. dzięki i może ktoś podpowie co można sprawdzić czym się kierować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Poproś żeby sprawdzili kompresje na cylindrach. Jak będzie ok to pomyślimy dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molderrr 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam Kompresja jest ponieważ silnik zapala bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Bardzo dziękuje za rady, niemniej jednak jak zapłaciłem u mechanika to chciałbym aby skończyli mi samochód.Tylko szukam porady i wiedzy co można zrobić i co może być nie tak aby być obeznany w temacie. dzięki i może ktoś podpowie co można sprawdzić czym się kierować? Ale nikt poważny nic ci nie podpowie bez pelnych logow bo to tylko wróżka potrafi. Jedz pod adresy które Ci podali. Za próbę cisnieniowa i zlogowanie nie zaplacisz duzo a będziesz mial podstawę do reklamacji u swojego mechanika. Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molderrr 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Ok. To dobra podpowiedz. Jak jutro mechanik nie ogarnie, to ja przejme sprawę udam sie o zrobię pomiar. dzięki M Niemniej jednak jak jak komuś nasuwa się jakieś rozwiązanie albo wskazanie usterki to proszę o radę. dzieki M ---------- Post dopisany 12-08-2012 at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 14:07 ---------- Witajcie W piątek mechanicy przełożyli na chwilę pompowtryskiwacze z innego samochodu o takich samych symbolach. Moc pojawiła się. Zatem wychodzi że to pompowtryski. Pytanie tylko czy jest możliwe aby przed remontem było dobrze a teraz źle? Czy jest możliwe że po wymianie wałka korbowego (trzeba go było wymienić bo miał zniekształcone krzywki) i na starych pompowtryskach moc zmniejszyła się i spalanie wzrosło? Pompowtrysków nie można ustawić a te przekręcone można? Jak to można wytłumaczyć czy to wogóle możliwe? pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 KOlego tutaj nikt nie wrózy ze szklanej kuli podstawa to dokłądna i rzetelna diagnostyka VAG potem bedziesz gdybał ---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ---------- aaa.. i uzupełnij swój profil oraz oznaczenia silnika bo AWA to benzyna 2.0 FSI a Ty piszesz o dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 aaa.. i uzupełnij swój profil oraz oznaczenia silnika bo AWA to benzyna 2.0 FSI a Ty piszesz o dieslu. A no własnie, koledze molderrr bardzo zalezy na pomocy z forum. Ale jak prosiłam kilka razy o uzupełnienie profilu to sobie to lekcewazy. Z doswiadczenia na forum wiem ze wlasnie te pare danych moze byc czasami bardzo pomocne. Czy to tak wielka filozofia wpisac mieszkam tu i tu, a auto mam takie i takie. A potem wychodza własnie takie "cudenka". Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molderrr 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Bardzo proszę. Pewnie teraz uzyskam odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Bardzo proszę. Pewnie teraz uzyskam odpowiedź. Marku bardzo pieknie KOlego tutaj nikt nie wrózy ze szklanej kulipodstawa to dokładna i rzetelna diagnostyka VAG Teraz tak... albo pojedziesz na adres ktory podal Tobie jeden z kolegow powyzej. I zrobisz diagnostyke silnika. Albo kupisz sobie sam interfejs cena okolo 50 zl. I sam zdiagnozujesz silnik. Napewno wteczas bedzie wieksza mozliwosc odpowiedzenia co jest nie tak. Pozdrawiam PS. Według mnie, gdzie ktos popełnił bład. Piszesz ze dawałes pompowtryski do czyszczenia. Potem zostaly zamontowane w aucie i moc spadla. Po zmianie na inne moc jest. Wiec moze nalezaloby szukac w tym kierunku. Kto robil i co robil z pompowtryskami. Ale to tylko sugestia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molderrr 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Możliwości są raczej dwie: 1. Przy czyszczeniu pompowtrysków ktoś coś złego z nimi zrobił. 2. Jeśli pompowtryski pracowały na startym wale to może wypracowały sobie pewne pozycje i teraz nie ma tej możliwości regulacji która mogły mieć. Mam interfejs. Postaram się podłączyć, jeszcze tego nie rozbiłem i zgram logi czy coś?? CO zgrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 To podejrzenie z punktu 1 jest bardzo mozliwe. A gdzie masz te wtryski...? spowrotem zalozone do auta...? Czy nie mozesz podjechac do tych co robili wtryski, na kontrole... Jesli chodzi o logi... to nalezt je robic... według tego co jest w linkach. Poczytaj dzial (pierwszy link) Diagnostyka VAG... chociaz pare watków, to sie zorientujesz o co to chodzi. Diagnostyka VAG http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ Albo... jutro zaglądnij tam... napewno ktos bedzie mogł Tobie pomoc.. http://a4-klub.pl/mazowieckie-86/spociki-warszawskie-wtorki-g-19-00-promenada-poziom-3-a-13/index3090.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molderrr 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Pojade do mechaników to się spytam, ale pewnie mogą zrobić diagnostykę za 50zł za sztukę, i stwierdzą że uszkodzone (nie można wyregulwać) i będę musiał potem szukać używek. A co potem radzicie są uszkodzone pompowtryskiwacze kupić używki czy może naprawiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Marek... to ze auto masz z 2002 to juz wiemy. I bardzo dobrze ze to poprawiles. Ale jak zapewne sie domyslasz w tym roku wychodzily rozne modele silnikow... Ty masz wpisany w tytule ze to AWA... to silnik benzynowy. Wiec postaraj sie jeszcze (nie wiem czy sie to uda) zmienic w tytule oznaczenie silnika na taki jaki masz. Do AWX sa np. dwa rodzaje swiec zarowych, zaleznosci od numeru VIN.... Albo napisz to tu w poscie. Pompowtryski, pompowtryskiwacze 1.9 TDI AWX 130KM (2543737711) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Pompowtryskiwacze 038130073AA 130KM AVF AWX gwaran (2519953630) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. PUH DIESEL Garażowa Sławomir Szymanski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się