adik1983 2 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 witam w moim tdi przy przyśpieszaniu jak z malych obrotów krece go w góre w pewnych momentach słychac rezonans na budzie tak jakby tłumik ale ciezko to zidentyfikowac czy moze ktos mial cos podobnego czym to może byc spowodowane wydaje mi sie jak sie rozgrzeje to ustaje deloikatnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 witam w moim tdi przy przyśpieszaniu jak z malych obrotów krece go w góre w pewnych momentach słychac rezonans na budzie tak jakby tłumik ale ciezko to zidentyfikowac czy moze ktos mial cos podobnego czym to może byc spowodowane wydaje mi sie jak sie rozgrzeje to ustaje deloikatnie rób tak dalej a dwumase wykończysz do reszty Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweu1 0 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Niech zgadnę, w zakresie 1800-2100 obr/min? Dobijasz dwumasę, lub w najlepszym przypadku to tylko plecionka wydechu Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosek89 0 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 ja nie mam dwumasa i też mi tak robi?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
franek84 0 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 też nie mam dwumasa i mam to samo, drży w zakresie 1800-2100 walcze juz 2 lata i nic pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweu1 0 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Miałem to samo w miom 1Z, założyłem dwumasę razem ze sprzęgłem od AWX i problem z głowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
?udi 0 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 witam miałem ten sam problem przy pewnych obrotach odchuwalny rezonans oraz drzenie karoseri,to popusciłem wszystkie śrubki od poduszek silnika oraz skrzyni biegów a także obejmę od wydechu i wtedy uruchomiłem silnik wprowadzajac go na obroty.Wtedy na uruchomionym silniku po kolei delikatnie dokrecałem śruby po tym zabiegu problem ustał może i tobie to pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasimo 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 U mnie plecionka do wymiany była . Proponuje najpierw zacząc od sprawdzenia wydechu( male koszta ) jezeli bedzie ok to pozniej za reszte sie brac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiekkbc 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Ja tam powymieniałem wszystko, poduszki skrzyni, skrzynię, wtryski, sprzęgło i dalej to samo. Ten typ tak ma widocznie - mowa o 1z. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweu1 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Ja tam powymieniałem wszystko, poduszki skrzyni, skrzynię, wtryski, sprzęgło i dalej to samo. Ten typ tak ma widocznie - mowa o 1z. Włóż dwumasę. Byłem w podobnej sytuacji, u mnie pomogło. Na forum jest już kilka osób z dwumasą w 1Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
franek84 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 tylko powidzcie Panowie dlaczego one występują różnie, czasem wogole prawie niewyczówalne a innym razem bardzo i to na 4tym i 5 tym biegu tylko -przeciążenia? tego nie rozumiem pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
dena5 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Koledzy mam to samo u mnie występują drgania przy obrotach 1500 obr/min i jest to bez różnicy czy w czasie jazdy czy na biegu jałowym. Na początku myślałem że to gumy od tłumików ale po wymianie problem nie ustał. Myślę jeszcze o sprawdzeniu poduszek pod silnikiem ale nie wiem czy jest sens i czy komuś wymiana poduszek pomogła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Nie wiem czy komuś się przyda moja rada ale w moim przypadku rezonans miałem między 1800-2000 obrotów. Problemem okazała się osłona termiczna końcowego tłumika.Nie dotykała wydechu ale była luźna.Wymiana "klipsów" mocujących i problem zniknął Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalskin73 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Ja założyłem też dwumasę od AWXa,i drgania przy przyśpieszaniu ustały,ale nie do końca.Założyłem tydzień temu do alternatora nowe sprzęgiełko,bo nie miałem wogóle i poprawę usłyszałem zaraz po odpaleniu silnika.Przejechałem się autem i drgania zginęły,w środku jest o wiele ciszej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now