Skocz do zawartości

franek84

Pasjonat
  • Postów

    268
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O franek84

Osiągnięcia franek84

0

Reputacja

  1. pewnie turbo puszcza już zdrowo i olej spala więc śmierdzi. sprawdzaj na bieżąco olej...
  2. kolego też mam 1Z i tu naprawde trzeba być zdolnym żeby Turbo zepsuć podejrzewam że nikt nigdy IC nie odkręcał więc zrób to TY i wylej olej który tam przez te kilkanaście lat się zbiera(bo wiadomo że turbo zawsze puszcza oliwe)jak nie ma siwej chmury za tobą to się nie przejmuj nasze Zeciory to klasyk napędu TDI i wątpie żeby się naprawa szykowała. Odkręć IC i rury najlepiej wszystkie od IC i wylej z niego olej do tego wypłukaj dobrze benzynką ekstrakcyjną będziesz miał na jakies 20tys spokój, aha jeszcze kup nowe opaski i silikon i pouszczelniaj łączenia bo jak oliwe pcha znaczy że jest przedmuch - czyli niuńce może brakować tlenu pamietaj żeby silikon nałożyć i nie skrecac aż wyschnie!-no i odtłuścic powierzchnie. a no i po czyszczeniu benzyna dobrze jest zostawić elementy czyszczone na jakieś 30 minut żeby odparowała bo jak złożysz odrazu to będziesz miał wściekłego diesla po minimalnym ruchu rozrusznika:) nie pchaj się w koszty ) pozdr ---------- Post dopisany at 17:01 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ---------- kolego też mam 1Z i tu naprawde trzeba być zdolnym żeby Turbo zepsuć podejrzewam że nikt nigdy IC nie odkręcał więc zrób to TY i wylej olej który tam przez te kilkanaście lat się zbiera(bo wiadomo że turbo zawsze puszcza oliwe)jak nie ma siwej chmury za tobą to się nie przejmuj nasze Zeciory to klasyk napędu TDI i wątpie żeby się naprawa szykowała. Odkręć IC i rury najlepiej wszystkie od IC i wylej z niego olej do tego wypłukaj dobrze benzynką ekstrakcyjną będziesz miał na jakies 20tys spokój, aha jeszcze kup nowe opaski i silikon i pouszczelniaj łączenia bo jak oliwe pcha znaczy że jest przedmuch - czyli niuńce może brakować tlenu pamietaj żeby silikon nałożyć i nie skrecac aż wyschnie!-no i odtłuścic powierzchnie. a no i po czyszczeniu benzyna dobrze jest zostawić elementy czyszczone na jakieś 30 minut żeby odparowała bo jak złożysz odrazu to będziesz miał wściekłego diesla po minimalnym ruchu rozrusznika:) nie pchaj się w koszty ) pozdr
  3. franek84

    Naprawa wydechu

    Witam, koledzy może głupie pytanie zadam ale mam clio w który się przepalił tłumik i chciałbym go sam naprawić w następujący sposób : przeciąć w miejscu gdzie jest dziura wstawiś rurke aluminiową i zacisnąć obejmami (cybantami) rura ma średnicę fi 40 a tłumik fi 50 co o tym myslicie ? troche szkoda mi jechac do majstra bo przed zimą chcę go wymienić. jak myślicie będzie dobrze ? obejmy napewno będą trzymały bo skręce je dobrze tylko zmiana średnicy mnie niepokoi... robił ktos tak może ? pozdrawiam
  4. franek84

    Turbina pada

    "Jak masz vag-a top zrób ligi i zamnieść na forum. Później baw się w przewody podciśnienia. franek84 nie zaczynajmy roboty od d*py strony. " wlasnie chodzi o to chodzi, że kolega nie może Vagiem sobie pomóc (bylo opisane) więc radziłem jak szukac przyczyny..
  5. franek84

    Turbina pada

    kolego zacząć powinieneś od Vaga jest na forum opisane trzeba poszukać ale zacznij od sprawdzania połączeń rur dolotu czyli od turbo przez IC i wejście do kolektora (zobacz czy nie kopci ci na czarno ) powymieniaj wężyki podciśnieniowe (te cieniutkie-zachowai ich długość i średnię) a następnie jeśli nic to nie da to warto by było sprwadzić N75 (jest to przed silnikiem takie 3 cieńkie przewody tam wchodzą-te które wcześniej poleciłem ci wymienić. Turbo jak by padło to widział byś za sobą niebieską chmurę i daleko byś nie ujechał ... jeszcze może być sztanga przy turbinie którą steruje właśnie N75 ale to wszystko to gdybanie i bez Vaga raczej trudna i kosztowna będzie naprawa więc na jakiś zlocik sobie jedź i koledzy pomoga pozdr
  6. franek84

    [B5 1Z] Rozrząd 1Z

    ok, koledzy dzięki za odp. podjade sobie do mechanika mojego i niech obejrzy fachowym okiem co i jak bo nie planuje za długo trzymać furki a 600zł troche szkoda... pozdr
  7. franek84

    [B5 1Z] Rozrząd 1Z

    przebieg auta to 350tyś ori
  8. franek84

    [B5 1Z] Rozrząd 1Z

    Witam , koledzy przeglądam forum i nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na pytanie co ile wymiana rozrządu u mnie. FAQ przeglądałem ale nie działa link http://www.a4-klub.pl/smf/seo4smf-redirect.php?t=13499.0 dodam że mam wlaśnie 60tys na nim zrobione i pasek jest o jakieś 2 mm z każdej strony koła wałka rozrządu węższy niż samo koło, napięty jest wg mnie ok, napisy CONTITECH widoczne, pęknięć brak. dodatkowo natknąłęm sie na opinie ze 90tyś a nawet 120tyś i juz sam nie wiem a nie chciałbym kasy wyrzucać... dzięki z góry za odp pozdr
  9. jak będziesz jechał to spójrz za siebie czy kopci??? pozdr
  10. nie chcę Cię kolego w błąd wprowadzać bo tu widzę temat aku jest ruszany i może to jest przyzyną. Ja miałem kiedyś taki problem że właśnie każde odpalenie było inne.. tzn raz szedłem do garażu i strzał i chodzi, po pracy (8h) wychodzę i chełtać trzeba z 2-3 razy ujężeby odpalił-lato, zima to samo. przyczyną był kąt wtrysku. ale jak aq nie daje rady to na pewno nie to o czym piszę! pozdr
  11. jak 3 razy wykrzyknik to AQ, było już o tym duużo
  12. dobrze kolega wyżej napisał mój !Zecior kiedys nawet złapał 110C jak przy okazji mi pasek wielorowkowy strzelił i tragedii nie ma po dzis dzień a minęło prawie 2 lata! bardziej benzynka by tu ucierpala na niskich obr niż traktor. ten mógł Ci troche oleju więcej wypić niż zwykle i tyle w temacie . dla pewności bym to powtórzył żeby w niepewności nie żyć pozdr
  13. tylko powidzcie Panowie dlaczego one występują różnie, czasem wogole prawie niewyczówalne a innym razem bardzo i to na 4tym i 5 tym biegu tylko -przeciążenia? tego nie rozumiem pozdr
  14. też nie mam dwumasa i mam to samo, drży w zakresie 1800-2100 walcze juz 2 lata i nic pozdr
  15. franek84

    [B5 1Z] Dziwny problem

    witam, sprawdzałem bo przy piszczeniu dziwnie kontrolka od ABS (ABS) mi przygasa jak by za mało prądu było. zero błędów. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...